SNS

Vraag

Ideal & Terugvorderen

  • 10 juni 2020
  • 1 Reactie
  • 1786 Keer bekeken

Ik heb eind 2019 een vliegticket gekocht en aangezien de vlucht gecancelled is, heeft de vluchmaatschappij het ticket terugbetaald, echter heb ik deze nog niet terug op mijn SNS rekening. De originele betaling is via Ideal gegaan en zou dus ook automatisch teurg naar mijn SNS rekening moeten komen. 

Kan het zijn dat het geld nog is blijven hangen bij de Ideal tussenpersoon (global collect) en hoe zou ik dat kunnen navragen (welk bewijs moet ik aan de luchtvaartmaatschappij vragen om het geld te kunnen traceren). 
 


1 reactie

Goedenavond @StevenL Leuk dat je ons op de community hebt gevonden. Welkom  Hier lees je meer over onze community: https://forum.snsbank.nl/over-sns-community-110/het-sns-team-stelt-zich-voor-12568
Jammer dat corona roet in het eten gooit en daardoor de vlucht niet doorgaat. Op Inkomende bedragen hebben wij geen zicht. Neem je hiervoor contact op met diegene die het geld aan je overmaakt? Is het bedrag voor 18 uur binnen, dan staat het dezelfde dag op je rekening.

Reageer