SNS

Nieuwe SNS Wereldpas komt eraan

• 30 december 2014
  • 110 Reacties
  • 12574 Keer bekeken

De nieuwe wereldpassen komen eraan en ze zijn mooi geworden! Omdat ik het niet kan laten, geef ik jullie vast een voorproefje.

Toen ik zojuist thuis kwam lag de nieuwe SNS Wereldpas op de mat. Begin januari beginnen we met uitleveren van deze passen. Als personeel kregen hem vast cadeau op de 100ste normale dag.

https://

De nieuwe pas is echt heel mooi geworden en het IBAN nummer is veel groter en goed leesbaar! Wat vind jij van de nieuwe pas?

110 reacties

Hoi!

Dat ziet er mooi uit! Vanaf wanneer kunnen we deze aanvragen? Ik zou graag zsm overstappen naar een pas met contactloos betalen (én nieuw design!)

//R.
Reputatie 2
Badge +1
Hi Wanda,
Ik vind 'm mooi! 🆒
En erg origineel dat de pas nu 90 graden gedraaid is; op zich wel logisch omdat je hem tegenwoordig nooit meer langs de lange kant ergens door haalt (magneetstrip), maar eigenlijk altijd langs de korte kant ergens in steekt!
Groeten,
Stefan
Reputatie 3
Badge +1
Leuk :)
Hoe zit dat met mensen die een persoonlijke pas hebben? Krijgen die een standaard pas en moeten daarna dan zelf weer een nieuwe aanvragen?
Of krijgen die eerst een mailtje met verzoek een plaatje aan te leveren? Dat laatste zal waarschijnlijk tijd en pasjes schelen...
Ziet er goed uit. Lekker strak design.
De nieuwe wereldpassen komen eraan en ze zijn mooi geworden! Omdat ik het niet kan laten, geef ik jullie vast een voorproefje.

Toen ik zojuist thuis kwam lag de nieuwe SNS Wereldpas op de mat. Begin januari beginnen we met uitleveren van deze passen. Als personeel kregen hem vast cadeau op de 100ste normale dag.

https://

De nieuwe pas is echt heel mooi geworden en het IBAN nummer is veel groter en goed leesbaar! Wat vind jij van de nieuwe pas?

Ziet er erg mooi uit, en vooruitstrevend dat de pas nu een verticaal design heeft. Ik ga vanaf nu iedere dag kijken of die al in de bus ligt. HAHA
Ziet er gelikt uit, een pas die je met recht te voorschijn kunt halen bij het pinnen of bij vrienden die nog geen band hebben met de SNS familie.:)
Ik zie op de foto een Maestro logo op de werelpas. De SNS bank is toch overgestapt op V PAY?
Reputatie 3
Badge +1
Zover ik weet biedt SNS beide aan Rob1960
Ik zie op de foto een Maestro logo op de werelpas. De SNS bank is toch overgestapt op V PAY?

Volgens mij is V-Pay vooralsnog in Europa te gebruiken en niet worldwide dus Maestro zal ongetwijfeld nog geleverd worden.
Even Google gebruiken en dan zie je nog vele kinderziektes bij VPay. Dus voorlopig bij het omwisselen maar vragen om Maestro. Want zoals BlackTomcat zegt: Niet alle veranderingen zijn verbeteringen" HAHA
Hoi RatedR,

Welkom op de community 🙂. Leuk dat je ons nieuwe design mooi vindt. Het makkelijkste is, om even contact op te nemen met onze Klantenservice (030 - 633 30 00). Zij vragen direct een nieuwe pas voor je aan.

Omdat dit je eerste bericht is op de community, wil ik je graag op twee topics wijzen. Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen.

We hopen je snel weer te zien 🙂.

@Sanne:

“Heb je nu een persoonlijke Wereldpas en wil je contactloos betalen? Vraag ook dan een gewone SNS Wereldpas aan. Het is nog niet mogelijk om met een persoonlijke Wereldpas contactloos te betalen.”

@allen,

We bieden inderdaad V PAY en Maestro passen aan 😃.
Ik zie op de foto een Maestro logo op de werelpas. De SNS bank is toch overgestapt op V PAY?

Rob1960 een vraagje voor techneuten, maar die hebben al gereageerd zie ik.
Kirsty,

Goed verhaal. Ik begreep dus van je dat ik nu al de passen kan vervangen door een wereldpas Maestro met NFC. En dat komt goed uit want dan kan ik eindelijk het laatste stukje van mijn ING rekening verlaten.
Alleen voor het NFC doel gebruik ik de ING pas nog.

Dus zojuist even gebeld en het wordt weer allemaal geregeld door een uiterst vriendelijke dame.

gr. Carel
Badge +1
Kirsty,

Goed verhaal. Ik begreep dus van je dat ik nu al de passen kan vervangen door een wereldpas Maestro met NFC. En dat komt goed uit want dan kan ik eindelijk het laatste stukje van mijn ING rekening verlaten.
Alleen voor het NFC doel gebruik ik de ING pas nog.

