SNS

Opmerkingen, feedback en updates over het nieuwe beleggingsplatform binnen Mijn SNS

• 17 september 2013
  • 252 Reacties
  • 69859 Keer bekeken

Ik zie nu mijn portefeuille van Fundcoach niet in Mijn SNS. klopt dit en vanaf wanneer wordt deze zichtbaar?

252 reacties

Hallo Ovanleeuwen15,

Allereerst hartelijk welkom op SNS Community.

Voor Fundcoach is er nu een migratie aan de gang om de portefeuilles inzichtelijk te maken via het internet bankieren van SNS Bank; Mijn SNS.Op dit moment zijn de stappen gezet om de klanten met een Fundcoach product toegang te geven tot Mijn SNS. Komend weekend worden de beleggingen die nu nog inzichtelijk zijn via de website van Fundcoach overgeplaatst naar Mijn SNS. Vanaf 23 september 8 uur zijn daarmee de beleggingen ook weer verhandelbaar.
Ik kan vandaag in mijn ex-sns fundcoach inloggen bij sns, maar ik vind het geen verbetering. In het verleden kon ik eenvoudig zien welke veranderingen er in mijn portefeuille waren opgetreden: sinds 1 week, begin van het jaar, vanaf het eerste begin etc, dit alles met 1 mouseklick.
Nu kan ik alleen instellingen wijzigen met waarde, historische waarde, hsitorische std en historische YTD, nergens een verklaring wat dit STD en YTD betekent.
Hoop dat men onder informatie of vragen dit eens duidelijk kan maken  
Ben het er  helemaal  mee eens .Wat een verslechtering tov de oude Fundcoach site
Bovendien is de site nog erg traag ook. 
Wie dit heeft bedacht heeft er toptaal geen verstand van
Reputatie 3
Badge +1
Hi allemaal,

Er komen verschillende vragen, opmerkingen en tips binnen met betrekking tot de migratie. Normaal zetten wij de vraag door naar de afdeling Beleggen en voorzien zij ons van een antwoord die wij op korte termijn plaatsen. Door de enorme drukte bij Beleggen, kunnen zij jullie vragen niet zo snel als anders beantwoorden. Wel hebben we al jullie vragen doorgezet. Heb je toch een vraag waar je direct antwoord op wilt, neem dan telefonisch contact met hen op: 0900 1885. Houd wel rekening met een langere wachttijd. Excuses voor het ongemak.
Ik kan vandaag in mijn ex-sns fundcoach inloggen bij sns, maar ik vind het geen verbetering. In het verleden kon ik eenvoudig zien welke veranderingen er in mijn portefeuille waren opgetreden: sinds 1 week, begin van het jaar, vanaf het eerste begin etc, dit alles met 1 mouseklick. Nu kan ik alleen instellingen wijzigen met waarde, historische waarde, hsitorische std en historische YTD, nergens een verklaring wat dit STD en YTD betekent. Hoop dat men onder informatie of vragen dit eens duidelijk kan maken

Hoi Klaas S,

STD= Start to date( vanaf de start tot heden)
YTD= Year-to-date (vanaf 1 januari tot heden)

( start is in dit geval dit weekend of bij een nieuwe aankoop vanaf die aankoopdatum)

Groeten,

Yeah!!
ik ben van de Fundcoach ingelijfd bij SNS-bank (per 23 sept) , Er gaan nu een aantal dingen mis. Gisterochtend kon ik nog bij mijn portefuille maar nu krijg ik steeds een "errorpagina" . Niet elk fonds in mijn portefuille is goed meegenomen. (de koers wordt niet ingelezen). Dan ga je natuurlijk bellen met de SNS. Daar ben ik na 20 minuten wachten maar mee gestopt. Toen wilde ik een klachtenformulier invullen en versturen. a: dit is een draak van een procedure b: het versturen hiervan lukte ook niet, gaf ook een storing! Dat gaat lekker, wat mij betreft een dikke onvoldoende. Kan iemand mij vertellen of de automatisering bij SNS altijd zo wankel is? Soortgeloijke ervaring? wat te doen?  Ben benieuwd!
Reputatie 3
Badge +1
Ik kan vandaag in mijn ex-sns fundcoach inloggen bij sns, maar ik vind het geen verbetering. In het verleden kon ik eenvoudig zien welke veranderingen er in mijn portefeuille waren opgetreden: sinds 1 week, begin van het jaar, vanaf het eerste begin etc, dit alles met 1 mouseklick.
Nu kan ik alleen instellingen wijzigen met waarde, historische waarde, hsitorische std en historische YTD, nergens een verklaring wat dit STD en YTD betekent.

