Onderhoud aan de website: formulier 'Pas activeren niet beschikbaar'

• Aan het opstarten
  • 1 reactie
Kan geen rek.no,e;o pasno invoeren !!!

7 reacties

alles uitgevoerd wat gevraagd wordt.
Tot rek.no. en pasno.
Ik heb het zelfde probleem, hij geeft aan dat er een technische storing is op dit moment.
Hier het zelfde kan niks invullen
Goedemorgen Tommix, Marjoleinvdnh en Charon1982,

Welkom op de community. Gisteren was er onderhoud aan de website, waardoor het formulier niet werkte. Inmiddels werkt alles weer en kunnen jullie je betaalpas activeren en gebruiken. Een ijsje kopen bijvoorbeeld, dat is vandaag geen overbodige luxe. Laat het vooral weten als je hulp nodig hebt, ik sta vandaag tot 21 uur voor jullie klaar.

Nu jullie klant zijn geworden bij SNS en de weg hebben gevonden naar de community, hoop ik jullie vaker hier te zien. In de Koffiekamer stellen de community leden zichzelf voor. We zijn benieuwd wie jij bent :) In dit topic Het SNS Team stelt zich voor maak je kennis met het moderatieteam.
Is het mogelijk dat als er onderhoud aan de website gepleegd wordt, dit met een (grote) pop-up banner op de inlogpagina meteen duidelijk te maken?
@Blacktomcat: liever niet; want dan moet ik die elke keer weer wegklikken (irritant).
Overigens was het gepland onderhoud netjes aangekondigd op de website (inlogpagina). Nu moet ik wel toegeven dat dit op de ASN website beter/effectiever is weergegeven, dan op de SNS website ;)
Zo heeft elk voordeel zijn nadeel (en vice versa). ;)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)