SNS

Beantwoord

Komt er dit jaar een actie bijstorten op SNS Maxisparen?

• 24 april 2012
  • 15 Reacties
  • 2530 Keer bekeken

Komt er dit jaar ook weer de actie dat je eenmalig mag bijstorten op SNS Maxisparen? Zou wel prettig zijn 🙂
icon

Beste antwoord door Tibor SNS 26 april 2012, 10:32

Komt er dit jaar ook weer de actie dat je eenmalig mag bijstorten op SNS Maxisparen? Zou wel prettig zijn 🙂
Beste Raymond, We zetten je vraag door naar onze marketeers en komen er zo snel mogelijk op terug.

@Raymond Goed nieuws

. Onze marketeers geven aan dat er ook dit jaar weer een actie komt waarbij je eenmalig mag bijstorten op SNS Maxisparen. Dit soort acties houden we meestal op handige momenten voor de klant, bijvoorbeeld tijdens de 'vakantiegeld periode'.

Ik hoop dat we je blij hebben gemaakt

.
Bekijk origineel

15 reacties

Badge +1

Beste Raymond,

We zetten je vraag door naar onze marketeers en komen er zo snel mogelijk op terug.
Badge +1
Beste Raymond, We zetten je vraag door naar onze marketeers en komen er zo snel mogelijk op terug.

@Raymond Goed nieuws

. Onze marketeers geven aan dat er ook dit jaar weer een actie komt waarbij je eenmalig mag bijstorten op SNS Maxisparen. Dit soort acties houden we meestal op handige momenten voor de klant, bijvoorbeeld tijdens de 'vakantiegeld periode'.

Ik hoop dat we je blij hebben gemaakt

.
Hoi Tibor,

Helemaal top! 🙂
@Raymond Goed nieuws . Onze marketeers geven aan dat er ook dit jaar weer een actie komt waarbij je eenmalig mag bijstorten op SNS Maxisparen. Dit soort acties houden we meestal op handige momenten voor de klant, bijvoorbeeld tijdens de 'vakantiegeld periode'. Ik hoop dat we je blij hebben gemaakt

.

Is dat ook net niet de periode dat de klant extra geld heeft??

Is het nog de vraag hoelang de rente op deze rekening hoger blijft dan op de andere rekeningen.

Groet,

Ben

Is dat ook net niet de periode dat de klant extra geld heeft??

@BigBen Inderdaad! Daar is natuurlijk goed over nagedacht.

Is het nog de vraag hoelang de rente op deze rekening hoger blijft dan op de andere rekeningen. Groet, Ben

Dat blijft altijd de vraag.

Maar van iedere rentewijziging, ongeacht of het een stijging of daling is, ontvang je natuurlijk altijd een bericht in Mijn SNS.
@Raymond Goed nieuws

. Onze marketeers geven aan dat er ook dit jaar weer een actie komt waarbij je eenmalig mag bijstorten op SNS Maxisparen. Dit soort acties houden we meestal op handige momenten voor de klant, bijvoorbeeld tijdens de 'vakantiegeld periode'. Ik hoop dat we je blij hebben gemaakt .

Is er al zicht op wanneer dit komt? Plussparen is op de schop gegaan en ik wil dan weer geld daarvandaan naar de Maxirekening storten.

Groet,

Ben

Hi Ben,

De actie is al in volle gang. Tot en met zondag 17 juni kun je eenmalig een bedrag tot €20.000,- overmaken naar je SNS Maxisparen.

Daarnaast help je met je storting de Vakantiebank. Deze stichting biedt gezinnen die het wat minder hebben en al jaren niet op vakantie kunnen een vakantie aan. Lees meer over de actie en de Vakantiebank onder het topic: Vakantiegeldactie: vakantie voor jezelf en voor een ander
Hi Ben, De actie is al in volle gang. Tot en met zondag 17 juni kun je eenmalig een bedrag tot €20.000,- overmaken naar je SNS Maxisparen. Daarnaast help je met je storting de Vakantiebank. Deze stichting biedt gezinnen die het wat minder hebben en al jaren niet op vakantie kunnen een vakantie aan. Lees meer over de actie en de Vakantiebank onder het topic: Vakantiegeldactie: vakantie voor jezelf en voor een ander

Hoe kan dat nu dat ik dat niet weet? Wat is de communicatie daarover geweest??

