Beantwoord

Kan niet aan mijn geld

• Aan het opstarten
  • 0 reacties
Ik zit in een vervelende situatie "iemand" uit de USA, LA, California was zo vriendelijk mij te helpen en stuurde $160,00 naar mij paypal, ik wederom stuurde rond de  euro 70,00 naar mijn spaar rekekenen vanuit daar kon ik dan geld overmaken na mijn ING voor mijn nieuw paspoort, echter nu gaf de SNS mij te weten dat deze aanvraag voor deze rekening  nooit  geheel was afgerond, dus nu heb ik het geld niet voor mijn nieuwe  paspoort , er stond iets van rekening opheffen waardoor dan het geld werd vrij gegeven, alhoewel een medewerker van de SNS deelde mij mede dit niet te doen omdat ik kon aantonen dat ik met mij digipas kon inloggen ik heb dus toegang tot die rekening en kan deze ook inzien, ik kan geld bij schrijven maar ik kan geen geld overboeken dat is  geblokkeerd zo blijkt, ik weet zeker dan ik ten tijde mijn geldig paspoort heb getoond  want anders kon ik geen digipas hebben enz ... maar wat nu? Ik moet dat geld hebben voor een nieuw paspoort en wel urgent.

Met vriendelijke groet,
Frans
icon

Beste antwoord door Tibor 14 augustus 2014, 10:04

Hallo Frans,

Allereerst welkom op SNS Community.

Ik kan me voorstellen dat het een erg lastige situatie is. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, wil ik je vragen om een korte toelichting samen met je contact- en rekeninggegevens te mailen naar [email]webcare@sns.nl[/email]. Kun je dan in de onderwerpregel 'SNS Community: Kan niet aan mijn geld' vermelden? We helpen je dan graag verder.

Hopelijk zien we je vaker op de community. Heb je het topic 'Welkom op de community' ook al gezien?

Bekijk origineel

1 Reactie

Hallo Frans,

Allereerst welkom op SNS Community.

Ik kan me voorstellen dat het een erg lastige situatie is. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, wil ik je vragen om een korte toelichting samen met je contact- en rekeninggegevens te mailen naar [email]webcare@sns.nl[/email]. Kun je dan in de onderwerpregel 'SNS Community: Kan niet aan mijn geld' vermelden? We helpen je dan graag verder.

Hopelijk zien we je vaker op de community. Heb je het topic 'Welkom op de community' ook al gezien?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)