Nieuwe klant bij sns met overstapservice


Hallo ben overgestapt van ing naar sns met overstapservice wanneer kan ik 50 euro verwachten op me rekening?

22 Reacties

Hoe kan ik dit verwijderen?
Hoi Samantha1988,

Welkom op de community. Klopt het dat je je vraag ook via Facebook en WhatsApp hebt gesteld? Als je vraag is beantwoord, dan kun je dit topic verwijderen. Dat regel ik natuurlijk ook graag als je een seintje geeft.
Hallo,

Klopt maar verder nog geen antwoord gekregen.

Groetjes Samantha :)
Inmiddels zijn we in gesprek via WhatsApp :)
Ben overgestapt van ABN AMRO naar SNS.
Ik geloof in de Menselijke Maat: kleinschaligheid en persoonlijke aandacht en geen graaigedrag.
Hopelijk komt mijn hoop hier een beetje uit.

Vraagje: ik gebruik al 10 jaar geen Windows meer maar Linux (Ubuntu) en al evenveel jaren de internetbrowser Firefox.
Sommige teksten op mijn scherm (na inloggen op SNS site) lijken afwijkend van grootte en vorm.
Op andere sites heb ik daar nooit last van gehad.
Hoe kan ik dat verhelpen.
Goedemorgen Peterbeter,

Allereerst welkom bij SNS :) Mooi om te zien dat je je weg naar onze community hebt gevonden. Heb je al een beetje rondgeneusd? Je geeft aan dat je afwijkende teksten ziet. Geldt dit voor de hele website of alleen voor het Mijn SNS gedeelte en kun je hier een schermafbeelding van sturen zonder dat je persoonlijke gegevens deelt? We komen er vast samen uit.

Wil je een keer zelf een topic aanmaken? In het topic Welkom op de community lees je hoe dat moet.
Bijgaand mijn schermafdruk.
Rechtsboven ziet u de gegevens over laatste inlog. Dit is één voorbeeld; soms is er ook andere slecht leesbare tekst.

Dat is inderdaad niet handig. Een oplossing is om onze website niet via een snelkoppeling, favoriet of zoekmachine te benaderen maar rechtstreeks via de adresbalk naar snsbank.nl te gaan. Blijft de weergave onjuist? Dan kan het zijn dat de browser verkeerde gegevens heeft opgeslagen op de computer. Je wist ze als volgt, deel je je bevindingen hier?
  • Open de browser
  • Druk de toetsen ‘Ctrl + Shift + Delete’ tegelijk in
  • Er verschijnt een venster voor het verwijderen van de browsergeschiedenis
  • Kies bij ‘Te wissen tijdsperiode’ voor ‘Alles’
  • Vink onder ‘Details’ de volgende 4 opties aan:
  • ◦Navigatie- & downloadgeschiedenis
  • ◦Formulier- & zoekgeschiedenis
  • ◦Cookies
  • ◦Buffer
  • •Verwijder de vinkjes bij de andere opties
  • Klik daarna op ‘Nu wissen’
  • Sluit de browser af
  • Start de browser opnieuw en ga naar snsbank.nl
Heb precies volgens bovenstaande instrukties de gegevens gewist; opnieuw ingelogd direct via de adresbalk, maar helaas: er is niets veranderd in de weergave.
Wat me opvalt is dat de afwijkende tekst op mijn scherm van een heel ander lettertype en lettergrootte is dan alle andere teksten. Is dat mogelijk een aanwijzing dat een aanpassen misschien alleen kan worden gemaakt op de SNS site zelf?
Goedemorgen Peter,

Top dat je alle stappen hebt doorlopen. Zojuist heb ik een specialist aan zijn jasje getrokken en hij wees me erop dat je scherm op 120% staat. Door deze vergroting overlapt de tekst. Als je je scherm op 100% zet door 'Ctrl' en '-' in te drukken, dan zie je alles weer zoals het hoort. Je kunt ook op de 120% klikken in de adresbalk om het aan te passen.
Dat was ongeveer het eerste wat ik heb uitgeprobeerd toen ik dat voor het eerst zag (en dat is al minstens enkele jaren geleden). Hoe klein ik de paginaweergave ook maak, de afwijkende tekst blijft afwijkend.
ik gebruik al 10 jaar Ubuntu (Linux) en heb intussen vaker zaken gezien die in Windows niet zichtbaar zijn.
Maar ik ben er intussen vrijwel van overtuigd dat het te maken heeft met de opmaak van deze pagina op jullie eigen serversoftware. Dit stukje tekst wordt onderhouden door een aparte string (notatie / verwijzing). En de instelling daarvan kan ik op mijn scherm dus nooit aanpassen.
Maar het zou wel leuk zijn om hier de oplossing mee te mogen maken.
Dan zet ik dit uit bij een specialist want ik hoopte dat het verkleinen van de pagina de oplossing was. Mail je je postcode, huisnummer, achternaam en geboortedatum naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Nieuwe klant bij SNS met Overstapservice'? Dan zet ik mijn collega aan het werk :)
OK is gedaan. Hopelijk komt er een simpele oplossing die eenvoudig kan worden toegepast.
Dankjewel, we gaan voor je aan de slag. Voor nu een fijne avond.
:cool:
In het scherm voor betalingen/overboekingen kun je een datum instellen; het menu van de datums vertoont dezelfde afwijkingen als de eerder genoemde tekst over inloggen (door elkaar lopen met te grote afmetingen van de kalenderdatums).
Misschien kunt u daar dan ook meteen naar kijken?
Peterbeter schreef:

Misschien kunt u daar dan ook meteen naar kijken?


Goedemiddag Peterbeter,

Ook die zet ik uit en je hoort van me zodra ik meer weet.
Goedemiddag Peterbeter,

Welke versie van Firefox gebruik je? Dat vraagt onze specialist zich af.
Ik gebruik de Firefoxversie voor Ubuntu: 58.0.2 (64 bit)
Hoi Peterbeter,

Onze specialist vindt de oorzaak van de overlappende tekst niet. Als je de paginaweergave op 100% zet, dan moet de weergave goed zijn. Anders heb ik geen oplossing.
Hallo Dennis,
Ik heb Firefox opnieuw geinstalleerd met allerlaatse versie en probleem lijkt nu verholpen.
Dank voor genomen moeite.
Peterbeter schreef:

Hallo Dennis,
Ik heb Firefox opnieuw geinstalleerd met allerlaatse versie en probleem lijkt nu verholpen.
Dank voor genomen moeite.



Top dat het probleem is opgelost :) Alvast een fijn weekend.

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)