Vraag

Onderhoud Mijn SNS - Spaarpotten en huishoudboekje tijdelijk niet zichtbaar

• CBA
  • Weet de weg
  • 2 reacties
Help! Mijn spaarpotten zijn verdwenen. Via de app lukt het wel, maar in de browser niet meer (zie afbeelding). Ligt dit aan mij of hebben meer mensen hier last van?

10 Reacties

CBA schreef:

Help! Mijn spaarpotten zijn verdwenen. Via de app lukt het wel, maar in de browser niet meer (zie afbeelding). Ligt dit aan mij of hebben meer mensen hier last van?

Bij mij zijn ze ook niet meer zichtbaar. Zal wel een tijdelijke storing zijn. Hoop ik...
Bij mij zijn ze ook verdwenen. Wacht eerst maar af.
Hallo CBA en JuJa, vanwege onderhoudswerkzaamheden hebben we het huishoudboekje en de spaarpotten uitgezet in Mijn SNS. Zoals jullie al hebben ontdekt doen ze het wel in de Mobiel Bankieren app. Hoelang het onderhoud gaat duren is nog onduidelijk. Weten jullie zo voldoende?
Reputatie 3
@Monique, dan hadden jullie hiervan een melding moeten maken in "Waarschuwingen, Storingen & Veilig Bankieren". Dit kun je alsnog doen door dit topic daar naartoe te verhuizen en sticky te maken.
eRik19 schreef:

@Monique, dan hadden jullie hiervan een melding moeten maken in "Waarschuwingen, Storingen & Veilig Bankieren". Dit kun je alsnog doen door dit topic daar naartoe te verhuizen en sticky te maken.

Mee eens.
sparkle schreef:

eRik19 schreef:

Mee eens.

Zeker mee eens, de klant wordt weer eens vergeten in het verhaal.
Beste Monique,

we zijn nu weer enkele dagen verder: hebben jullie inmiddels wat meer inzicht in wanneer we deze functie weer kunnen gebruiken?

Met hartelijke groeten,

Ben.
Ja het duurt wel lang....Zie ze nog steeds niet.
Ik zie ze ook niet...
Goedemiddag allemaal, het klopt dat het huishoudboekje en de spaarpotten nog niet inzichtelijk zijn in Mijn SNS vanwege de werkzaamheden. Het is nog niet bekend wanneer deze functies weer beschikbaar zijn. Zodra we meer weten, plaatsen we een update.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)