SNS

Beantwoord

Mag ik negatief staan?

• 10 oktober 2016
  • 5 Reacties
  • 541 Keer bekeken

Stel ik zie negatief omdat ik via Paypal orders heb besteld zonder enige saldo te hebben. Een bedragje als -30,00 moet ik dan rente ofso betalen (Kinderrekening)
icon

Beste antwoord door Jeroendv SNS 10 oktober 2016, 09:15

Goedemorgen KubiK,

Allereerst welkom op de community 🙂 Leuk dat je gelijk een vraag stelt.

Ik heb meer informatie nodig om deze vraag te beantwoorden. Heb je een negatief saldo op je SNS rekening of op je PayPal-rekening?

Als je het leuk vindt om jezelf voor te stellen aan de andere leden, dan kun je dat doen in de Koffiekamer. In het topic ‘Welkom op de community’ kun je alles over de gebruiken van de community lezen.
Bekijk origineel

5 reacties

Goedemorgen KubiK,

Allereerst welkom op de community 🙂 Leuk dat je gelijk een vraag stelt.

Ik heb meer informatie nodig om deze vraag te beantwoorden. Heb je een negatief saldo op je SNS rekening of op je PayPal-rekening?

Als je het leuk vindt om jezelf voor te stellen aan de andere leden, dan kun je dat doen in de Koffiekamer. In het topic ‘Welkom op de community’ kun je alles over de gebruiken van de community lezen.
Kan ik rood staan
Hoi Donney,

Van harte welkom op SNS Community. Altijd leuk om nieuwe leden welkom te heten.

Kun je meer toelichting geven op je vraag? Wil je weten of je op dit moment een kredietlimiet op je rekening hebt? Of ben je benieuwd hoe je dit aanvraagt? Als ik meer informatie heb, dan help ik je graag verder.

Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen.
Snap er weinig van,wil alleen weten of ik rood kan staan met me rekening
Goedemorgen E Hesseling,

Welkom op de community, wat een mooie binnenkomst met deze vraag.

Wat voor een betaalrekening heb je? Je kunt niet standaard rood staan op je rekening, tenzij je een limiet hebt aangevraagd. Incasso’s worden wel geïncasseerd, ook als er niet voldoende saldo is. Als je je saldo niet aanvult binnen 4 dagen, dan boeken we de incasso automatisch terug.

Zoals je in de berichten van Robert en Jeroendv hierboven leest, hebben we een mooie Koffiekamer waar je je kunt voorstellen.

Reageer