Hi Klaas S,

De nieuwe omgeving is inderdaad anders. Helaas is de waardeontwikkeling van de portefeuille niet meer op te vragen in Mijn SNS Beleggen. Wel zijn er verbeterde grafieken en bestaat er de mogelijkheid van switchorders te plaatsen. Dit is een order waarbij je aangeeft een (gedeelte van een) fonds te verkopen en dit weer te investeren in een ander fonds.
De portefeuille kan je naar eigen inzicht indelen. Hierbij wordt met YTD Year To Date bedoeld, oftewel de koersen per 1 januari van dit jaar. STD staat voor Start To Date. Hierbij wordt de koers van het moment van aankoop bedoeld. Voor de aankopen die uitgevoerd zijn van voor dit weekend zullen de koersen van vandaag genoteerd worden.
ik ben van de Fundcoach ingelijfd bij SNS-bank (per 23 sept) , Er gaan nu een aantal dingen mis. Gisterochtend kon ik nog bij mijn portefuille maar nu krijg ik steeds een "errorpagina" . Niet elk fonds in mijn portefuille is goed meegenomen. (de koers wordt niet ingelezen). Dan ga je natuurlijk bellen met de SNS. Daar ben ik na 20 minuten wachten maar mee gestopt. Toen wilde ik een klachtenformulier invullen en versturen. a: dit is een draak van een procedure b: het versturen hiervan lukte ook niet, gaf ook een storing! Dat gaat lekker, wat mij betreft een dikke onvoldoende. Kan iemand mij vertellen of de automatisering bij SNS altijd zo wankel is? Soortgeloijke ervaring? wat te doen?  Ben benieuwd!

Je hebt abslouut gelijk. Tot op dit moment vind ik sns-beleggen HELEMAAL geen verbetering tov snsfundscoach. Kan er sporadisch in, meredndeel van de tijd crast de pagina met portefeuille.
En de overzichten zijn draken.
Wat ik hoop wat EXTRA verbeterd is de tijd van uitkering van de dividenden. ipv een maand achteraf of zo, waarom niet meteen zoals bij elke andere bank de volgende dag. Flauw smoesje. ligt aan clearingcenter. Komp op zeg, als een andere bank het kan, sns toch ook zeker. 

Hi Klaas S,

De nieuwe omgeving is inderdaad anders. Helaas is de waardeontwikkeling van de portefeuille niet meer op te vragen in Mijn SNS Beleggen. Wel zijn er verbeterde grafieken en bestaat er de mogelijkheid van switchorders te plaatsen. Dit is een order waarbij je aangeeft een (gedeelte van een) fonds te verkopen en dit weer te investeren in een ander fonds.
De portefeuille kan je naar eigen inzicht indelen. Hierbij wordt met YTD Year To Date bedoeld, oftewel de koersen per 1 januari van dit jaar. STD staat voor Start To Date. Hierbij wordt de koers van het moment van aankoop bedoeld. Voor de aankopen die uitgevoerd zijn van voor dit weekend zullen de koersen van vandaag genoteerd worden.

nou noemt u wat op, maar is het naar eigen inzich indelen van een portefeuille nou zo'n wezenlijke verbetering. Het plaatsen van switchorders, ok. Maar ook dat vind ik geen wezenlijke verandering. In de oude opzet, ging de opbrengst gewoon naar cash account en kon je van daaruit het nieuwe fonds kopen. Het gaat hier nota bene om fondsen die minder in waarde zullen fluctueren dan gewone aandelen dus snelheid vind ik maar een relatief begrip. Ik denk dat jullie schromelijk overschatten wat een aandeelhouder in fondsen belangrijk vindt.
Badge +1
Beste communityleden,

De afgelopen dagen is er op SNS Community veel gesproken over het nieuwe beleggingsplatform binnen Mijn SNS. Graag reageren we met dit bericht op alle input die we tot nu toe hebben ontvangen.

