SNS

Beantwoord

Mijn rekening is geblokeerd. Wat moet ik doen?

• 14 november 2016
  • 9 Reacties
  • 11405 Keer bekeken

hoi mijn rekening is geblokeerd heb al meerdere emails gestuurd maar na 10 dagen nog steeds geen reactie
icon

Beste antwoord door doomk82 16 november 2016, 15:09

thnx voor alle help blokkade is weg
Bekijk origineel

9 reacties

Badge +2
Hoi doomk82,

Allereerst heet ik je welkom op de community. Wat vervelend dat je rekening geblokkeerd is. Heb je hierover bericht gehad? Het is niet de bedoeling dat je mails onbeantwoord blijven. Graag kijk ik wat ik kan doen. Stuur je je postcode, huisnummer en geboortedatum in een mail naar: webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Mijn rekening is geblokkeerd. Wat moet ik doen'?

Dit is je eerste bericht op de community en ik zie dat het aanmaken van een topic je gelukt is. In het topic Welkom op de community vind je meer informatie over SNS Community en in de Koffiekamer stellen de community leden zichzelf voor. We zijn benieuwd wie jij bent 🙂
Hallo doomk82, wat vervelend voor jou. Ook ik heet je welkom in de community. Als we iets voor je kunnen doen, laat het maar weten. Verder zijn we natuurlijk benieuwd hoe dit afloopt. Houd je ons op de hoogte?
wacht al bijna 2 weken op reactie van sns heb al meerdere mails gestuurd nog niks tot op heden
Hi doomk82,

Heb je het bericht van Marijke gelezen? Als je per mail je postcode, huisnummer en geboortedatum stuurt naar: webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Mijn rekening is geblokkeerd. Wat moet ik doen?', dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
heb ik gedaan
Fijn dat je hebt gemaild. Zojuist heb ik op je mail gereageerd. Als je in de toekomst nog vragen hebt, dan zien we je graag terug op de community.
thnx voor alle help blokkade is weg
Badge
nou BigBen, doe je ding:D
nou BigBen, doe je ding:D
Deze?

Na de gelukte communicatie inderdaad mooi snel opgelost!!
Groet,
Ben

Reageer