SNS

Online SNS Verzekeringen in 2012

• 6 december 2012
  • 6 Reacties
  • 3547 Keer bekeken

Badge +1
Afgelopen vrijdag werd de 50.000-ste online SNS Verzekering van dit jaar afgesloten 😃. Een klant uit Hilversum sloot de 50.000-ste verzekering af. De meest online afgesloten verzekeringsproducten van dit jaar zijn de reis-, inboedel- en autoverzekeringen. Een vernieuwing in het online verzekeringsassortiment bij SNS Bank is de zorgverzekering: https://www.snsbank.nl/particulier/verzekeren/zorgverzekering.html .

6 reacties

Badge
Is er een verschil tussen direct afsluiten bij CZ of via SNS? Is er sprake van een collectiviteit ofzoiets?
Reputatie 3
Badge +1
Hi Reinout, als klant van SNS Bank profiteer je van de collectiviteit van een grote groep. SNS Bank heeft veel klanten en dus kunnen we bij CZ collectiviteitskorting bedingen. Daardoor heb jij als klant voordeel. Zeker nu de zorgverzekeringen duurder worden, is dit een goede manier zijn om te besparen. De basisverzekering kost SNS Klanten € 97,15 per maand. Daarnaast kun je je uitgebreid en voordelig aanvullend verzekeren. Als je de verzekering afsluit via SNS Bank krijg je bovendien extra mogelijkheden, bijvoorbeeld op het gebied van orthodontie en kraamzorg.
Geachte SNS verzekering;
Met dit bericht wil ik u even bedanken voor de tijd en het begrip,
aangaande mijn autoverzekering dat interpolis zo misselijk deed (omdat ik al mijn verzekeringen bij hun stopte)
en zij de verkeerde schadevrijejaren hadden op gegeven aan Roy-data.
Daarom nogmaals mijn dank voor het uitzoeken en het terug storten van de teveel betaalde premie.
Hoogachtend en met vriendelijke groet Hooge547

Geachte SNS verzekering;
Met dit bericht wil ik u even bedanken voor de tijd en het begrip,
aangaande mijn autoverzekering dat interpolis zo misselijk deed (omdat ik al mijn verzekeringen bij hun stopte)
en zij de verkeerde schadevrijejaren hadden op gegeven aan Roy-data.
Daarom nogmaals mijn dank voor het uitzoeken en het terug storten van de teveel betaalde premie.
Hoogachtend en met vriendelijke groet Hooge546

Beste hooge546, wat leuk dat je de moeite neemt om op de community in te loggen om dit compliment te maken. Dat vinden we natuurlijk erg fijn te horen 🙂. Prettig dat het zo opgelost is en we hopen je vaker te zien op de community!
Het lijkt mij niet zo handig privè adressen te vermelden.
Mods zouden daar op kunnen wijzen en zonodig verwijderen, lijkt mij.
Groet,
Ben 🆒
Reputatie 3
Badge +1
Het lijkt mij niet zo handig privè adressen te vermelden.
Mods zouden daar op kunnen wijzen en zonodig verwijderen, lijkt mij.
Groet,
Ben 🆒

Klopt helemaal Ben. Bedankt voor je oplettendheid.

Reageer