SNS

Nieuwe SNS Wereldpas komt eraan

• 30 december 2014
  • 110 Reacties
  • 23682 Keer bekeken

Toon eerste bericht

110 reacties

Misschien mijn Avatar of iets in de geest van wat ik nu heb (zie hieronder).

Tsja,Ik snap wel dat een "kroon"kurk belangrijk is (we krijgen nu weer een andere uitvoering kroon om te plakken en likken), tenslotte wil je geen dood pilsje op tafel zetten voor je gasten en jezelf.
Maar ik snap niet dat je zolang daarop wilt wachten.
Op wat je nu hebt, staat daar geen SNS meer op? Of is het alleen de ondergrond en verder dezelfde opdruk als op alle andere passen?
Groet,
Ben 🆒
Tsja,Ik snap wel dat een "kroon"kurk belangrijk is (we krijgen nu weer een andere uitvoering kroon om te plakken en likken), tenslotte wil je geen dood pilsje op tafel zetten voor je gasten en jezelf.
Maar ik snap niet dat je zolang daarop wilt wachten.
Op wat je nu hebt, staat daar geen SNS meer op? Of is het alleen de ondergrond en verder dezelfde opdruk als op alle andere passen?
Groet,
Ben 🆒

Dit was alleen de ondergrond. Op de pas zelf staan gewoon de normale gegevens als naam, IBAN, etc.
Ik wacht nog enkele maanden. Ik kan nu wel een nieuwe aanvragen, maar dan kan ik over enkele maanden weer een nieuwe aanvragen. Die extra kosten wil ik de SNS besparen. Dus wacht ik nog even voordat ik van de NFC-faciliteit gebruik kan en ga maken. 🙂

Dit was alleen de ondergrond. Op de pas zelf staan gewoon de normale gegevens als naam, IBAN, etc.
Ik wacht nog enkele maanden. Ik kan nu wel een nieuwe aanvragen, maar dan kan ik over enkele maanden weer een nieuwe aanvragen. Die extra kosten wil ik de SNS besparen. Dus wacht ik nog even voordat ik van de NFC-faciliteit gebruik kan en ga maken. :)

Ik was helemaal niet van plan een nieuwe pas aan te vragen, niet om de uitvoering, niet om ennefcee mogelijkheid. Ook al om geen extra verspilling en kosten te veroorzaken.
Maar,
ik heb me laten overhalen door het leuke aanbod voor communityleden. (bovendien heb ik de laatste weken al wel een keer of 15 een foutmelding bij het pinnen gehad aan een kassa. Vervelend, andere pas gebruiken enz. Maar nu komt er dus een nieuwe, hopenlijk probleem weg).
Groet,
Ben 🆒
Hoi Wanda,

Heel mooi die nieuwe pas.
Zou het niet handig zijn om je persoonlijke gegevens af te schermen of wil je dat iedereen geld naar jou gaat overmaken?

De nieuwe wereldpassen komen eraan en ze zijn mooi geworden! Omdat ik het niet kan laten, geef ik jullie vast een voorproefje.

Toen ik zojuist thuis kwam lag de nieuwe SNS Wereldpas op de mat. Begin januari beginnen we met uitleveren van deze passen. Als personeel kregen hem vast cadeau op de 100ste normale dag.

https://

De nieuwe pas is echt heel mooi geworden en het IBAN nummer is veel groter en goed leesbaar! Wat vind jij van de nieuwe pas?
Hoi Wanda,

Zou het niet handig zijn om je persoonlijke gegevens af te schermen of wil je dat iedereen geld naar jou gaat overmaken?

Goed om te horen dat je de nieuwe pas mooi vindt. Ik had wel enige twijfel of ik mijn gegevens af moest schermen, maar wilde jullie graag laten zien dat het IBAN-nummer goed zichtbaar is. Daarbij kunnen mensen met mijn naam en rekeningnummer weinig anders dan geld storten, dus echt gevaar zie ik hier niet in.
Badge
Hoi Wanda,

Goed om te horen dat je de nieuwe pas mooi vindt. Ik had wel enige twijfel of ik mijn gegevens af moest schermen, maar wilde jullie graag laten zien dat het IBAN-nummer goed zichtbaar is. Daarbij kunnen mensen met mijn naam en rekeningnummer weinig anders dan geld storten, dus echt gevaar zie ik hier niet in.

Wanda de pas ziet er schitterend uit.
Misschien kan je op de nieuwe pas nog één regel vrije persoonlijke tekst maken. Zoals op die van jou "Ik wil een nieuwe motor". (Sorry Wanda ik kon het weer even niet laten).
Wanda de pas ziet er schitterend uit.
Misschien kan je op de nieuwe pas nog één regel vrije persoonlijke tekst maken. Zoals op die van jou "Ik wil een nieuwe motor". (Sorry Wanda ik kon het weer even niet laten).

Dan kom je eigenlijk op een persoonlijke pas uit. Mag je je eigen foto (mits voldaan aan de randvoorwaarden) uploaden. Zorg dan dat je op je foto de tekst hebt staan die je wilt.
Het toeveoegen van extra tekstregel vind ik wel een aardig idee (uiterard weer met randvoorwaarden zoals niet kwetsend, etc.).
Hi Blacktomcat,

Denk je dan bijvoorbeeld aan het toevoegen van een 'handtekening' in een paar woorden op je betaalpas, zoals hier op de community?
Hi Blacktomcat,

Denk je dan bijvoorbeeld aan het toevoegen van een 'handtekening' in een paar woorden op je betaalpas, zoals hier op de community?

Inderdaad, daar denk ik dan aan.
Hi Blacktomcat,

Inderdaad, daar denk ik dan aan.

