SNS

Beantwoord

Is de SNS Wereldpas te gebruiken als debitcard (prepaid creditcard)?

• 13 juni 2020
  • 5 Reacties
  • 4457 Keer bekeken

Onlangs wou ik een aankoop doen in een buitenlandse webshop, maar kwam erachter dat ze geen paypal accepteerden. Ik heb zelf geen credit card (en ga er zeker GEEN aanschaffen). Even later kwam ik erachter dat ze ook een debitcard accepteren, alleen kom ik er niet precies uit wat dat nou is. Ik vond ergens dat het een prepaid creditcard is maar ik vroeg me af of de SNS wereldpas ook als debitcard word gezien?

icon

Beste antwoord door Simone SNS 22 juni 2020, 14:25

Begrijpelijk @Blueeyes dat je zeker wil zijn dat het betalen lukt. Met je SNS Wereldpas is deze online overboeking niet mogelijk. Zie je ook de optie om de betaling te doen via iDEAL?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3

Goedemiddag @Blueeyes en welkom op onze community. Heb je een poging gewaagd of je betaalpas werkte? Een debitcard is in principe de normale betaalpas zoals je SNS Wereldpas. In het buitenland noemen ze het soms ook een prepaid creditcard. Als je erop klikt, welke mogelijkheden zie je dan?

Goedemiddag @Blueeyes en welkom op onze community. Heb je een poging gewaagd of je betaalpas werkte? Een debitcard is in principe de normale betaalpas zoals je SNS Wereldpas. In het buitenland noemen ze het soms ook een prepaid creditcard. Als je erop klikt, welke mogelijkheden zie je dan?

Als ik met de bestelling bezig ben krijg ik dit te zien. Ik heb gecheckt op de info van de website dat je credit or debitcard kan gebruiken, maar heb het nog niet geprobeerd omdat ik van te voren graag zeker wil zijn dat het echt kan werken. 

Begrijpelijk @Blueeyes dat je zeker wil zijn dat het betalen lukt. Met je SNS Wereldpas is deze online overboeking niet mogelijk. Zie je ook de optie om de betaling te doen via iDEAL?

Nee, alleen credit/debit card

Reputatie 3

Dan is je enige optie om een creditcard te gebruiken. Je betaalpas is hier niet geschikt voor. Misschien dat je bij de website zelf nog navraag kunt doen over andere betaalmogelijkheden. Hopelijk vind je een oplossing.

Reageer