SNS

Nieuwe SNS Wereldpas komt eraan

• 30 december 2014
  • 110 Reacties
  • 23682 Keer bekeken

Toon eerste bericht

110 reacties

Badge
Ik ben er tevreden mee dat op deze nieuwe bankpas de letters en cijfers groter zijn geworden.
Omdat ik daar eerder aandacht voor vroeg kan ik nu tevreden vaststellen dat dit zo is overgenomen!
Zoiets schept vertrouwen!
blijfen de codes hetzelfde?
Ben pas vanaf december bij de SNS.
Krijg ik nu ook deze nieuwe pas?
Badge
blijven de codes hetzelfde?

De pincode? Ja
Ben pas vanaf december bij de SNS.
Krijg ik nu ook deze nieuwe pas?

Volgens mij krijgt iedere (actieve?) klant dit jaar een nieuwe pas, ik meen zelfs dat men dat in het eerste half jaar wil regelen.
Groet,
Ben 🆒
ik heb nog nooit een andere pas ontvangen heb zelfs geen iban nr er opstaan en werkt ook 🆒
ik heb nog nooit een andere pas ontvangen heb zelfs geen iban nr er opstaan en werkt ook 🆒

Hoi rlsailer,
Welkom in onze SNS community.
Zou niet goed zijn als je pas niet werkte. :-)
Iban staat vanaf deze nieuwe pas er op. Heb je nog nooit een nieuwe gehad? Ben je nog niet zolang klant bij de SNS?
Normaal gesproken is een pas een aantal jaren geldig (staat er op). Voor de afloop van de pas krijg je een nieuwe. Je krijgt dus dit jaar in ieder geval een nieuwe.
Heb je al wat rond gekeken in de community? Bijv. in de Koffiekamer? Daar vind je o.a. meer informatie van verschillende andere klanten/communityleden en misschien wil je er ook wel iets over jezelf schrijven?
Groet,
Ben 🆒
Ziet er zeer gelikt uit, het grote voordeel voor ons ouderen is wel dat het Iban Nummer er groter op staat.
Ik hoop dat het een succes wordt, maar daar twijfel ik niet aan.
@ richardvr: De uitrol van de nieuwe V PAY passen met contactloos betalen, start in het voorjaar.

@ b.beernink: De pincode blijft inderdaad gelijk.

@ pukT: Het klopt inderdaad dat alle (actieve) klanten in de loop van 2015 een nieuwe pas ontvangen.

@ rlsailer: Leuk om je op onze community te mogen ontmoeten; welkom 🙂. Ook jouw nieuwe pas valt binnen een aantal maanden thuis op de mat.
Ben heeft je de weg naar de koffiekamer al gewezen zie ik. Wellicht vind je het ook leuk om het topic ‘Welkom op de community’ te lezen?
Ik hoop toch ZO ENORM dat mijn huidige v-pay wereldpas binnenkort automatisch vervangen wordt door een Maestro variant.
Met een reactie geschreven in de thread over kiezen voor v-pay ... helemaal gehad daarmee (vpay).

Of nu ik eenmaal de ongelukkige was voor een v-pay variant, krijg ik automatisch er weer één?
Badge
Ik hoop toch ZO ENORM dat mijn huidige v-pay wereldpas binnenkort automatisch vervangen wordt door een Maestro variant.
Met een reactie geschreven in de thread over kiezen voor v-pay ... helemaal gehad daarmee (vpay).

Of nu ik eenmaal de ongelukkige was voor een v-pay variant, krijg ik automatisch er weer één?

Of vraag dan nu om een Maestro pas met NFC. Één telefoontje met klantenservice en alles wordt weer piekfijn voor je geregeld.

Ik had het vorig jaar ook enorm gehad met V-pay nadat mijn pas bij een aantal hotels geweigerd werd. Na 1 bezoekje aan een SNS-winkel had ik binnen een week een pas zonder V-Pay. Als je er last van hebt zou ik niet wachten maar actie ondernemen.

Verder ben ik blij dat het contactloos betalen uitgezet kan worden. Ik zie er het voordeel op dit moment niet van in. Niet in snelheid en niet in veiligheid.

Er wordt hier net gedaan alsof de SNS bank goed heeft nagedacht over de richting van de pas. Andere banken in Nederland hebben dit al meer dan een jaar zo dus niet alle eer kan naar de SNS. Ik ben wel tevreden met de keuze dit nu ook voor SNS klanten in te voeren.
Ik hoop dat ik de nieuwe pas snel heb! In ons bedrijfsrestaurant kunnen we dan de wachtrijen korter maken. Ik moet helaas nu betalen met de pas van een andere bank... 😞
Badge +1
Ik hoop dat ik de nieuwe pas snel heb! In ons bedrijfsrestaurant kunnen we dan de wachtrijen korter maken. Ik moet helaas nu betalen met de pas van een andere bank... :-(

Hoi CCCollector,

Welkom terug op de community.
Tijdens je lunch in een lange rij staan, dat moeten we voorkomen 😉.
Je kunt gratis een nieuwe betaalpas aanvragen met de functie contactloos betalen.
Je krijgt dan wel een standaard SNS betaalpas en geen persoonlijke Wereldpas (mocht je die hebben).

Dit is de link.

Laat je het ons weten als het niet lukt?
Ik heb hem nog niet.
Hoi Maxwell96,

Een nieuwe pas vraag je heel eenvoudig aan via deze link. Binnen 5 werkdagen heb jij dan ook een kekke nieuwe pas in huis 🙂.
Hoi Maxwell96,

Een nieuwe pas vraag je heel eenvoudig aan via https://"http://www.snsbank.nl/particulier/betalen/klantenservice/contactloos-betalen.html?resultpos=1". Binnen 5 werkdagen heb jij dan ook een kekke nieuwe pas in huis 🙂.

Oh, ik was onder de indruk dat ik vanzelf een nieuwe krijg omdat ik vorig jaar de Wereldpas heb aangevraagd.
We vervangen de meeste passen in de loop van 2015. Als je niet wilt wachten, kun je nu al een pas met nieuwe huisstijl aanvragen via de link.
Is het mogelijk om zelf te PIN-code te bepalen zodat hij dezelfde wordt als de oude?
Is het mogelijk om zelf te PIN-code te bepalen zodat hij dezelfde wordt als de oude?

Volgens mij behoudt je nieuwe pas dezelfde oude vertrouwde pincode. :)

Pin blijft hetzelfde.
Groet,
Ben 🆒
Ok, dus als ik een nieuwe aanvraag, blijft de PIN hetzelfde?
Ok, dus als ik een nieuwe aanvraag, blijft de PIN hetzelfde?

Yep, leuker kunnen ze het niet maken. :D
Ik wacht wel tot ik ergens in de loop van dit jaar mijn persoonlijke pas kan aanschaffen/vervangen met NFC.
Nieuwe Wereldpas aangevraagd. Het wordt wel de nieuwe, toch?
Badge +1
Hallo Maxwell96,

Als je kiest voor een pas pinbehoud, blijft je pincode inderdaad hetzelfde. Als je een nieuwe SNS Wereldpas aanvraagt, onvang je inderdaad eentje in het nieuwe design. Je ontvangt deze binnen 4 werkdagen. Let op: dit geldt nog niet voor een persoonlijke pas (met foto). Voor nu een fijn weekend gewenst.

@Blacktomcat & Ben Dank weer voor jullie hulp 🙂.

Reageer