SNS

Beantwoord

Mijn SNS Wereldpas wordt minder geaccepteerd

  • 15 mei 2015
  • 81 Reacties
  • 32972 Keer bekeken


Toon eerste bericht

81 reacties

Reputatie 3
Goedemiddag @MKL en welkom op de community. Het klopt dat het systeem meerdere meldingen aangeeft als de limiet van contactloos betalen is bereikt. We zijn op dit moment bezig om alle passen te vernieuwen door V PAY-passen vanwege onze samenwerking met Visa. Als je pas ergens niet werkt (zowel contactloos als met pincode), stuur dan je persoonlijke gegevens en de gegevens van de desbetreffende winkel door naar: info@sns.nl. We zetten het door en hopelijk kun je snel daar pinnen.
Reputatie 3
Goedemiddag @gjbult en welkom op de community. Goed dat je dit aangeeft. Je ontvangt altijd 4 weken van tevoren een vervangende betaalpas op het bij ons bekende adres. Het is vreemd dat dit bij jou niet is gebeurd. Stuur je je postcode, huisnummer, geboortedatum en je geboorteplaats in een mail naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Nieuwe wereldpas'? Dan kijk ik wat er aan de hand is.
Reputatie 3
Goedemiddag @edpeters, uiteraard is het de bedoeling dat je V PAY pas net zo goed werkt. Welke melding kreeg je precies en bij welke winkels/parkeerautomaten was dit precies?
Met de 'oude'SNS pas kon ik overal terecht. Maar sinds een jaar wordt het steeds minder. Ik kan geen geld meer opnemen bij de Maestro geldautomaat. En ook in veel winkels is de pintransactie moeilijker: ik moet eerst kiezen tussen:  1 Vpay of 2 Vpay. Elke knop werkt, maar VPay is kennlijk een drempel?
Zo wordt mijn mobioliteit met de SNS helaas verkleind.


Ik kan op mijn werk de nieuwe passen niet gebruiken. Niet contactloos maar ook niet met de pincode. Met de oude pas lukt dat nog wel.
Goedemiddag @edpeters, uiteraard is het de bedoeling dat je V PAY pas net zo goed werkt. Welke melding kreeg je precies en bij welke winkels/parkeerautomaten was dit precies?
Goedemiddag Sanne, ik kan geen betaling doen bij de parkeerautomaten van de Gemeente Maastricht, de kaart wordt wel gelezen maar uiteindelijk wordt de transacties afgebroken met de melding u heeft niet betaald.
@edpeters en @roslan1 Sturen jullie je postcode, huisnummer, geboortedatum en je geboorteplaats in een mail naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Betaalpas werkt niet'? Dan kijk ik wat er aan de hand is.

Reageer