Vraag

Oude Zwitserleven spaarrekening niet zichtbaar in app

• Weet de weg
  • 2 reacties
Mijn oude omgezette Zwitserleven spaarrekening is nog steeds niet zichtbaar in de SNS mobiel bankieren app.
In "mijn SNS" heb ik ook nog steeds een aparte digicode om deze te in kunnen zien.
ik heb destijds begrepen dat het allemaal zou worden samengevoegd.
Weet iemand de status hiervan of hoe dit kan worden aangepast

5 Reacties

Goedenavond @Rom54 en welkom op de community. Wat slim dat je onze community leden om hulp vraagt. In jouw geval lijkt het om verschillende internetbankieren contracten te gaan waardoor je de rekening niet in de app ziet, maar alleen als je inlogt met de aparte digicode. Stuur je je postcode, huisnummer, geboortedatum en -plaats naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Zwitserleven spaarrekening niet zichtbaar in app', dan zoek ik het graag voor uit.
Ik heb hier nooit meer iets van vernomen:(
Goedemiddag Rom54, dat is niet de bedoeling. Helaas kan ik je mail niet terugvinden. Stuur je 'm opnieuw naar: webcare@sns.nl? Dan ga ik ermee aan de slag.
Wederom geen enkele reactie !! Wordt erg flauw..
Zie hieronder de tweemaal verstuurde (17 februari en 24 maart) mail ( onherkenbaar gemaakt)

Van: *********** [mailto:*************
Verzonden: zondag 17 februari 2019 12:49
Aan: 'webcare@sns.nl'
Onderwerp: Zwitserleven spaarrekening niet zichtbaar in app

Zwitserleven spaarrekening niet zichtbaar in app

*55*NM **
16-2-196* te **meren
@Rom54 Dat is niet de bedoeling en ik ben er direct achteraan gegaan en je terug gemaild. Sorry hiervoor. Hopelijk is het probleem opgelost en zo niet, dan weet je me te vinden.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)