SNS

Nieuwe SNS Wereldpas komt eraan

• 30 december 2014
  • 110 Reacties
  • 12573 Keer bekeken

Toon eerste bericht

110 reacties

Reputatie 1
Hoewel het een wat ouder topic is lijkt dit mij de beste plek ervoor.

Is het mogelijk voor de SNS om het pinpas design ook horizontaal uit te geven, zodat als je geen kaarthouder hebt maar een portemonnee je duidelijk kunt zien welke pas waarvan is. Net zoals bij de ING en de ABN AMRO is het design horizontaal wat erg fijn is.

Voor het verhaal verandert er niet heel veel, de functionaliteiten van de pas blijven identiek uiteraard.
Reputatie 3
Badge +3
Is het mogelijk voor de SNS om het pinpas design ook horizontaal uit te geven, zodat als je geen kaarthouder hebt maar een portemonnee je duidelijk kunt zien welke pas waarvan is. Net zoals bij de ING en de ABN AMRO is het design horizontaal wat erg fijn is.

Hi @youst, goed idee! Of er plannen zijn om de betaalpas aan te passen weet ik niet, maar jouw suggestie zou een handige verbetering zijn. Tenminste, als je een portemonnee hebt waarin je pasjes rechtop bewaard worden. Ik stuur je idee door, ondertussen is het misschien leuk om te weten dat je een betaalpas met een eigen afbeelding kunt ontwerpen. Deze nieuwe persoonlijke pas vraag je op onze website aan.
Nog beter en klantvriendelijker zou zijn om de klant zelf te laten kiezen voor een horizontale of verticale uitvoering.
Reputatie 1
Nog beter en klantvriendelijker zou zijn om de klant zelf te laten kiezen voor een horizontale of verticale uitvoering.

Neem aan van wel net als met de keuze tussen Vpay en Maestro
Ik zou er maar niet teveel op rekenen.
Badge +1
Goedemiddag @Blacktomcat, ik vraag @Evelyn SNS of ze jouw suggestie wil meenemen in haar navraag.

Neem aan van wel net als met de keuze tussen Vpay en Maestro
Hoi @youst, bij SNS geven we V PAY- en Maestro passen uit. Hierin kun je bij de aanvraag geen keuze maken omdat er in Nederland nauwelijks verschil is tussen de passen. In de meeste andere landen kun je gewoon met je Maestro-pas of V PAY-pas betalen, maar beide passen worden in sommige landen niet altijd geaccepteerd (zie onderstaande afbeelding). Ga je (regelmatig) naar 1 van deze landen, dan helpen we je verder als je ons belt op: 030-633 30 00. Heb je nog vakantieplannen dit jaar?

Voor veel-reizigers is het misschien handig dat ze twee passen kunnen krijgen. Eén met V-Pay en de andere met Maestro. Is dat mogelijk?
Reputatie 1
Goedemorgen @Blacktomcat dat is niet mogelijk, je krijgt als rekeninghouder 1 betaalpas. Wel kun je van tevoren kijken of jouw pas geschikt is voor de geld- en betaalautomaten in het land van bestemming in bovenstaande tabel. Als je een en/of rekening hebt en je reist samen met de mederekeninghouder en je weet niet wat de acceptatie is in het betreffende land is, dan is het een tip om allebei een verschillende pas aan te vragen.
Hoewel het een wat ouder topic is lijkt dit mij de beste plek ervoor.

Voor het verhaal verandert er niet heel veel, de functionaliteiten van de pas blijven identiek uiteraard.

Ik ben juist HEEL blij met de huidige standaard verticale uitvoering, en ik vind het ook jammer (en vreemd) dat de bankpas met eigen design / foto alleen horizontaal is. (eigenlijk heb je dus indirect wel al een keuze).

Iedere persoonlijke situatie en voorkeur is anders. Juiste met de huidige alleen kaart portemonnee wat nu populair is, is verticaal perfect, althans voor mij.

Verder zou ik het fijn vinden als SNS meer varianten gaat ondersteunen voor betalen met de mobiel, dan ons druk houden met het design van de pas. Ik ben de pasjes liever kwijt dan rijk. De mobiel heb ik toch al altijd bij.
Reputatie 1
Goedemiddag @WillemH , je hebt gelijk dat er steeds meer mensen zijn met alleen een pashouder en indirect heb je inderdaad een keuze. We weten dat je laatste wens onder meerdere klanten leeft. Vooralsnog bieden we alleen mobiel betalen voor Android aan. We weten zelf niet of en wanneer het op andere apparaten beschikbaar wordt.

Reageer