SNS

Beantwoord

Instellingen geldautomaat in Mijn SNS

  • 18 december 2014
  • 39 Reacties
  • 5317 Keer bekeken


Toon eerste bericht

39 reacties

Ook Ben kan dat waarderen, maar wilde niet meteen weer ....
Groet,
Ben 🆒
PS Vroeger in mijn werk was ik lastiger, ik bleef andere specialismen vragen wat bedoeld werd totdat het "normaal" taalgebruik was. Dat hoort ook binnen een organisatie, maar ja.
Bij een SNS automaat werkte het weer zoals verwacht, netjes als voorstel het door mij ingestelde bedrag. Ook nog even bij ABN/AMRO gekeken. Die hebben dus een keuze scherm met 6 oplopende bedragen.
Ik pin weinig en dan meestal niet bij een SNS automaat. Bij de SNS krijg ik mijn ingestelde bedrag als voorstel (wat ik meestal neem), wil ik anders dan moet ik dus meer stappen nemen. Bij anderen heeft men vaak een aantal bedragen om te kiezen en moet ik soms extra stappen nemen om het voor mij juiste bedrag te nemen.
Mijn conlusie voor mij; zeer onbelangrijk hoe het werkt (als het maar werkt :)).
Groet,
Ben 🆒
Bij een SNS automaat werkte het weer zoals verwacht, netjes als voorstel het door mij ingestelde bedrag. Ook nog even bij ABN/AMRO gekeken. Die hebben dus een keuze scherm met 6 oplopende bedragen.
Ik pin weinig en dan meestal niet bij een SNS automaat. Bij de SNS krijg ik mijn ingestelde bedrag als voorstel (wat ik meestal neem), wil ik anders dan moet ik dus meer stappen nemen. Bij anderen heeft men vaak een aantal bedragen om te kiezen en moet ik soms extra stappen nemen om het voor mij juiste bedrag te nemen.
Mijn conlusie voor mij; zeer onbelangrijk hoe het werkt (als het maar werkt :)).
Groet,
Ben 🆒


Hoi Ben, fijn om te weten dat deze functie bij de SNS-pas (weer) werkt. Voor sommigen zal het een plus zijn en voor anderen maakt het niets uit. Zoveel mensen, zoveel zinnen. Ik vind het fijn dat jij het in de praktijk getest hebt. Een tien met een xxx van de juf. :D
Badge +1
Ook ik geef jou een pluim Ben 😉.
Hoi Jan-Dirk,

Allereerst nogmaals onze excuses voor de verwarring die is ontstaan.

De functionaliteit is waarschijnlijk door de laatste update niet goed verwerkt. Dit is momenteel opgelost. Je kunt nu weer je voorkeursbedrag invullen en aangeven of je wel of geen transactiebon wilt ontvangen. Het duurt wel 2 werkdagen voordat de nieuwe instellingen zijn geladen.
Van de week van webcare een mail gehad dat het probleem getraceerd is en opgelost gaat worden.
Vanmiddag bij een SNS-automaat in de lokale Hema geld opgenomen en de automaat stelde nu het goede door mij ingestelde bedrag voor, dus het probleem lijkt opgelost te zijn.
Dit ook per e-mail aanwebcare gemeld.
Dit wilde ik voor degoedeorde even aan het forum laten weten.
Reputatie 2
Badge +1
Van de week van webcare een mail gehad dat het probleem getraceerd is en opgelost gaat worden.
Vanmiddag bij een SNS-automaat in de lokale Hema geld opgenomen en de automaat stelde nu het goede door mij ingestelde bedrag voor, dus het probleem lijkt opgelost te zijn.
Dit ook per e-mail aanwebcare gemeld.
Dit wilde ik voor degoedeorde even aan het forum laten weten.

Top! Bedankt voor jouw terugkoppeling.
Groeten
Stefan
Badge +1
Van de week van webcare een mail gehad dat het probleem getraceerd is en opgelost gaat worden.
Vanmiddag bij een SNS-automaat in de lokale Hema geld opgenomen en de automaat stelde nu het goede door mij ingestelde bedrag voor, dus het probleem lijkt opgelost te zijn.
Dit ook per e-mail aanwebcare gemeld.
Dit wilde ik voor degoedeorde even aan het forum laten weten.


Dankjewel voor het delen Jan-Dirk 🙂.
Badge
Hoi, ik pin niet zo vaak, maar gister heb ik weer gepint bij een SNS automaat, en toen werd ik weer herinnert aan een kleine ergernis die ik heb.

Als ik in Frankrijk pin, dan herkent de automaat dat ik een Nederlander ben, en gaat de automaat automatisch Nederlandse teksten weergeven.

Maar bij de automaat van de SNS in Nederland wordt mij eerst gevraagd welke taal ik wil. Dan of ik mijn voorkeursbedrag wil. (Hij geeft €50 aan, terwijl ik heb ingesteld dat dit €10 moet zijn). En dan vraagt hij me of ik een bon wil. (Terwijl ik heb ingesteld dat ik geen bon wil).

Dat is toch niet normaal?
Hoi Gerard,

Goed dat je dit met ons deelt, zo kunnen we samen op zoek naar een oplossing. Wil je het voorkeursbedrag verwijderen uit Mijn SNS en opnieuw instellen? Op die manier worden de gegevens ververst.

Dat er de keuze wordt gegeven in welke taal je geld wil opnemen, is mij niet bekend. Ik zet deze vraag daarom voor je uit. Zodra ik een reactie krijg, hoor je het.
Maar bij de automaat van de SNS in Nederland wordt mij eerst gevraagd welke taal ik wil. Dan of ik mijn voorkeursbedrag wil. (Hij geeft €50 aan, terwijl ik heb ingesteld dat dit €10 moet zijn). En dan vraagt hij me of ik een bon wil. (Terwijl ik heb ingesteld dat ik geen bon wil).
Daar ben ik alweer 🙂 Zojuist heb ik geld opgenomen bij een SNS Geldautomaat. In het startscherm wordt in verschillende talen ‘Welkom’ geheten. Daarna vraagt de automaat om de pincode. Het is mogelijk dat een automaat niet goed afgesteld is. Wil je daarom een mail sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de locatie van de geldautomaat? Je stuurt ’m naar: webcare@sns.nl met in het onderwerp ‘Community – Instellingen geldautomaat in Mijn SNS’. Dan pak ik m'n vergrootglas erbij als een ware detective 😉
Hoi Gerard,

We komen tot de conclusie dat de automaat mogelijk een onderhoudsbeurt nodig heeft. Ervaar je het probleem bij meerdere automaten?
Badge
Dit is eigenlijk de enigste automaat van de SNS waar ik pin, dus nee.
Bedankt voor je bericht. We gaan ermee aan de slag.

Reageer