Vraag

Ingeplande overboekingen pauzeren

• Goed op dreef
  • 37 reacties
Hallo,
Nu heb ik al in Mijn SNS een ingeplande overboeking.
Deze is ook aangegeven als periodiek.
Om nu NIET gelijk meerdere (prive) gegevens hier te typen, eerst concreet de vraag:
Kan deze ingeplande periodieke overboeking ook gepauzeerd worden?
Om (duh..) op een latere datum (maand) weer gestart te worden wanneer ik het weer wel wil.
Op deze manier kan dus de info blijven staan en hoef ik 't niet opnieuw in te voeren.
Tot nog toe zie ik de optie zelf niet staan in Mijn SNS.
En voor als 't er nu niet is...... goede suggestie om het toe te voegen??

Met vriendelijke groet,
Maurits

4 Reacties

In de app kan ik bij gepland mijn periodieke overboekingen zien.
Als ik de eerste overboeking selecteer kan ik die wijzigen. Stel dat het een maandelijkse overboeking is op 1 december. Dan kan ik daar 5 december van maken of 1 januari. Alle geplande overboekingen daarna worden ook op een zelfde periode verschoven.
Is dat wat je wilt?
Hoi Maurits,

Wat goed dat je een uitgebreide beschrijving geeft en dat je zelf al hebt gezocht naar de oplossing. Je kunt in Mijn SNS en de mobiele app een periodieke overboeking wijzigen of verwijderen. Zoals Gerard aangeeft, kun je ervoor kiezen om bij 'Wijzigen' en andere datum in te voeren. Een andere manier om te 'pauzeren' is er niet.
@Gerard.... Even aangeven dat ik met mijn antwoord GEEN negatieve 'lading' wil meegeven.
Bedankt Gerard maar, nee.
Ik wil letterlijk het pauzeren.
De komende overboekingen dus stilzetten en op een later moment (b.v. na maanden) als ik dat beslis, het weer starten.

@Dennis.... Bedankt, enigste optie zoals ik het bedoel is dus periodieke overboeking verwijderen om het te stoppen en op dat latere moment als ik dat beslis de periodieke overboeking weer opnieuw invoeren om het weer te starten.
Dat klopt, Maurits. Als je niet zeker weet dat je de ingeplande overboeking volgende maand wil uitvoeren, dan kun je 'm het beste verwijderen en later opnieuw invoeren.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)