Beantwoord

Ideal betaling terugvorderen

• Aan het opstarten
  • 1 reactie
Ik heb bij UPS een verzending gemaakt en deze betaalt, echter kreeg ik geen pop-up scherm of een mail voor het verzendetiket nadat ik betaalt heb.
Nu zeggen hun (na 20 minuten aan de telefoon gehangen te hebben) dat een ideal betaling pas na 30 dagen terug geboekt zou kunnen worden. Ligt dit aan de Ideal betalingen cq bank, of aan regels van UPS zelf?
icon

Beste antwoord door Stefan 12 oktober 2017, 11:05

Volgens mij ligt dat aan UPS zelf. Een geslaagde iDeal betaling wordt namelijk direct teruggekoppeld aan de verkopende partij (UPS dus) en het geld staat na 1 werkdag ook bij ze op de rekening.

Ik vermoed dat het proces en/of de achterliggende administratieve systemen voor het terugbetalen van klanten (die niet hebben gekregen waarvoor ze hebben betaald) niet echt klantvriendelijk is ingericht bij UPS.

Bekijk origineel

2 Reacties

Volgens mij ligt dat aan UPS zelf. Een geslaagde iDeal betaling wordt namelijk direct teruggekoppeld aan de verkopende partij (UPS dus) en het geld staat na 1 werkdag ook bij ze op de rekening.

Ik vermoed dat het proces en/of de achterliggende administratieve systemen voor het terugbetalen van klanten (die niet hebben gekregen waarvoor ze hebben betaald) niet echt klantvriendelijk is ingericht bij UPS.
Dat idee heb ik ook al wel...

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P