Allereerst bedankt voor al jullie eerste feedback. Deze hebben we ook direct doorgegeven aan de ontwikkelaars van het platform. Zij –en wij natuurlijk ook- vinden het ontzettend jammer dat de nieuwe omgeving niet direct voldoet aan jullie wensen. Wij werken op dit moment hard aan het herstellen van mogelijke ‘bugs’ in het nieuwe systeem. De snelheid van het platform is in ieder geval al verbeterd.

Uiteraard streven we naar een goed werkend platform; hierbij worden jullie opmerkingen en verbeterpunten meegenomen. Over verdere updates en verbeteringen houden we je uiteraard op de hoogte.

Mocht je in de tussentijd vragen hebben of kunnen we je ergens mee helpen, dan helpen we je graag online. Heb je een vraag waar je direct antwoord op wilt, neem dan telefonisch contact op met 0900 1885. Houd wel rekening met een iets langere wachttijd, waarvoor onze excuses.

Hieronder zullen we dieper ingaan op de specifieke vragen en opmerkingen die al gesteld zijn.

Waarom is de snelheid van het platform nog niet optimaal?
We begrijpen de feedback met betrekking tot de snelheid van het vernieuwde platform. We voeren continu verbeteringen door inzake de snelheid van het platform. Als het goed is zie je daar nu al verbetering in. Daarnaast kan de snelheid per browser verschillen en is deze afhankelijk van de snelheid van uw internetverbinding.

Vragen/opmerkingen over de overzichtelijkheid van het nieuwe platform.
We vinden het jammer dat het nieuwe platform niet direct naar wens functioneert. Graag horen we wat er volgens jou nog verbeterd kan worden. Deze verbeterpunten zullen we zoveel als mogelijk meenemen in de ontwikkeling van ons platform.

Waarom krijg ik een foutmeldingen als ik mijn portefeuille wil inzien?
We werken hard aan het herstellen van deze fouten in het achterliggende systeem. De meeste fouten zijn inmiddels opgelost.

Nu kan ik alleen instellingen wijzigen met waarde, historische waarde, historische STD en historische YTD. Wat betekent STD en YTD?

De nieuwe omgeving is inderdaad anders. Helaas is de waardeontwikkeling van de portefeuille niet meer op te vragen in Mijn SNS Beleggen. Wel zijn er verbeterde grafieken en bestaat er de mogelijkheid van switchorders te plaatsen. Dit is een order waarbij je aangeeft een (gedeelte van een) fonds te verkopen en dit weer te beleggen in een ander fonds.

De portefeuille kun je naar eigen inzicht indelen. Hierbij wordt met YTD ‘Year To Date’ bedoeld, oftewel de koersen per 1 januari van dit jaar. STD staat voor ‘Start To Date’. Hierbij wordt de koers van het moment van aankoop bedoeld. Voor de aankopen die uitgevoerd zijn voor dit weekend zullen de koersen van vandaag genoteerd worden.

Het is wel lastiger om een combinatiegrafiek te maken van bijvoorbeeld fondsen van verschillende aanbieders; zodra je opnieuw zoekt naar fondsen wordt de selectie gewist.
Via de home Fundcoach kun je op de knop ‘vergelijken’ klikken. Hier kunnen fondsen worden aangeklikt en tot maximaal vier fondsen kunnen worden vergeleken.

Waarom kan ik SNS beleggen en SNS Fundcoach niet meer in 2 aparte vensters gelijkertijd geopend hebben?