Dus zojuist even gebeld en het wordt weer allemaal geregeld door een uiterst vriendelijke dame.

gr. Carel

Goed om te horen Carel. Fijne avond. 🙂

Voor mij precies hetzelfde! Pas zou binnen 4 (werk)dagen moeten arriveren :o

Wat goed dat jullie al een nieuwe pas hebben aangevraagd. Jullie ontvangen echter nog een pas in de oude huisstijl, maar wel met NFC. De passen die wij als personeel ontvingen, waren een eerste uitgifte. Hierin zijn nog wat kleine layout foutjes geslopen. Dit wordt nu opgelost.

Naar verwachting kunnen we eind januari de eerste nieuwe passen gaan uitgeven. Ik ben momenteel aan het regelen dat de leden van de community voorrang krijgen bij de uitgifte van de nieuwe passen.

De klanten met een persoonlijke wereldpas moeten nog even geduld hebben, deze gaan we waarschijnlijk pas vanaf april uitgeven.

Wat goed dat jullie al een nieuwe pas hebben aangevraagd. Jullie ontvangen echter nog een pas in de oude huisstijl, maar wel met NFC. De passen die wij als personeel ontvingen, waren een eerste uitgifte. Hierin zijn nog wat kleine layout foutjes geslopen. Dit wordt nu opgelost.

Naar verwachting kunnen we eind januari de eerste nieuwe passen gaan uitgeven. Ik ben momenteel aan het regelen dat de leden van de community voorrang krijgen bij de uitgifte van de nieuwe passen.

De klanten met een persoonlijke wereldpas moeten nog even geduld hebben, deze gaan we waarschijnlijk pas vanaf april uitgeven.

Aah, en ik had mij zo verheugd op een pas in nieuwe stijl met daarop jouw Big Smile als Manager van het Klantenportaal. :o
Het leven is soms wat afzien HAHA.
Maar ik kan NFC'en!
Nu de nieuwe passen uitvoerig worden getest door mijn collega’s en mij, kunnen we eind januari beginnen met het uitgeven van de passen aan klanten.

Voordat we deze passen aan alle klanten gaan verstrekken, kunnen we 100 communityleden blij maken. Jij krijgt als eerste de kans om de nieuwe pas aan te vragen! Stuur hiervoor een mail naar [email]community@sns.nl[/email] met daarin je naam, rekeningnummer en pasvolgnummer van je huidige pas.

Wees er snel bij, want ik heb maar 100 passen te vergeven.
Nu de nieuwe passen uitvoerig worden getest door mijn collega’s en mij, kunnen we eind januari beginnen met het uitgeven van de passen aan klanten.

Voordat we deze passen aan alle klanten gaan verstrekken, kunnen we 100 communityleden blij maken. Jij krijgt als eerste de kans om de nieuwe pas aan te vragen! Stuur hiervoor een mail naar [email]community@sns.nl[/email] met daarin je naam, rekeningnummer en pasvolgnummer van je huidige pas.

Was ik toch weer te snel met mijn aanvraag.
Reputatie 2
Badge +1

Wanda,
Dit vind ik nu een hele toffe actie van SNS voor de community leden 🆒
Chapeau, Kudos, +1, Like, etc..;)

Groeten,
Stefan

Prima idee Wanda om de communityleden voorrang te verlenen. Zou je dit ook kunnen/willen regelen voor de persoonlijke wereldpas? En dan heel graag met Maestro want ik had er ooit één van de SNS met V-Pay en mooi dat ik daar bij onze oosterburen niet mee kon betalen bij de benzinepomp! Gelukkig had ik nog genoeg cash bij me anders had ik waarschijnlijk nu nog auto's staan te wassen.

Blijft nog een vraag aan mijn mede-communityleden: wie ziet de 'kleine' foutjes op de pas waar Wanda het over heeft? Hoofdprijs: een nieuwe pas?
Reputatie 3
Badge +1

Kijk, dat vind ik nou leuk om te horen!  :)

Ik doe mee.
Ik heb ook m´n mailtje verstuurd. Nu nog een aantal weekjes wachten en dan ..
Groet,
Ben 🆒
PS Ik vind het ook een leuke stunt/actie.
Groet,
Ben 🆒

Ik heb geen mailtje gestuurd. Ik wacht liever nog een paar maandjes en hoop dan een persoonlijke pas te krijgen. Dus ik geef mijn kans graag aan een ander.:)
Groet,
Ben 🆒

Ik heb geen mailtje gestuurd. Ik wacht liever nog een paar maandjes en hoop dan een persoonlijke pas te krijgen. Dus ik geef mijn kans graag aan een ander.:)

Das toch leuk ondertussen bij de SNS; voor ieder (velen) wat wils.
Wat laat je er dan opzetten? De tekening van je, je vlag of misschien wel je eigen biermerk? :)
Groet naar Enschede,
Ben 🆒
Das toch leuk ondertussen bij de SNS; voor ieder (velen) wat wils.
Wat laat je er dan opzetten? De tekening van je, je vlag of misschien wel je eigen biermerk? :)
Groet naar Enschede,
Ben 🆒

Misschien mijn Avatar of iets in de geest van wat ik nu heb (zie hieronder).

Reageer