Klantgerichtheid/-vriendelijkheid

Reputatie 2
Soms....
In mijn (je) dagelijks leven als klant van de SNS (een bank), ben je afhankelijk van de medewerkers van die bank. Ik ben inmiddels al 30-40 jr klant bij de SNS (en voorgangers) en kan dus wel een beetje "verhalen" over de ervaringen met medewerkers bij de SNS.
Vandaag een "winkel" bezocht en zeer verrast door een zeer "klant gerichte medewerker".
Mijn (weegschaal van) ervaringen de afgelopen jaren werden er niet bepaald positiever op. Ook "verhalen" (en de afhandeling) van andere klanten hier in het forum heeft bij mij af en toe de wenkbrauwen doen frontsen.
Vandaar deze positieve opmerking, vooral ter ondersteuning van medewerkers die zelf ook (een beetje) "ongenoegen" ervaren.
Kortom; er is hoop, keep going.
Groet,
Ben :cool:

10 Reacties

Reputatie 3
@BigBen, en in welke SNS winkel was je?
Goedemorgen @BigBen,

Erg fijn om te lezen dat je positief verrast was over een van mijn collega's. Het geeft me dan ook een glimlach op mijn gezicht! Dank :)
Hoi @BigBen,

Wat een leuk en sprankelend berichtje positiviteit. Fijn om weer van je te horen, dankjewel en geniet van je dag.
Reputatie 3
??? Hoezo positieve opmerking als "klant gerichte medewerker" tussen aanhalingstekens staan.
Bij mij betekent dat dat zo'n medewerker juist NIET klantgericht is. Een verkeerde interpretatie van mijn kant??
Reputatie 1
Misschien een verkeerde interpretatie:
Winkel en klantgerichte medewerker staan tussen aanhalingstekens. Dat wijst ironisch op het tegendeel. Ach, ik zoek waarschijnlijk spijkers op laag water. Sorry.
Reputatie 3
BigBen noemt het zelf een positieve opmerking, duidelijker kan het niet.
Mogelijk zijn die aanhalingstekens bedoeld om niet weer mogelijk in conflict te komen?
Reputatie 3
Maar zijn weegschaal van ervaringen werd er niet positiever op!
Reputatie 3
Voor ironie kun je toch beter tussen [i] en [/i] zetten?
Ben, dan moet die medewerker toch een bonus krijgen dit jaar vind je niet?
Erg mooi Ben dat je nu weer kond kunt doen van een positieve ervaring.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)