De ‘oude’ SNS Fundcoach site is inderdaad niet meer te openen. Mocht je ergens anders tegenaan lopen, horen we dat natuurlijk graag.

Ik kan nergens iets vinden over orderroutines? Ik weet niet wanneer de order word uitgevoerd en wanneer de orderdeadline is.
Het klopt dat je dit nu nog niet kunt vinden. We werken hard aan een oplossing en hopen dit op korte termijn voor elkaar te hebben.

Waar kan ik een snel en gemakkelijk te doorzoeken lijst met koersen van beleggingsfondsen vinden?
Dit heeft onze aandacht. De koersen staan op de fondsinformatiepagina’s. De meeste koersen worden elke nacht bijgewerkt in de portefeuille.
Klopt het dat SNS beleggen niet of zelden werkt op een Imac.?
Ik krijg zeer regelmatig de foutpagina inclusief excuses.
Beste communityleden,

De afgelopen dagen is er op SNS Community veel gesproken over het nieuwe beleggingsplatform binnen Mijn SNS. Graag reageren we met dit bericht op alle input die we tot nu toe hebben ontvangen.

Allereerst bedankt voor al jullie eerste feedback. Deze hebben we ook direct doorgegeven aan de ontwikkelaars van het platform. Zij –en wij natuurlijk ook- vinden het ontzettend jammer dat de nieuwe omgeving niet direct voldoet aan jullie wensen. Wij werken op dit moment hard aan het herstellen van mogelijke ‘bugs’ in het nieuwe systeem. De snelheid van het platform is in ieder geval al verbeterd.

Uiteraard streven we naar een goed werkend platform; hierbij worden jullie opmerkingen en verbeterpunten meegenomen. Over verdere updates en verbeteringen houden we je uiteraard op de hoogte.

Mocht je in de tussentijd vragen hebben of kunnen we je ergens mee helpen, dan helpen we je graag online. Heb je een vraag waar je direct antwoord op wilt, neem dan telefonisch contact op met 0900 1885. Houd wel rekening met een iets langere wachttijd, waarvoor onze excuses.

Hieronder zullen we dieper ingaan op de specifieke vragen en opmerkingen die al gesteld zijn.

We begrijpen de feedback met betrekking tot de snelheid van het vernieuwde platform. We voeren continu verbeteringen door inzake de snelheid van het platform. Als het goed is zie je daar nu al verbetering in. Daarnaast kan de snelheid per browser verschillen en is deze afhankelijk van de snelheid van uw internetverbinding.

We vinden het jammer dat het nieuwe platform niet direct naar wens functioneert. Graag horen we wat er volgens jou nog verbeterd kan worden. Deze verbeterpunten zullen we zoveel als mogelijk meenemen in de ontwikkeling van ons platform.

We werken hard aan het herstellen van deze fouten in het achterliggende systeem. De meeste fouten zijn inmiddels opgelost.

Nu kan ik alleen instellingen wijzigen met waarde, historische waarde, historische STD en historische YTD. Wat betekent STD en YTD?
De nieuwe omgeving is inderdaad anders. Helaas is de waardeontwikkeling van de portefeuille niet meer op te vragen in Mijn SNS Beleggen. Wel zijn er verbeterde grafieken en bestaat er de mogelijkheid van switchorders te plaatsen. Dit is een order waarbij je aangeeft een (gedeelte van een) fonds te verkopen en dit weer te beleggen in een ander fonds.

De portefeuille kun je naar eigen inzicht indelen. Hierbij wordt met YTD ‘Year To Date’ bedoeld, oftewel de koersen per 1 januari van dit jaar. STD staat voor ‘Start To Date’. Hierbij wordt de koers van het moment van aankoop bedoeld. Voor de aankopen die uitgevoerd zijn voor dit weekend zullen de koersen van vandaag genoteerd worden.

