SNS

Beantwoord

Niet kunnen opnemen van SNS Klimrente Sparen

  • 19 augustus 2014
  • 18 Reacties
  • 1414 Keer bekeken

Ik heb een klimrente 5jr rekening. Ik wil er geld afschrijven.
Dat lukt niet (meer, paar mnd geleden wel).
Alle banknummers staan netjes in Iban.
In verzendlijst staat bij de tegenrekening (keuzesparen) ineens alleen het banknummer. (niet aan te passen)
Na invullen wachtwoord, klikken op verzenden, komt foutmelding; “onjuist rekeningnummer”.
Dus...
Groet,
Ben 🆒
PS Ik wil m´n geld!
icon

Beste antwoord door Dennis 22 augustus 2014, 11:56

Hi Ben,

Ik heb je vraag even uit het topic van Stefan gehaald, omdat het toch een andere oorzaak bleek te hebben. Vanochtend heb ik je gemaild. We hebben je documenten ontvangen en zorgen ervoor dat dit zsm wordt opgepakt 🙂.
Bekijk origineel

18 reacties

Hi BigBen,

Vervelend dat jij ook problemen hebt met geld opnemen van je spaarrekening. Mogelijk heeft dit dezelfde oorzaak als bij Stefan.
Wil je hiervan een printscreen sturen naar [email]webcare@sns.nl[/email]? Dit graag o.v.v. 'Community - fout bij overmaken'. We komen hier zo snel mogelijk op terug.
Hi BigBen,

Vervelend dat jij ook problemen hebt met geld opnemen van je spaarrekening. Mogelijk heeft dit dezelfde oorzaak als bij Stefan.
Wil je hiervan een printscreen sturen naar [email]webcare@sns.nl[/email]? Dit graag o.v.v. 'Community - fout bij overmaken'. We komen hier zo snel mogelijk op terug.

Inmiddels bericht van Dennis gehad. Moet bedrag op rekening blijven staan, of rekening opheffen. 
Is wel vreemd dat daarover niets wordt gemeld, maar er alleen staat "Fout rekeningnummer"!
Dus link gevolgd naar formulier om rekening op te heffen. Gaat erg vlot, meeste al ingevuld, keurig!!
Maar dan, bevestigen met digicode. Oké gedaan en dan volgt er een foutmelding "er is een storing opgetreden, probeer het later opnieuw"! (al heeeeel vaak geprobeerd inmiddels)
Dus maar met digipas ingelogd en bevestigd aan het einde. Zelfde foutmelding!
Prachtig dat als je wat fout doet of wil dat je daar een foutmelding op krijgt. Maar dan wel graag een melding wat hout snijd. Nu slaat de melding dus nergens op.
Help, ik wil m´n geld.
Groet,
Ben 🆒
PS Bovenstaande ook aan de webcare terug geschreven, maar wil het hier, ter informatie, ook delen.
Badge +1
Hoi Ben,

Je mail wordt opgepakt, dank hiervoor.
Goed dat je de andere communityleden ook op de hoogte houdt.
Hi Ben,

Ik heb je vraag even uit het topic van Stefan gehaald, omdat het toch een andere oorzaak bleek te hebben. Vanochtend heb ik je gemaild. We hebben je documenten ontvangen en zorgen ervoor dat dit zsm wordt opgepakt 🙂.
Hi Ben,

Ik heb je vraag even uit het topic van Stefan gehaald, omdat het toch een andere oorzaak bleek te hebben. Vanochtend heb ik je gemaild. We hebben je documenten ontvangen en zorgen ervoor dat dit zsm wordt opgepakt 🙂.

Verplaatsing geen probleem.
Ik ben nu "op afstand" (niet thuis dus) en zag dat "die" rekening grotendeels is over geboekt. Dank daarvoor.
Blijft nog wel de vraag waardoor ik hier tegenaan liep. Is er iets fouts bij de afhandeling, deed ik iets fout, of is er misschien een IPcheck?
Groet,
Ben 🆒
Badge +1
Hoi Ben,

Ik ben ook benieuwd. We hebben nog geen reactie gehad, maar ik begrijp dat het geld wel (grotendeels) is overgeboekt? We wachten af 🙂.
Ik probeer mijn klimrente op te zeggen,
Nadat ik de 5 stapen/pagina's heb doorlopen.
En ik dus aan het eind mijn wachtwoord te controle nog eens moet invoeren krijg ik het volgende

[Rood]Er is een technische storing opgetreden, probeer het later nog eens.[/Rood]
Hi Sebastiaan,

Wat vreemd dat je deze melding krijgt. Je SNS Klimrente kun je gewoon online opheffen. Wil je het vanavond nogmaals proberen? Als je de foutmelding blijft krijgen, ontvang ik graag een schermprint van je. Stuur je deze naar [email]webcare@sns.nl[/email] onder vermelding van 'Community - niet kunnen opnemen SNS Klimrente'?
Hi Dennis,

ik probeer het al een paar dagen, dus ik zal je een schermafdruk sturen !
Hi Sebastiaan,

Dank voor je mail. Ik heb het bestand doorgestuurd naar onze specialist en ik hoop dat we je snel een antwoord kunnen geven op deze vraag.