Leuk!
Mar, dan heb je niet de mogelijkheid, zoals hier, actueel te zijn. Oftewel, let dus dan wel op wat je erop laat zetten! Its like a Tattoo!
Groet,
Ben 🆒
Leuk!
Mar, dan heb je niet de mogelijkheid, zoals hier, actueel te zijn. Oftewel, let dus dan wel op wat je erop laat zetten! Its like a Tattoo!
Groet,
Ben 🆒

En hoeveel mensen denk je, zien je 'handtekening/tattoo'? Het is meer een gebbetje dat zich onderscheidt van andere banken/passen.
Ik vind de nieuwe stijl van de betaalpas erg mooi, en sluit goed aan bij de modernisering v.d. bank. 
Badge +1
Hi Stanley1,

Welkom op de community. Heb je al een nieuwe pas?
Voor de communityleden hebben we namelijk een leuke actie :D:

Wanneer je een mail stuurt naar [email]community@sns.nl[/email] met daarin je naam, rekeningnummer en pasvolgnummer van je huidige pas, dan krijg je een nieuwe met NFC chip.

Wees er snel bij, want we hebben maar 100 passen te vergeven.

Omdat dit je eerste bericht is op de community, wil ik je graag op twee topics wijzen. Misschien is het leuk om het topic ‘Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf eventueel voorstellen in de Koffiekamer.

Tot ziens op de community.
Hi Stanley1,

Welkom op de community. Heb je al een nieuwe pas?
Voor de communityleden hebben we namelijk een leuke actie :D:

Wanneer je een mail stuurt naar [email]community@sns.nl[/email] met daarin je naam, rekeningnummer en pasvolgnummer van je huidige pas, dan krijg je een nieuwe met NFC chip.

Wees er snel bij, want we hebben maar 100 passen te vergeven.

Omdat dit je eerste bericht is op de community, wil ik je graag op twee topics wijzen. Misschien is het leuk om het topic ‘https://"https://forum.snsbank.nl/over-sns-community-48/welkom-op-de-community-8170/"’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf eventueel voorstellen in de https://"https://forum.snsbank.nl/sns-koffiekamer-44/".

Tot ziens op de community.

Hoi Kirsty,

Bedankt voor je bericht, erg attent...

Ik kijk al een tijdje mee op het forum, maar had mij tot nog toe nooit aangemeld.
Zal binnenkort eens een kijkje nemen in de door jou aangeraden topics.

Ik heb al een NFC pas, maar wil natuurlijk graag een pas in nieuwe stijl.
Heb net al een email gestuurd aan bovenstaande emailadres met daarin al mijn gegevens.
Nu maar hopen dat ik er ook één krijg.

Nogmaals dank...

Gr. Stanley
Moet ik de Wereldpas zelf aanvragen of komt deze vanzelf naar me toe?
Moet ik de Wereldpas zelf aanvragen of komt deze vanzelf naar me toe?
Daar ben ik ook benieuwd naar. Heb net een Facebook bericht naar SNS gestuurd. 🙂
lijkt best mooi is hij ook skim bestendig heb net een nieuwe wat moet ik daar mee
Ziet er goed uit op de foto. Nu nog de echte ontvangen.
Wanneer cerwacht ik de mijne in de brieven bus. mijn naam is de heer Slijngaard
het liujkt mij een heel mooie past trouwens. ik ben benieuwd als helemaal geen geld hebt dat je gebruikt kunt maken  van zo,n een past
Nieuwe wereldpas ziet er goed uit. Vooral de leesbaarheid van het rekeningnummer was een probleem bij de huidige pas. Ook het draaien van de pas is goed doordacht. Prima zo !
Ik heb voor 3 weken geleden een nieuwe wereldpas gekregen,krijg ik nou automatisch de nieuwe toegestuurd???
Groeten Cees
In de loop van dit jaar ontvangt elke klant een nieuwe betaalpas van ons. Dit doen we in verschillende batches, omdat het best een hoop nieuwe passen zijn. De een ontvangt de betaalpas dus iets eerder dan de ander.

@Caterpillar68 We doen er alles aan om skimmen tegen te gaan. Bovendien kun je een bedrag van maximaal €25 zonder pincode betalen. Het risico is dus beperkt. SNS vergoedt de schade wanneer er toch sprake van misbruik is.

@Slijngaard Je moet wel een toereikend saldo of kredietlimiet hebben op je betaalrekening om contactloos betalen te kunnen gebruiken. Of bedoel je soms iets anders?

@RinusT Bedankt voor je feedback! Dat zullen de makers leuk vinden. :o

Hopelijk zien we jullie vaker op de community. Misschien is het leuk om het topic ‘Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kunnen jullie jezelf eventueel voorstellen in de Koffiekamer.
Hallo, wordt de nieuwe wereldpas ook automatisch naar klanten in het buitenland gestuurd of moeten we die aanvragen?

groet uit een zeer wit en winters Zweden

Jetty en Kees van Putten
Storfors
Ik heb voor 3 weken geleden een nieuwe wereldpas gekregen,krijg ik nou automatisch de nieuwe toegestuurd???
Groeten Cees

Hoi Cees,

Ik heb dit even voor je nagevraagd. Ook jij krijgt dit jaar een betaalpas met onze nieuwe huisstijl toegestuurd.

@Jetty We sturen de nieuwe wereldpas automatisch naar onze klanten in het buitenland. Hier hoef je dus niets voor te doen. :D

Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen, Jetty? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen. We hopen je snel weer te zien. 
Net even met de hond "velden en wegen" gedaan, gekeken. Niet te zien!
Mis ik iets?
Ja, mijn pas van de 100 passen voor communityleden!
Toch een teleurstelling.
Groet,
Ben 🆒

Reageer