SNS

Beantwoord

iemand heb geld overgemaakt, maar ik heb dit niet ontvangen.

• 1 juni 2019
  • 2 Reacties
  • 1542 Keer bekeken

Op 18.05.2019 relatie van mij heb 3.600 euro op mijn rekekning overgemaakt. Ik heb niet gecheckt omdaat heb ik bevesting van betaling gezien. Gisteren ik wilde mijn betalingen maken maar heb ik melding gekregen "geen saldo" .... Op mijn bank rekening is geen geld overgekomen ! ik heb echt serious schade omdaat deze situatie, kwijt nieuwe huur woning voor mijn dochter omdaat ik kun niet te betalen en daar waren andere kandidaten met geld , zij op de straat zonder woning staat ...... ook kwijt ik twee betaling regelingen die moet ik nu in een keer te betalen ... wat nu ? Waar mijn geld is en wat sort wat recompensatie kun ik van sns bank krijgen?
icon

Beste antwoord door Sanne-K SNS 3 juni 2019, 15:33

Goedemiddag @K.Lewicka Wat sneu voor je dochter. Wat eRik19 zegt, klopt. Als je het bedrag niet hebt ontvangen, dan dient degene die het heeft overgemaakt een navraag in bij zijn of haar eigen bank. Neem je contact met de verzender op? Als ontvangende bank kunnen wij niets voor je doen.
Bekijk origineel

2 reacties

Hi K.Lewicka, er zijn veel mogelijkheden om te suggereren dat iemand geld naar je over heeft gemaakt. Je moet echt eerst bij je relatie navraag doen. Ik denk dat de SNS niet veel voor je kan doen.
Reputatie 3
Badge
Goedemiddag @K.Lewicka Wat sneu voor je dochter. Wat eRik19 zegt, klopt. Als je het bedrag niet hebt ontvangen, dan dient degene die het heeft overgemaakt een navraag in bij zijn of haar eigen bank. Neem je contact met de verzender op? Als ontvangende bank kunnen wij niets voor je doen.

Reageer