Het is wel lastiger om een combinatiegrafiek te maken van bijvoorbeeld fondsen van verschillende aanbieders; zodra je opnieuw zoekt naar fondsen wordt de selectie gewist.
Via de home Fundcoach kun je op de knop ‘vergelijken’ klikken. Hier kunnen fondsen worden aangeklikt en tot maximaal vier fondsen kunnen worden vergeleken.

Waarom kan ik SNS beleggen en SNS Fundcoach niet meer in 2 aparte vensters gelijkertijd geopend hebben?
De ‘oude’ SNS Fundcoach site is inderdaad niet meer te openen. Mocht je ergens anders tegenaan lopen, horen we dat natuurlijk graag.

Ik kan nergens iets vinden over orderroutines? Ik weet niet wanneer de order word uitgevoerd en wanneer de orderdeadline is.
Het klopt dat je dit nu nog niet kunt vinden. We werken hard aan een oplossing en hopen dit op korte termijn voor elkaar te hebben.

Waar kan ik een snel en gemakkelijk te doorzoeken lijst met koersen van beleggingsfondsen vinden?
Dit heeft onze aandacht. De koersen staan op de fondsinformatiepagina’s. De meeste koersen worden elke nacht bijgewerkt in de portefeuille.

Trieste move.. SNS moet zich realiseren dat ze letterlijk in de portemonnee van klanten zit. Dat ligt per definitie gevoelig en daar moet je met grote zorgvuldigheid mee omspringen. Nu wordt de klant opgezadeld met een inferieur product en onnozele engelse slogans. Ik orienteer me elders en ben zsm weg.
Wat een ramp, dat nieuwe Fundcoach! Jarenlang met veel plezier belegd via deze tool. Sinds dit weekend kan ik niets meer doen ERROR. Helpdesk gebeld, in de wacht.....en dat duurt maar en dat duurt maar. Ik begrijp niet dat een "staatsbank" zoiets gebruiksvriendelijks (KLANTVRIENDELIJKS!) als de oude FUNDCOACH overboord heeft gegooid. Denk dat ik mijn geld ga weghalen. Nu nog even op dit forum zoeken naar een goed alternatief.
IEMAND SUGGESTIES?
Wat een ramp, dat nieuwe Fundcoach! Jarenlang met veel plezier belegd via deze tool. Sinds dit weekend kan ik niets meer doen ERROR. Helpdesk gebeld, in de wacht.....en dat duurt maar en dat duurt maar. Ik begrijp niet dat een "staatsbank" zoiets gebruiksvriendelijks (KLANTVRIENDELIJKS!) als de oude FUNDCOACH overboord heeft gegooid. Denk dat ik mijn geld ga weghalen. Nu nog even op dit forum zoeken naar een goed alternatief.
IEMAND SUGGESTIES?
Bij Binck Bank kan kosteloos een rekening worden geopend. Ziet er aan de buitenkant goed uit; maar ik ken de functionaliteiten nog niet.
nou inmiddels is het 21.15 op 23 september.
alles zou wat betreft beleggingen die in het oude fund coach waren gedaan weer zichtbaar moeten zijn.
maar wat ik ook probeer mijn beleggingen zijn nog steeds onzichtbaar.
ondanks de opmerkingen er wordt hard gewerkt aan dit ongemak bekruipt mij een onaangenaam gevoel.
wat ook niet klopt in deze situatie is dat er verwezen wordt naar een betaald tel.nummer,wij hebben hier niet voor gekozen en daarvoor moeten betalen lijkt er niet op
IEMAND SUGGESTIES?
Bij Binck Bank kan kosteloos een rekening worden geopend. Ziet er aan de buitenkant goed uit; maar ik ken de functionaliteiten nog niet.

