SNS

Onterechte incasso op mijn rekening

• 31 mei 2013
  • 2 Reacties
  • 817 Keer bekeken

de firma tickets4u heeft vandaag 383,50 euro van mijn bank geboekt.
ik heb nog nooit van deze firma gehoord of wat besteld.
maar mijn geld is weg.
heeft hier nog iemand ervaring mee en hoe hebben jullie dat opgelost?.

2 reacties

maar mijn geld is weg.

hallo euneheune,
Ik heb er geen ervaring mee (tickets4u), maar misschien wel een mogelijkheid om het geld terug te krijgen.
Waarschijnlijk is het een automatische incasso en die kun je "storneren".
Klik in MijnSNS  in het linkermenu op "incasso overzicht". In het volgende venster krijg je een overzicht van betalingen die je terug kunt laten storten (storneren). Staat de incasso van tickets4u hierbij, dan kun je rechts op die regel klikken op "ga naar" en dan op "terugboeken". Vul de gegevens in het volgende venster in en het zou in orde moeten komen.
Staat de afschrijving hier niet bij, dan zul je tickets4u moeten vragen het onterecht geincasseerde terug te storten.
Als laatste is er dan nog maandag SNS helpdesk bellen en de zaak uitleggen.
Suc6
Groet,
Ben 🆒
Badge +1
maar mijn geld is weg.

Hallo Euneheune,

Welkom op SNS Community.

Wat vervelend dat je bent bestolen. In het geval van een automatische incasso, kun je dit bedrag via onze website inderdaad storneren op de manier die Ben aangeeft. Dank daarvoor Ben 😃.

Als het geen automatische incasso betreft, adviseren we je -zoals Ben ook aangeeft- om contact op te nemen met Ticket4u met de vraag of ze het bedrag willen terugstorten.

Lukt dit niet, dan kun je via onze website een navraag indienen. Daarnaast raden we dan ook aan om aangifte te doen.

Reageer