Beantwoord

Overboeking buitenland

• Goed op dreef
  • 18 reacties
Hallo,

Op 8 nov heb ik een bedrag naar Indonesië overgeboekt.
Normaal is het geld allang binnen. U voelt 'm al; het geld is nog steeds niet binnen.
Het is wel op 8 nov van mijn rekening geschreven.
Contact met de rabobank aldaar gehad en men laat weten dat het aan de SNS-bank zou liggen..(?).

Kunt u mij vertellen wat er daadwerkelijk aan de hand is?
Ik vernam tevens dat overboekingen handmatig door de Rabobank in Indonesië verwerkt worden.
Nu ik dit hoorde vertrouw ik het niet meer zo en vraag me af waar het geld gebleven is.

Gr.
René
icon

Beste antwoord door Sven 15 november 2018, 11:57

Goedemorgen Rene66, goed dat je al contact hebt gehad met de Rabobank. Een overboeking naar Indonesië duurt maximaal 10 werkdagen, dus het bedrag had er inderdaad moeten zijn. Als je hier een navraag indient via de website, dan onderzoeken we je betaling. In dit geval zijn we afhankelijk van de informatie van de buitenlandse bank, dus kan het maximaal 8 weken duren. Hopelijk is het bedrag snel terecht.

Bekijk origineel

1 Reactie

Goedemorgen Rene66, goed dat je al contact hebt gehad met de Rabobank. Een overboeking naar Indonesië duurt maximaal 10 werkdagen, dus het bedrag had er inderdaad moeten zijn. Als je hier een navraag indient via de website, dan onderzoeken we je betaling. In dit geval zijn we afhankelijk van de informatie van de buitenlandse bank, dus kan het maximaal 8 weken duren. Hopelijk is het bedrag snel terecht.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)