Je zult niet teleurgesteld zijn in Binck Bank. Werkelijk een super snelle en overzichtelijke interface. Ik gebruik het zelf om op verschillende beurzen te beleggen. Bedenk wel dat je daar voor elke tranactie €10 betaalt. Buitenlandse beurzen vaak meer. SNSfundcoach was (puur voor het fondsbeleggen) een unieke aanvulling hier op, simpel en overzichtelijk. Ook voor diegene die zich niet op de beurs wilde wagen, of daar gewoon geen tijd voor heeft. Ook met fondsen in vreemde valuta's, die je als je rechtstreeks via de beurs handelt eerst moet aankopen. 
Beste Tibor,

al je geruststellende woorden ten spijt: ik ben niet gerustgesteld!  In mijn beleving is dit forum het enige werkende communicatiekanaal met SNS. na 3 x 20 minuten in "de wacht" noem ik de service lijnen 1885 en 1850 GEEN werkend communicatiekanaal meer. Ook een klachtenformulier insturen kan niet ivm....storing. 
Ik kom niet bij mijn fund portefuille. Als ik werk met Firefox is het: Bad request - Request too long en als ik met Safari werk is het: Error pagina.

Afgelopen nacht  heb ik SNS even gefopt met mijn Ipad. Maar dan ook maar 1 keer want daarna lukte het ook met de Ipad niet meer.  Ligt het aan de browser? ik lees ik andere kommentaren dat het platform traag is. dit suggereert dat zij iig wel bij hun beleggingen kunnen.

Nutuurlijk overweeg ik, net als anderen, om de boel te verkopen en elders te gaan beleggen maar een order wordt nog lastig te plaatsen en is het wel te vertrouwen. Ik heb totaal geen  vertrouwen in uw automatisering.

Moet ik naar een lokaal SNSkantoor om daar een opdracht te geven?
Beste communityleden,

Als ik dit zo lees dan vraag ik mij af wat jullie voor ogen hadden toen jullie besloten de inrichting van de site helemaal te veranderen. Het volgen van de waardeontwikkeling is niet meer mogelijk, de beperking van de combinatiegrafieken tot maximaal 4 aanbieders, waarbij het selecteren van de aanbieders ook nog eens via een irritant omslachtig systeem gaat, het feit dat er helemaaal geen gebruiksaanwijzing bij zit en het niet weten wat bepaalde afkortingen betekenen (wat zijn TER kosten bijvoorbeeld), ik zie werkelijk niet in wat jullie bedoeling is. Van het overzichtelijke en handige systeem is niets over en dat betreur ik.  Ik ben ook bang dat jullie wel pro forma reageren op de kritieken maar dat het systeem blijft zoals het is en dat is niet bepaald de wijze waarop jullie klanten kunnen binden. 
[quote]Ik zie nu mijn portefeuille van Fundcoach niet in Mijn SNS. klopt dit en vanaf wanneer wordt deze zichtbaar?
[/Q

Ik word het langzamerhand zat.
B|Vandaag is mijn actueel saldo niet zichtbaar en vraag me af hoe en wanneer dat gaat gebeuren.
Al met al heel ondoorzichtig, terwijl er zoveel andere alternatieven zijn

Banjamin
ik zie ook mijn fundaccount niet meer ,kan 10 dagen duren voordat ik mijn fundaccount weer kan zien !! is mij na telefonsich contact gemeld !!
Hallo,

Tot nu toe veel ellende gehad met dit platform. Er staat ook fouten in, klick je op aberdeen emerging smaller fund dan komt info over aberdeen bond fund? Ook is het mij nog niet gelukt om dit fonds te kopen, de opdracht wordt gewoon een aantal dagen niet uitgevoerd! Toen ik gister probeerde de order te annuleren werd ik in het systeem op wacht gezet en kon ik niets meer doen met dit geld. De frontend is al slecht zoals door velen besproken maar is de backend ook niet meer in orde? Ik vraag me af of een kosten besparing voor sns het waard is om veel klanten en goodwill te verliezen. Ik hoop dat de kwaliteit van het systeem snel beter wordt maar het  zou misschien beter zijn om de oude fundcoach te heractiveren. Ook vraag ik mij al een week af wat de orderroutines zijn, maar ik krijg wel vaak een boodschap dat deze al verstreken is.

