SNS

Maxisparen bijstorten

• 9 januari 2013
  • 3 Reacties
  • 507 Keer bekeken

Bericht in MijnSNS;

Doorsparen na je SNS Keuzedeposito: 2,55%*
Binnenkort komt het saldo van je SNS Keuzedeposito vrij. Je mag dit spaargeld nu eenmalig bijstorten op je SNS Maxisparen. Doe dit binnen 4 weken na de einddatum van je SNS keuzedeposito. Je profiteert dan van grote voordelen. Bijvoorbeeld 2,55%* rente!
Eenmalig bijstorten op SNS Maxisparen
Met SNS Maxisparen spaar je maandelijks een vast bedrag. Bijstorten kan normaal niet. Maar voor je vrijgevallen deposito-saldo maken we nu een uitzondering. En dat is heel aantrekkelijk:
Stort eenmalig een bedrag
Ontvang maar liefst 2,55%* spaarrente
Neem onbeperkt en kosteloos op

Prima zaak! ((blijft het geld zekerder binnen SNS)
Zo hoort advisering ook te werken!
Groet,
Ben 🆒

3 reacties

Het CPB verwacht 2,75% inflatie in 2013. Met da;t rentepercentage houd je de inflatie dus niet eens bij! Dan kun je je geld beter steken in isolatie, zonnepanelen o.i.d.

Ik woon in DE en het had zeker geloond het in zonnepanelen te steken. Maar... het is mijn spaarpotje om de tijd tot aan mijn pensieon te overbruggen. Het is onzeker of ik het wel of niet nodig heb, vandaar dat het "bereikbaar" moet blijven (Ik had evt. zonnepanelen 6jr geleden al moeten doen als het had gekund. De regelingen waren toen nog beter als tegenwoordig. Maar toch, 10jr en dan ga je verdienen zegt men hier).
Was voor mij echter te onzeker en bijlenen (wat ook kan natuurlijk) was ook erg moeilijk geworden voor ons. Dus ...
Groet,
Ben 🆒
PS en dan te bedenken dat de SNS rente tot de hoogsten van de markt behoort.
Badge +1
Prima zaak! ((blijft het geld zekerder binnen SNS)
Zo hoort advisering ook te werken!Groet,Ben 🆒

Fijn om te horen Ben 😉.
Badge
Het CPB verwacht 2,75% inflatie in 2013. Met dat rentepercentage houd je de inflatie dus niet eens bij! Dan kun je je geld beter steken in isolatie, zonnepanelen o.i.d.

Reageer