SNS

Mijn pas is geblokkeerd

• 26 maart 2018
  • 7 Reacties
  • 10282 Keer bekeken

Hallo ik zit pas 2 dagen bij de sns bank ik heb mijn internetbankieren alles geregeld wil ik pinnen in de winkel is,mijn pas geblokkeerd er staat een blokade op hoe kan dit ??? Ik zit twee dagen gebuik te maken van mijn pinpas gelijkgeblokeerd

7 reacties

Heb je een email ontvangen van de Volksbank CFD?
Zoja wens ik je daarmee veel succes, ze houden mij nu ook al twee weken aan het lijntje.
Anders moet je contact opnemen met de SNS.
Badge +2
Goedemorgen Sjaff,

Het is niet fijn dat je pas direct is geblokkeerd. Weet je om welke blokkade het gaat? Als je een mail stuurt naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Sjaff - Mijn pas is geblokkeerd' met daarin je postcode, huisnummer, achternaam en geboortedatum, dan kijk ik wat hiervan de reden is en hoe we ervoor zorgen dat dit ongedaan wordt gemaakt. Hopelijk kun je daarna weer snel pinnen.
Heb je een email ontvangen van de Volksbank CFD?
Zoja wens ik je daarmee veel succes, ze houden mij nu ook al twee weken aan het lijntje.
Anders moet je contact opnemen met de SNS.
nee niks ontvangen allleen een mail ontvangen dat er een blokade op me pas. Staat

Hallo 

Ik heb mijn pinpasje geactiveerd en alles ging het goed maar ergisteren wilde ik een geld van het geld automaat op te nemen maar ik kon t niet , ik heb in de winkels geprobeerd pinnen maar pinpasje is geblokkeerd, hoe kan het dat en waarom. 

Reputatie 3

Goedenavond Abd, is het wel gelukt om ergens te pinnen? Het is belangrijk dat je de 1e keer pint op de ouderwetse manier met je pincode, anders werkt je pas niet. Als je je postcode, huisnummer, geboortedatum en het 3-cijferige pasnummer van je betaalpas mailt naar Webcare@sns.nl o.v.v. ‘Waarom werkt mijn pas niet?’, dan kijk ik de status van je betaalpas na.

Goedenavond Sanne, ja dat ik heb geprobeerd maar lukt het niet .

Reputatie 3

Goedemorgen @Abd zojuist heb ik alles na gekeken en je gemaild. Hopelijk is het snel weer in orde. Een fijne dag gewenst.

Reageer