SNS

Vraag

Kan een ASN-rekening onbekend zijn bij SNS?

  • 19 juli 2019
  • 3 Reacties
  • 5002 Keer bekeken

Ik wilde een bedrag overschrijven nvanaf mijn SNS-rekening naar mijn ASN-betaalrekening.
Tegenwoordig wordt de tenaamstelling gecontroleerd. Maar nu kreeg ik de opmerking dat de tenaamstelling bij dit rekeningnummer niet gecontroleerd kan worden. Hoe kan dat? Beide Volksbank-rekeningen?

3 reacties

Hoi Koos, goed dat je er zo scherp op bent. Na het invoeren van een IBAN en de tenaamstelling voeren we de IBAN-Naam Check uit. Als je deze melding krijgt en je zeker weet dat de gegevens kloppen, dan negeer je 'm en doe je de overboeking zoals je gewend bent. Als je het rekeningnummer, de tenaamstelling, voorletters en achternamen van de ontvanger mailt naar webcare@sns.nl o.v.v. 'IBAN-Naam Check', dan zorg ik ervoor dat het wordt toegevoegd aan het bestand.
Hallo Vroni,

Zojuist gedaan.

Maar het blijft een beetje vreemd dat de controle juist bij een Volksbank-merk niet lukt.
Daar ben ik het met je eens, Koos. Je mail heb ik ontvangen en inmiddels doorgezet. Bedankt hiervoor.

Reageer