Mijn creditcard is verdwenen

mijn crediet kaard is zonder enig pardon met voorbedachte rade verdwenen, daarbij sluit ik de community gewoon af

3 Reacties

Ik ben plotseling al mijn krediet pas en mijn gegevens die bij mijn paperassen lag
foetsie ! ik heb nu alleen mijn ICS nummer nog dankzij de factuur die ik bijna maandelijks
krijg. ik ben vanplan mijn schuld aan ICS overtemaken (nu dit voor bewindclienten eindelijk mogelijk
pas is) en dan mastercard tegaan bellen igv diefstal (pro~). Maar hoe kan ik hardmaken dat het
mogelijk is (isns) dat iemand met het ID van alles koopt en ze mij gaan zoeken ? ik zal ff moeten
bellen!
Goedemorgen ben.sheshell,

Je hebt je vraag ook in een ander topic gesteld, deze heb ik hierheen verplaatst om het overzichtelijk te houden. Als ik het goed begrijp, dan is er iets aan de hand met je creditcard. Klopt dat? Als je hem kwijt bent of hij is gestolen, dan maak je hiervan een melding bij de Creditcard meldcentrale. Je bereikt mijn collega's 24/7 op het nummer: 030 - 633 30 51. Als er iets anders aan de hand is, dan lees ik graag waarmee ik je kan helpen.
Hoi ben.sheshell,

Heb je al duidelijkheid over je creditcard van de Creditcard meldcentrale?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)