SNS

Beantwoord

JPM Global Healthcare A (dist) - USD

• 20 januari 2014
  • 6 Reacties
  • 1727 Keer bekeken

In de pdf file met omwisselingen staat dat JPM Global Healthcare A (dist) - USD reeds is gemigreerd, toch heb ik nog steeds de oude isincode LU0432979374.

Is het nu wel of niet omgewisseld?
icon

Beste antwoord door Nanda 24 januari 2014, 11:10

Beste asd,

JPM Global Healthcare A (dist) – USD is in november 2013 omgewisseld naar een variant met lagere fondskosten.

Hier is een kleine uitleg over de betekenis van de termen die wij gebruiken bij de kolom ‘Moment van aanpassen’:

- Migreren in Februari 2014
Voor dit fonds is een voordeliger variant van hetzelfde fonds beschikbaar, de omwisseling gebeurt in februari.

- Nog onbekend
SNS Bank is nog in overleg met het fondshuis om te kijken of ze een andere variant hebben of de fondskosten willen verlagen.

- Reeds aangepast
Het fonds heeft zelf de fondskosten verlaagd, of SNS Fundcoach brengt zelf geen aan- of verkoopkosten meer in rekening.

-Reeds gemigreerd
Dit fonds is in november 2013 al omgezet naar een variant met lagere fondskosten.

- Wordt niet gemigreerd
Dit fonds blijft hetzelfde, hiervoor is geen variant met lagere fondskosten.

Ik hoop dat je met dit antwoord geholpen bent. Mochten er nog vragen zijn, dan lezen we dit uiteraard graag. 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Beste asd,

JPM Global Healthcare A (dist) – USD is in november 2013 omgewisseld naar een variant met lagere fondskosten.

Hier is een kleine uitleg over de betekenis van de termen die wij gebruiken bij de kolom ‘Moment van aanpassen’:

- Migreren in Februari 2014
Voor dit fonds is een voordeliger variant van hetzelfde fonds beschikbaar, de omwisseling gebeurt in februari.

- Nog onbekend
SNS Bank is nog in overleg met het fondshuis om te kijken of ze een andere variant hebben of de fondskosten willen verlagen.

- Reeds aangepast
Het fonds heeft zelf de fondskosten verlaagd, of SNS Fundcoach brengt zelf geen aan- of verkoopkosten meer in rekening.

-Reeds gemigreerd
Dit fonds is in november 2013 al omgezet naar een variant met lagere fondskosten.

- Wordt niet gemigreerd
Dit fonds blijft hetzelfde, hiervoor is geen variant met lagere fondskosten.

Ik hoop dat je met dit antwoord geholpen bent. Mochten er nog vragen zijn, dan lezen we dit uiteraard graag. 🙂
Beste Nanda,

Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Toch heb ik nog vraagtekens of mijn fonds nu wel of niet is omgewisseld.

In de pdf file met omwisselingen staat dat het fonds is gemigreerd naar 'JPM Global Healthcare B (acc) - USD' (de B variant).
In mijn orderportefeuille wordt nog steeds de A variant getoond. Ik zou daar het fonds JPM Global Healthcare B (acc) - USD verwachten in plaats van JPM Global Healthcare A (dist) – USD.

Is het mogelijk om de isincode te achterhalen voor de nieuwe variant?

P.s. bedankt voor de toelichtingen van de statussen.
Volgens mij heb ik nog steeds het 'oude' fonds van JPM Global Healthcare A (dist) – USD met isincode LU0432979374.

Is dit juist?
Beste asd,

Bedankt voor je vraag over JPM Global Healthcare A (dis).
Ik lees in een ander topic dat je je portefeuille hebt verkocht, jammer, dan is mijn volgende antwoord op jou niet meer van toepassing.

JPM Global Healthcare A (dis) wordt per 22-02 omgewisseld naar een versie met lagere kosten.

Een bijgewerkt overzicht met fondsen kun je hier vinden.
Inmiddels geven al mijn fondsen niet de juiste aankoopwaarden aan.Al eerder van een fonds klacht ingediend.
Gaarne herstel van mijn portefeulle !!!!
Beste Meij,

Welkom op de community en bedankt voor je vraag.

Uit privacy oogpunt heb ik je profielnaam aangepast.

YTD waarde
SNS Bank hanteert verschillende methodes waarbij je het rendement van je beleggingen kunt zien.
Een van deze rendementsweergaven is de YTD waarde. YTD staat voor Year-to-date. Hiermee kun je de waarde van je beleggingen vergelijken met de waarde per 31-12-2013. Vorig weekend heeft SNS Bank voor al je beleggingen de YTD koersen van 31-12-2013 ingelezen. Daardoor zie je bij YTD nu de koersen van 31-12-2013 en het rendement dat je gemaakt heb ten opzichte van deze koersen.
Door de overgang van SNS Fundcoach naar MijnSNS werd er in het veld YTD eerst gewerkt met de gegevens die overgenomen waren van Fundcoach. Dat waren je oorspronkelijke aankoopwaardes. Deze kun je nu op een andere manier terugzien.

Rendement vanaf aankoopwaarde
SNS Bank biedt je ook de mogelijkheid om het rendement van je beleggingen te zien ten op zichte van je aankoopkoers.
Hiervoor kun je zelf je portefeuille overzicht aanpassen.
Dit doe je alsvolgt:
  • Klik rechtsboven in je portefeuille overzicht op 'Portefeuille indeling'.
In het nieuwe scherm zie je twee velden. In het linkerveld staan de kolommen die beschikbaar zijn voor het portefeuille overzicht. Rechts staan de kolommen die reeds getoond worden in het portefeuille overzicht.

Om de rendementen ten op zichte van je aankoopkoersen te kunnen zien, kun je de kolommen met (STD), dat betekent Start-to-date, van het linker veld naar het rechter veld verplaatsen met behulp van de pijltjes.
In het rechter veld kun je de plaats waar de kolom getoond wordt in het overzicht veranderen met de pijltjes omhoog/omlaag.
Hoe hoger je een kolom in het rechter veld plaatst, hoe verder naar links in het portefeuille overzicht deze getoond wordt.

Je kunt hierdoor zelf bepalen welke gegevens er getoont worden in je overzicht. Je kunt hier zelf eindeloos mee experimenteren en het overzicht zo naar eigen voorkeur aanpassen.

Reageer