SNS

Beantwoord

Mobiel contactloos betalen werkt niet meer

  • 16 augustus 2020
  • 1 Reactie
  • 93 Keer bekeken

Sinds 2 weken werkt de mobiel betalen app niet meer. Er blijft in de app steeds staan dat "betalen niet mogelijk". Ik heb maar 1 mobiel contactloos betalen app er op staan. Hij heeft het eerst dus wel gedaan. En maakt er ook graag gebruik van. Maar wat nu?

icon

Beste antwoord door Geesje SNS 17 augustus 2020, 15:46

Goedemiddag @nvanhoek, welkom op de community. Mobiel betalen is juist zo handig. Bij de instellingen in de app moet de SNS Mobiel Betalen app als standaard betaalapp zijn ingesteld. Staat deze goed en lukt betalen nog niet? Dan helpt het vaak om de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

 

 

 

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge

Goedemiddag @nvanhoek, welkom op de community. Mobiel betalen is juist zo handig. Bij de instellingen in de app moet de SNS Mobiel Betalen app als standaard betaalapp zijn ingesteld. Staat deze goed en lukt betalen nog niet? Dan helpt het vaak om de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

 

 

 

 

Reageer