Ik wens je alvast een fijn weekend 🙂.
Nog steeds niet
Hoi Sebastiaan,

Onze IT-specialisten zijn druk bezig om dit probleem op te lossen. Ik weet dat ik je geduld al eerder op de proef heb gesteld 😞. Ik verwacht in de loop van volgende week met een positiever bericht te komen.
Hoi Sebastiaan,

Onze IT-specialisten zijn druk bezig om dit probleem op te lossen. Ik weet dat ik je geduld al eerder op de proef heb gesteld 😞. Ik verwacht in de loop van volgende week met een positiever bericht te komen.

We wachen af
En, is het naar teveredenheid opgelost? Het leuke van een forum/community is o.a. dat je je ergernissen kunt uiten; maar ik vind het zelf wel net zo netjes om ook de afloop te vermelden: goed of niet goed. Als je als buitenstaander zo'n topic leest, wordt je geprikkeld en nieuwsgierig hoe het vergaan is. En ik ben er zo één. Ik wil dat gewoon graag weten. Als je weet dat een bank (of andere instelling) veel ergernissen/problemen oplost, dan geeeft dat toch meer vertrouwen. Dacht ik zo.................
En, is het naar teveredenheid opgelost? Het leuke van een forum/community is o.a. dat je je ergernissen kunt uiten; maar ik vind het zelf wel net zo netjes om ook de afloop te vermelden: goed of niet goed. Als je als buitenstaander zo'n topic leest, wordt je geprikkeld en nieuwsgierig hoe het vergaan is. En ik ben er zo één. Ik wil dat gewoon graag weten. Als je weet dat een bank (of andere instelling) veel ergernissen/problemen oplost, dan geeeft dat toch meer vertrouwen. Dacht ik zo.................

Ze hebben mij een WorkAround aangedragen hoe dit op te lossen, wacht ik plaats even een kopie ervan hieronder.

Beste heer Dat,

Op 22 oktober 2014 heeft u ons een vraag gesteld over problemen bij het opheffen van uw SNS Klimrenterekening. Om de rekening te kunnen opheffen, heb ik meer informatie nodig. In deze e-mail leest u wat ik nog nodig heb.

U kunt de rekening niet digitaal opheffen, vanwege uw buitenlandse woonadres. Om de rekening alsnog te beëindigen verzoek ik u het volgende:

* Druk op deze link
* U vult hier handmatig alle gegevens in (let op: als u geen buitenlandse postcode kunt invullen, kunt u een fictieve Nederlandse postcode invullen. Op het geprinte formulier kunt u dit vervolgens handmatig met de pen wijzigen)
* U print het formulier uit en voorziet deze van uw handtekening
* U scant het formulier en voegt een kopie van uw legitimatiebewijs toe. In het geval van een paspoort volstaat een enkelzijdige kopie. In het geval van een pas zijn weerskanten noodzakelijk.
* U mailt de gegevens als reactie op mijn e-mail
* Vervolgens draag ik zorg voor de opheffing


Wanneer u niet de beschikking heeft over een scanner, mag u de gegevens uiteraard ook per post opsturen. Gebruik hiervoor het verzend adres onderaan het formulier. Graag ontvang ik uw reactie binnen 5 werkdagen. Zodoende kan ik alles tijdig voor u afhandelen. Zonder tegenreactie ga ik ervan uit dat mijn toelichting helder was en zal ik het dossier sluiten.
Alvast bedankt en een fijne dag toegewenst.

Met vriendelijke groet,
SNS Bank

Sijtze ***
Medewerker Klantenservice
Sebastiaan, bedankt voor je terugkoppeling.

Lijkt mij dat dit dan toch positief is opgepakt door de bank en dat je zo toch je rekening kunt opheffen.
Nu weten we ook allemaal dat dit komt omdat je een buitenlands adres hebt.

Weer een item voor de Wensenlijst: Dit als toelichting bij het formulier op de website vermelden en/of hoe je moet handelen als je een buitenlands adres hebt.
We plaatsen deze suggestie op de wensenlijst Blacktomcat.
Wederom bedankt voor jullie input 🙂.
We plaatsen deze suggestie op de wensenlijst Blacktomcat.
Wederom bedankt voor jullie input 🙂.


You're welcome. daar zijn we toch voor 😃

Reageer