SNS

Nieuwe SNS Wereldpas komt eraan

• 30 december 2014
  • 110 Reacties
  • 23682 Keer bekeken

Toon eerste bericht

110 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ik heb mijne ook nog niet ontvangen...
Badge
Net even met de hond "velden en wegen" gedaan, gekeken. Niet te zien!
Mis ik iets?
Ja, mijn pas van de 100 passen voor communityleden!
Toch een teleurstelling.
Groet,
Ben 🆒

Misschien omdat tante Pos de handen vol heeft aan Valentijnsdag? Daar PASt geen PAS meer bij

Misschien omdat tante Pos de handen vol heeft aan Valentijnsdag? Daar PASt geen PAS meer bij

Ik denk eerder dat de card is verdwenen tussen alle andere kaarten! Bovendien is er veel animo voor een card met NFC.
Groet,
Ben 🆒
Belofte maakt schuld! En wij hebben onze kinderen ook altijd opgevoed met : wat je belooft, moet je nakomen. Anders moet je het niet beloven.
Nu de eerste 100 dagen voorbij zijn, lijkt het er wel op dat de bank teruggaat naar voorheen. Jammer.:(
Badge +1
Hoi heren,

De passen zijn wel degelijk aangevraagd 😞. We zoeken nu uit waar ze blijven. Wordt vervolgd dus.
Badge +1
Update: uiterlijk aan het einde van de week. Kunnen jullie nog wachten 🙂?
Reputatie 4
Badge +1
Bedankt voor de update Kirsty! :)

*like*
Update: uiterlijk aan het einde van de week. Kunnen jullie nog wachten 🙂?

Al heb ik er nu nog geen aangevraagd (ik kan wel wachten tot ik een persoonlijke pas met NFC kan krijgen), toch ben ik benieuwd waarom het zo lang moe(s)t duren. Waar zat de 'kink' in de kabel?
Badge +1
Al heb ik er nu nog geen aangevraagd (ik kan wel wachten tot ik een persoonlijke pas met NFC kan krijgen), toch ben ik benieuwd waarom het zo lang moe(s)t duren. Waar zat de 'kink' in de kabel?

Ik vraag het voor je na 🙂.
Reputatie 4
Badge +1
Zag net een berichtje in MijnSNS dat een nieuwe pas is aangemaakt...zal dus wel snel op mijn deurmat liggen 🙂
Vandaag de nieuwe pas binnen gekregen!

Tot mijn verbazing las ik ook dat ik collega ben geworden bij de SNS Bank ;)
Zal mij benieuwen wanneer mijn eerste salaris gestort wordt :p

Collega's (SNS mensen) bedankt voor de nieuwe Wereldpas, ben er blij mee 🆒
Badge +1
Dag collega’s,

Dat is goed nieuws! Jullie zijn zo speciaal voor ons, dat het voelt alsof we collega’s zijn 🙂.
Nu even zonder dollen, het is een iets wat technisch verhaal:

De vertraging kwam door de instellingen van de gekantelde betaalpas. Hier zat meer werk in, omdat de andere betaalpassen van SNS nog horizontale passen zijn. Daarnaast moesten er wat aanpassingen gedaan worden aan het design.
De communityleden, die een NFC betaalpas via de community hebben aangevraagd, zijn in een ‘batch’ met de collega’s meegegaan. We wilden jullie zo snel mogelijk een nieuwe betaalpas geven.

Ik hoop dat jullie de aanschrijving als SNS collega niet als een belediging beschouwen 😉.
Dag collega’s,

Dat is goed nieuws! Jullie zijn zo speciaal voor ons, dat het voelt alsof we collega’s zijn 🙂.
Nu even zonder dollen, het is een iets wat technisch verhaal:

De vertraging kwam door de instellingen van de gekantelde betaalpas. Hier zat meer werk in, omdat de andere betaalpassen van SNS nog horizontale passen zijn. Daarnaast moesten er wat aanpassingen gedaan worden aan het design.
De communityleden, die een NFC betaalpas via de community hebben aangevraagd, zijn in een ‘batch’ met de collega’s meegegaan. We wilden jullie zo snel mogelijk een nieuwe betaalpas geven.

Ik hoop dat jullie de aanschrijving als SNS collega niet als een belediging beschouwen 😉.

Nee hoor ;)
Vond het wel grappig, maar denk toch dat ik mijn eigen route blijf varen...
Maar als jullie ooit nog een geldteller zoeken hou ik me aanbevolen voor 10% van het getelde geld :o

Nogmaals bedankt!
Reputatie 3
Badge +1
Aha, dus als ik straks van mijn werk naar huis rijd, ligt er iets leuks op mij te wachten!
;)

... nog 3 uur wachten...
Reputatie 3
Badge +1
Hij is mooi geworden!
🆒
Ik wordt steeds nieuwsgieriger....
Kan niet wachten. Volgende stap in mijn "carrière! bij de SNS!! :)
Groet,
Ben 🆒
PS Zo wordt de teller van medewerkers die ook klant zijn lekker verhoogt!
Reputatie 4
Badge +1
Hij is binnen :)
Bedankt he!
Badge
Kirsty:
Dag collega’s,

Nee hoor vriendin, je bent weer erg helder geweest. Dank!!  😉
Badge
Ben
Groet,

Hm manager vestiging Duitsland?
Nu word ik ook steeds nieuwsgieriger. :rolleyes:
Ik heb hem binnen! Ziet er mooi uit. Prima zo. Even activeren en knallen maar!
Ik heb hem binnen! Ziet er mooi uit. Prima zo. Even activeren en knallen maar!

Hee Sjaakie, 
niks niet knallen; gewoon er langsheen zoeven! Dat zou moeten werken! :D
Groet,
Ben 🆒
PS Duitsland is ver weg en de Deutsche Bundespost is niet altijd even snel. 1 week geleden nog een kerstkaart gekregen!! Voor kerst in NL verzonden (75km van hier. kon in die tijd 3x heen en weer lopen, maar ja... :))
Ben
Groet,

Hm manager vestiging Duitsland?
Nu word ik ook steeds nieuwsgieriger. :rolleyes:

Eigenlijk nog niet over nagedacht; dan wordt het eerder "coach" tegenwoordig.
Groet,
Ben 🆒
PS We beschouwen ons vanaf nu als klant coach voor de SNS!
Hee Sjaakie, 
niks niet knallen; gewoon er langsheen zoeven! Dat zou moeten werken! :D
Groet,
Ben 🆒
PS Duitsland is ver weg en de Deutsche Bundespost is niet altijd even snel. 1 week geleden nog een kerstkaart gekregen!! Voor kerst in NL verzonden (75km van hier. kon in die tijd 3x heen en weer lopen, maar ja... :))

Yo ben das balen jah..is niet anders..dan moet je misschien nog wat langer wachten. Raar verhaal dat dat allemaal zo lang moet duren (van de post).
Reputatie 3
Badge +1
Vandaag mijn nieuwe pas in gebruik genomen. Eerst geactiveerd door een contact betaling met PIN, daarna ook nog een contactloze betaling gedaan. Werkt super (zoals verwacht). Nu nog in de mobiele telefoon...
Inderdaad erg mooie passen. Ik heb alleen een pas met V Pay, wordt contactloos betalen ook voor deze passen mogelijk? 

Reageer