Groet,

Ben

Reputatie 2
Badge +1
Hoe kan dat nu dat ik dat niet weet? Wat is de communicatie daarover geweest??

Groet,

Ben

Ik wist er ook niets van! Ik heb toevallig vanochtend nog op de SNS site zitten zoeken, maar heb in eerste instantie niets gevonden dat duidt op deze actie.

Maar naar aanleiding van deze discussie op de community heb ik nogmaals gericht gezocht op de "Vakantiegeld actie 2012" en ziedaar; in de actievoorwaarden staat vermeld dat je inderdaad eenmalig 20.000 euro mag storten op je MaxiSparen. Ik heb het meteen geregeld via Mijn SNS en zo te zien is de overboeking geslaagd...

Ik wist er ook niets van! Ik heb toevallig vanochtend nog op de SNS site zitten zoeken, maar heb in eerste instantie niets gevonden dat duidt op deze actie.

Maar naar aanleiding van deze discussie op de community heb ik nogmaals gericht gezocht op de "Vakantiegeld actie 2012" en ziedaar; in de actievoorwaarden staat vermeld dat je inderdaad eenmalig 20.000 euro mag storten op je MaxiSparen. Ik heb het meteen geregeld via Mijn SNS en zo te zien is de overboeking geslaagd...

Ik begrijp er weinig van. Ik neem aan dat men hier ons niet moedwillig niet informeert. Waardoor het dan wel komt??

Tijdje terug werdt hier gemeld dat de aktie er aan kwam. Ook de vakantieaktie werdt hier gemeld (naar ik meen zonder de optie van extra storting Maxirekening te vermelden). Gelukkig dus nog net op tijd!!

Ook mij is het nog gelukt dus.

IK MIS DIT SOORT BERICHTEN IN MIJN SNS!!! (met ruime vooraankondiging, ik ben tenslotte niet dagelijks ingelogd!!).

Nu ik toch even aan het klagen ben: tot op heden nog nooit 1 bericht gehad inzake het juist beheren van mijn rekeningen (zou toch advies komen??).

Gelukkig heeft mijn vrouw in Mei nog wel een bosje bloemen geplukt in de tuin.

Groet,

Ben

Hallo allemaal,

Ik begrijp dat jullie het gevoel hebben niet geïnformeerd te zijn over het bijstorten op SNS Maxisparen. In het nieuwsbericht over de Vakantiegeldactie (https://community.snsbank.nl/vakantiegeldactie-vakantie-voor-jezelf-en-voor-een-ander-343) heb ik genoemd dat je tijdelijk mag bijstorten op SNS Maxisparen, maar ik denk dat deze informatie overschaduwd werd door de boodschap van de Vakantiebank. Achteraf gezien, was het duidelijker geweest als ik de actie voor het bijstorten op SNS Maxisparen beter had benadrukt. We hadden de actie misschien ook beter specifiek kunnen noemen in dit topic. Leerpunten voor de volgende keer ;)

Dat voor zover in de community. Buiten de community om, blijkt de communicatie over deze actie ook niet duidelijk te zijn geweest. We zijn nu aan het informeren wat er qua communicatie is ondernomen bij deze actie, zoals brieven of berichten in Mijn SNS. Zodra we dit uitgezocht hebben, komen we hierop terug.

Ik ben in ieder geval blij dat jullie op tijd aan de bel hebben getrokken en het bijstorten op SNS Maxisparen gelukt is 🙂
Reputatie 2
Badge +1
Ik begrijp er weinig van. Ik neem aan dat men hier ons niet moedwillig niet informeert. Waardoor het dan wel komt??

Tijdje terug werdt hier gemeld dat de aktie er aan kwam. Ook de vakantieaktie werdt hier gemeld (naar ik meen zonder de optie van extra storting Maxirekening te vermelden). Gelukkig dus nog net op tijd!!

Ook mij is het nog gelukt dus.

IK MIS DIT SOORT BERICHTEN IN MIJN SNS!!! (met ruime vooraankondiging, ik ben tenslotte niet dagelijks ingelogd!!).

Nu ik toch even aan het klagen ben: tot op heden nog nooit 1 bericht gehad inzake het juist beheren van mijn rekeningen (zou toch advies komen??).

Gelukkig heeft mijn vrouw in Mei nog wel een bosje bloemen geplukt in de tuin.