Groeten 
Help!
Ik probeer al de hele week te bellen met 0900 1885, maar ik krijg maar niemand aan de lijn. Ben daar al zeker twee uur mee aan de gang geweest.

Met een zakelijke en een particuliere rekening ben ik overgeschakeld van Fundcoach naar zakelijk beleggen. Na vierd dagen proberen en zoeken heb ik wel zo'n beetje door hoe de site is opgebouwd en wat de bedoeling is. Het werkt nog niet soepel (regelmatig een ERROR en het advies alle vensters te sluiten) en ik heb nog een paar vragen / problemen:

Als ik via Fundcoach -> Fondsen zoeken wat wil gaan researchen om nieuwe fondsen te zoeken, krijg ik alleen een rangorde YTD. Wat moet ik doen om de best presterende in de laatste maand of de laatste week wil zien? Bij de i van rendement staat als uitleg "... over de geselcteerde tijdsperiode". Ik kan echter nergens een tijdsperiode selecteren. Zie ik iets over het hoofd? Ligt het aan mijn brouwser? Dit is heel belangrijk voor me, want de basis van mijn belegingen!

De grafieken deugen niet. Het lijkt erop dat de designjongens - en meisjes de macht hebben overgeneomen van de financiële deskundigen, die dikke vloeiende streep staat mooi maar geeft geen informatie. Het lijkt wel of er iemand met een spuitbus ruwweg een vloeiende lijn heeft geverfd - alle nuances zijn verdwenen. Daarnaast kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de grafieken minstens een week achterloopt op de actualiteit. Klopt dat?

Kortom: ik wil de oude selectiemethodes en grafische precisie van Fundcoach terug!
IEMAND SUGGESTIES?

Je zult niet teleurgesteld zijn in Binck Bank. Werkelijk een super snelle en overzichtelijke interface. Ik gebruik het zelf om op verschillende beurzen te beleggen. Bedenk wel dat je daar voor elke tranactie €10 betaalt. Buitenlandse beurzen vaak meer. SNSfundcoach was (puur voor het fondsbeleggen) een unieke aanvulling hier op, simpel en overzichtelijk. Ook voor diegene die zich niet op de beurs wilde wagen, of daar gewoon geen tijd voor heeft. Ook met fondsen in vreemde valuta's, die je als je rechtstreeks via de beurs handelt eerst moet aankopen. 

Kan je bij Binck Bank ook in veel fondsen beleggen?
[quote]
IEMAND SUGGESTIES?

[/QUOTE
Als je je nu aanmeldt bij BINCK dan krijg je E 200 transactiekosten kado.
Ik vind de bank goed, heb goede ervaring maar zijn uiteraard niet zo sterk met beleggingsfondsen zoals
SNS fundcoach was.
Banjamin]
Ik kan helemaal niet bij "mijn beleggingen" komen en krijg steeds excuses en foutmeldingen te zien (o.a. imac-probleem?). Ik zie, dat meerderen dit probleem hebben. Waarom reageert SNS daar niet op en noemt een termijn van oplossing??? Mijn mails worden gewoon niet beantwoord en aan de telefoon hang je een eeuwigheid zonder iemand aan de lijn te krijgen.
Als ik dan ook nog lees, hoe klantonvriendelijk en slechter de nieuwe omgeving is, vraag ik me af waar SNS mee bezig is?? Waarom communiceert men zelf niet op de website over deze problemen.
Of moet ik toch ook maar gauw met mijn hele handel naar elders gaan?! Al met al zeer onprofessioneel tot zelfs amateuristisch en zeer onbehoorlijk om niet te reageren op mails, ondanks de belofte, dat binnen 48 u. een antwoord komt.
Ik hoop toch snel een zinnige reactie te lezen of nog beter, dat de problemen met het inloggen op "mijn beleggingen" eindelijk worden opgelost. Het gaat per slot van zake om mijn geld, waar ik nou niet bij kan. Ik hou u dan ook aansprakelijk voor schade door het niet kunnen handelen in fondsen!

Reageer