SNS

Beantwoord

Mijn rekening is geblokkeerd, wat moet ik doen?

• 24 februari 2015
  • 12 Reacties
  • 2515 Keer bekeken

Hoe en wanneer wordt er een blokkade op je rekening op geheven?
icon

Beste antwoord door JoyceH 25 februari 2015, 12:02

Hoi Maureen,
Wat leuk om je te ontmoeten op de community 🙂. Goed dat je gelijk een vraag stelt.

Hoe snel een blokkade kan worden opgeheven, is afhankelijk van de soort blokkade. Kun je hier iets specifieker in zijn? Je mag ook een mail met het rekeningnummer sturen naar [email]webcare@sns.nl[/email] o.v.v. ‘Community – blokkade rekening’, dan kijk ik het voor je na.

Misschien vind je het leuk om het topic ‘Welkom op de community’ door te lezen? Mocht je meer willen weten over andere leden en iets over jezelf willen vertellen, kun je dat doen in de Koffiekamer.
Bekijk origineel

12 reacties

Hoi Maureen,
Wat leuk om je te ontmoeten op de community 🙂. Goed dat je gelijk een vraag stelt.

Hoe snel een blokkade kan worden opgeheven, is afhankelijk van de soort blokkade. Kun je hier iets specifieker in zijn? Je mag ook een mail met het rekeningnummer sturen naar [email]webcare@sns.nl[/email] o.v.v. ‘Community – blokkade rekening’, dan kijk ik het voor je na.

Misschien vind je het leuk om het topic ‘Welkom op de community’ door te lezen? Mocht je meer willen weten over andere leden en iets over jezelf willen vertellen, kun je dat doen in de Koffiekamer.

Hoe kan mijn moeders bankrekening worden gedeblokkeerd.

Ze moet ook rekeningen betalen.

Mijn moeders bankrekening is geblokkeerd.

Wie kan mij helpen.

bij geldoverboeking krijg ik melding au2023

bij overboeking krijg ik melding AU2205

Reputatie 5
Badge +4

Goedemiddag @M.orgut,

Omdat je vraag over een blokkade op de rekening in dit topic wordt behandeld, heb ik je berichten verplaatst. 

Hoe en wanneer een blokkade kan worden opgeheven, is afhankelijk van de soort blokkade. Daarnaast geef je aan dat het gaat om de rekening van je moeder. In dat geval is identificatie erg belangrijk, de Wwft verplicht banken om het gebruik van rekeningen te controleren. Hier lees je meer uitleg over de wetgeving.

Om je op dit moment snel te kunnen helpen, kun je onze klantenservice bellen op 030 633 30 00 of langskomen in een SNS Winkel bij jou in de buurt. 

We zijn vandaag naar SNS winkel gegaan en ze zeiden dat de blokkade was opgeheven.

Eenmaal thuis probeer in te loggen rekening nog steeds geblokkeerd. 

Je hebt 3x een verkeerd antwoord ingevoerd. Je kunt het morgen opnieuw proberen. Goed om te weten: Je hebt dan nog 2 pogingen over

Ik krijg steeds deze melding terwijl ik niks fout doe.

Reputatie 3

Het is lief dat je je moeder helpt, maar vanwege privacyredenen mag ik je hier niet verder mee helpen. Vraag je of zij contact met ons opneemt? Als jullie ons samen bellen op het telefoonnummer dat @Evelyn SNS  hierboven doorgeeft, dan helpt mijn collega jullie verder en weet ik zeker dat je moeder snel kan inloggen.

Hallo 

Mijn rekening is geblokkeerd met code ae2205 

Nu ben ik bij de bank geweest heb een email gekregen maar hoor al 2 dagen helemaal niks ik kan nu niks omdat ik van niks weet 

Waarom kan ik alleen mailen en niet bellen wat is dit voor een slechte communicatie 

Mijn rekening kan wel geblokkeerd worden maar geholpen worden kan ik niet 

Hallo 

Mijn rekening is geblokkeerd met code ae2205 

Nu ben ik bij de bank geweest heb een email gekregen maar hoor al 2 dagen helemaal niks ik kan nu niks omdat ik van niks weet 

Waarom kan ik alleen mailen en niet bellen wat is dit voor een slechte communicatie 

Mijn rekening kan wel geblokkeerd worden maar geholpen worden kan ik niet 

Reputatie 3

Goedemiddag @Patrickmarissen, goed dat je al bij de SNS Winkel langs bent geweest. De blokkade op je rekening is niet in te zien door mijn collega’s in de winkel of door de collega’s van de klantenservice. Dit is de reden dat we je vragen een mail te sturen. Binnen 2 werkdagen neemt een collega van de afdeling contact met je op. Duurt het langer? Stuur dan een mail met je postcode, huisnummer, geboortedatum en geboorteplaats naar: info@sns.nl. Mijn collega gaat voor je aan de slag.

Reageer