Groet,

Ben

Ben, ik ben het helemaal met je eens! Ik mag als klant en afnemer van het product MaxiSparen van mijn bank toch verwachten dat ze me aktief op de hoogte stellen c.q. adviseren om gebruik te maken van deze actie om eenmalig 20.000 euro te sparen op mijn MaxiSpaarrekening? SNS is toch de bank die haar spaarders persoonlijk advies geeft als er een betere spaarvorm (bijvoorbeeld met hogere rente) voor mij beschikbaar is? Een berichtje in Mijn SNS is toch het minste wat ik zou mogen verwachten. Of ben ik gewoon weer eens naief en is al die marketing blabla alleen maar bedoeld om nieuwe klanten te lokken en is het gewoon weer de volgende loze belofte?!
Enfin: weer een leermomentje...
Reputatie 2
Badge +1
Onze wens om "persoonlijk advies" is vervuld!

Vandaag kreeg ik onderstaand bericht in "Mijn SNS":

Nu nóg meer vakantie voor je geld!

Je vakantiegeld, altijd een mooie meevaller. En stort je het op je SNS Maxisparen, dan heb je nu dubbel winst. Want je krijgt een prima rente èn je steunt stichting De Vakantiebank.

Extra eenmalige storting

Normaal gesproken kun je niet extra bijstorten op je SNS Maxisparen. Maar voor je vakantiegeld maken we een uitzondering. Stort je vakantiegeld, met een maximum van € 20.000, tot 17 juni en profiteer van 2,85%* rente over dit extra bedrag.

De Vakantiebank: een welverdiend weekje weg

De Vakantiebank geeft vakanties aan gezinnen die al jaren niet weg zijn geweest. Vanwege financiële of persoonlijke tegenslag. Een weekje weg in eigen land is dan een heel mooi cadeau. In samenwerking met de Vakantiebank geven wij per 500 stortingen 1 welverdiende vakantie weg. Zo is jouw vakantiegeld ook voor iemand anders een welkom extraatje!

* Variabele rente op jaarbasis per 2 april 2012. Rentewijzigingen voorbehouden.
Onze wens om "persoonlijk advies" is vervuld!

Vandaag kreeg ik onderstaand bericht in "Mijn SNS": Nu nóg meer vakantie voor je geld! Je vakantiegeld, altijd een mooie meevaller. En stort je het op je SNS Maxisparen, dan heb je nu dubbel winst. Want je krijgt een prima rente èn je steunt stichting De Vakantiebank. Extra eenmalige storting Normaal gesproken kun je niet extra bijstorten op je SNS Maxisparen. Maar voor je vakantiegeld maken we een uitzondering. Stort je vakantiegeld, met een maximum van € 20.000, tot 17 juni en profiteer van 2,85%* rente over dit extra bedrag. De Vakantiebank: een welverdiend weekje weg De Vakantiebank geeft vakanties aan gezinnen die al jaren niet weg zijn geweest. Vanwege financiële of persoonlijke tegenslag. Een weekje weg in eigen land is dan een heel mooi cadeau. In samenwerking met de Vakantiebank geven wij per 500 stortingen 1 welverdiende vakantie weg. Zo is jouw vakantiegeld ook voor iemand anders een welkom extraatje! * Variabele rente op jaarbasis per 2 april 2012. Rentewijzigingen voorbehouden.

1. Mooi dat men dit toch nog heeft gedaan!

2.Net op tijd, nog enkele dagen!

3. Wij waren er al eerder als de kippen bij!

4. Groet,

5. Ben

@ Stefan Goed om te lezen dat je het bericht ontvangen hebt.

@ Iedereen We hebben aan onze marketeer gevraagd hoe de communicatie omtrent deze actie is verlopen. Een groot deel van de klanten met een SNS Maxisparenrekening heeft een brief ontvangen over de vakantiegeldactie. Daarnaast krijgen klanten met een SNS Maxisparen een bericht in Mijn SNS. Dit bericht is door technische omstandigheden kort offline geweest. Ook staat de vakantiegeldactie op de website. Dat je tijdelijk mag bijstorten op je SNS Maxisparen, staat inderdaad alleen in de voorwaarden.

Het kan zijn dat je in het verleden hebt aangegeven niet door ons benaderd te willen voor marketingdoeleinden. Hierdoor worden naast brieven ook de berichten in Mijn SNS over acties geblokkeerd. Wil je weten of jij deze blokkade ook hebt, stuur je gegevens dan naar webcare@sns.nl. Dan kijken we het voor je na.

Reageer