SNS

Onvrede over hypotheek

• 16 juni 2014
  • 2 Reacties
  • 4908 Keer bekeken

Beste Mensen van dit Forum,

de afgelopen jaren heb ik heel veel gedoe gehad rondom mjn hypotheek, of beter gezegd het ontslag hoofdelijke aansprakelijk van mijn ex partner. 
Ik begrijp dat de SNS bank niks kan doen aan mijn scheiding en daardoor ook niet meer risico hoeft te gaan lopen. wat ik echter niet begrijp is dat als er zoiets voorvalt en er komt een hulp vraag deze niet gehoneerd word. Gelukkig ben ik als ondernemer in de gelukkige omstandigheid dat ik de afgelopen jaren voldoende inkomsten kon genereren, zodat ik in mijn oude woning kan blijven wonen. maar er zullen genoeg situaties op te noemen zijn, waar dit niet van toepassing voor zou zijn. Ik begrijp niet dat er binnen de bank een plaats is waar je gewoon met een mens kan spreken. Als je er bij jullie hypotheek adviseur niet uit komt, is er binnen jullie bank geen plek waar je kunt aankloppen. keer op keer ben ik met onjuisteinfo hee gezonden, of wijzigde er van alles.

Ik hoor graag van jullie

vr gr  

2 reacties

Hi Remko vdK,

Als het goed is, heb je voor het weekend een e-mail gehad van onze Financieel Adviseur. Ik hoop dat jullie er op deze manier wel uitkomen.
Hi Remco vdK,

Bedankt voor het delen van je verhaal. Ik vind dit erg vervelend om te lezen, het kan niet de bedoeling zijn dat er veel gedoe rondom je hypotheek ontstaat na een scheiding. Dan heb je volgens mij al genoeg aan je hoofd.

Als je je rekeningnummer en contactgegevens mailt naar [email]webcare@sns.nl[/email], ga ik voor je kijken wat er precies is gebeurd in jouw situatie. Tevens wil ik kijken of we een passende oplossing kunnen bieden.

Reageer