SNS

Beantwoord

Kosten betaalrekening bij SNS ook omlaag?

• 11 maart 2016
  • 9 Reacties
  • 727 Keer bekeken

De banken gaan de strijd aan in de kosten van een betaalrekening. Hoe gaat SNS hier op antwoorden? Al iets bekend?
icon

Beste antwoord door Olaf 11 maart 2016, 19:37

Hoi Yakketoetel,

We zijn niet van plan om de kosten voor de betaalrekening te wijzigen. Wel bieden we steeds meer voordeel bij het hebben van een betaalrekening bij ons. Zoals rente op je betaalrekening en 3 dagen kosteloos rood staan per maand.
Bekijk origineel

9 reacties

Hoi Yakketoetel,

We zijn niet van plan om de kosten voor de betaalrekening te wijzigen. Wel bieden we steeds meer voordeel bij het hebben van een betaalrekening bij ons. Zoals rente op je betaalrekening en 3 dagen kosteloos rood staan per maand.
hallo ,ik zou maar eens minder reclame maken en meer je eigen herkenbaar maken als een spaarbank ,dan elkekeer die nutte lozen zwerver te vertonen in de reclame van je ,je kunt geen geld storten en voor op nemen kun je in de rij staan bij de pin automaat ,blij dat het wel anders kan bij de rabobank ,waar ook de betaalpas tarief omlaag gaat per april het kan dus wel .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo geweldig is die rabobank nou ook weer niet
Een extra betaalpas wordt goedkoper, maar de rekening duurder. Geen rente op de betaal rekening. Niet gratis 3 dagen rood staan.
Bij de Rabo ben je 3,10 kwijt voor een rekening met 2 passen. Bij de SNS 2,50 voor 2 passen.
En dan de rente, de rente op een spaarrekening bij de rabo 0,4 % tegen 0,85% bij de SNS.
En storten kun je niet bij de SNS zelf maar wel bij het GWK. Een mogelijkheid is er dus wel degelijk.

Wat is je punt nu precies. ? Je wilt een bank waar je naar binnen kunt lopen om binnen alsnog het geld uit de pinautomaat te halen, waar je dus ook nog eens voor in de rij staat ? Is je goed recht, maar kosten technisch gezien is de SNS nog steeds het meest interessant.
Beste Yakketoetel,

ik ben het helemaal met Mr. Tinus eens! Zelf heb ik een Rabobank betaalrekening gehad. Ben hier afgelopen oktober opgestapt vanwege het feit dat rood staan bij de Rabo duurder werd, terwijl de rente's overal zakken! Verder is de eerste drie dagen roodstaan bij SNS gratis! Door goed het saldo in de gaten te houden hebben we hier overigens nog geen gebruik van hoeven te maken! Het tarief voor onze betaalrekening met twee passen was €3,30 tegen €2,50 voor een vergelijkbare betaalrekening bij SNS. Verder inderdaad bij de Rabo 0% rente bij een positief saldo en bij SNS op dit moment 0,85% rente. Nog meer dan de spaarrente bij de Rabobank. Vanwege de actie bij SNS in november 2015 is onze betaalrekening zelfs het eerste jaar gratis, tot 1 november 2016 betalen we dus niets voor onze betaalrekening! Je ziet, betalen met SNS is zo gek nog niet!
Excuses Yakketoetel,

Mijn bovenstaande reactie was niet op jouw vraag maar een reactie op de opmerking van Willem 1958.
Ik ben het er ook mee eens dat de Rabobank ook na prijsverlaging niet perse de betere bank is om een betaalrekening bij te hebben. Hoewel er te discussiëren over de kosten die banken rekenen voor de rekeningen is er meer belangrijk dan alleen dat bedrag. Ik vind oprecht dat de SNS Bank goed op weg is om weer een klantvriendelijke en transparante bank te worden.
Dank Olaf, helder antwoord. Hoewel de rente op de betaalrekening met het percentage van tegenwoordig verwaarloosbaar is en ik nooit rood sta waardoor van boeterente geen sprake is, vind ik uiteraard de hele bankbeleving van grotere waarde. Toch neem ik het voortouw door de verwachting uit te spreken dat SNS uiteindelijk een antwoord zal geven, misschien niet door de kosten te verlagen maar een andere optie die mensen aanspreekt. Kortom, ik blijf het volgen. Leuk om te zien dat het dan wel direct weer een discussie uitlokt. Fijn weekend allemaal.
Hoi leden,

Een interessant topic om mee te lezen als moderator 🙂. Zo zie je maar dat de ene klant meer waarde hecht aan lage kosten en de ander meer aan de bankbeleving.
En fijn om te lezen dat de meesten van jullie positief zijn over SNS.

Graag deel ik nog een artikel met jullie over dit onderwerp.
Beste allemaal,

In dit item wil ook de discussie over de nut(s)-bank erbij betrekken.
Sterk actueel (gisteren op de TV) maar ook actueel door de binnenkort te houden discussie in de 2e kamer door de groep die geld niet wil zien als een bonusmiddel voor de directies maar als een bteaalmiddel zonder dat de UCB de persen laat draaien.
Verder is er in Roosendaal een grope die nog verder wil gaan en lokaal geld wil creeeren als ruil- c.q. betaalmiddel
dutch

Reageer