SNS

Beantwoord

Permanent verlagen pinlimiet

• 26 september 2014
  • 5 Reacties
  • 758 Keer bekeken

Ik zou graag de maximum bedragen voor pin-betalingen en opnames permanent willen VERLAGEN doch dat kan ik niet via de website regelen.   Is dit misschien iets voor een nieuwe optie?    1000 Euro voor opname vind ik erg veel, misbruik kan zo erg duur worden.
icon

Beste antwoord door Kirsty 27 september 2014, 14:11

Hoi Jan,

Dit kan via één van onze SNS Winkels. Ik ben meteen zelf op onze website gaan zoeken en je hebt gelijk: geen informatie hierover te vinden. Bedankt dat je dit ‘aan de kaak hebt gesteld’, ik geef het meteen door 🙂!
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +1
Hoi Jan,

Dit kan via één van onze SNS Winkels. Ik ben meteen zelf op onze website gaan zoeken en je hebt gelijk: geen informatie hierover te vinden. Bedankt dat je dit ‘aan de kaak hebt gesteld’, ik geef het meteen door 🙂!
Ik was gisteren in een SNS winkel in Ede. Hier kreeg ik het advies om via internetbankieren de pinlimiet te verlagen. Nu blijkt dat ik daarvoor toch weer naar een fysiek kantoor moet! Wat een onzin, ik kan wel 250.000 euro naar weet ik wie overmaken, maar zelf mijn limiet verlagen kan weer niet. Weer een ritje naar de bank. De vorige vraag is al een jaar geleden...... is niet echt iets mee gedaan?
Hoi Caroline,

Welkom op de community. Het is niet de bedoeling dat mijn collega's van de SNS Winkel je onjuiste informatie geven, sorry daarvoor. Ik geef je feedback door om te zorgen dat dit niet meer voorkomt. Het verlagen van de limiet van je SNS Wereldpas kan inderdaad alleen in een SNS Winkel. Onlangs is er in een ander topic nog over gesproken. We snappen dat dit speelt en hebben het op de wensenlijst geplaatst. Of, en wanneer, het aanpassen van de limiet op een andere manier beschikbaar komt, kan ik nog niet zeggen.

Omdat dit je eerste bericht is op de community, wil ik je graag op twee topics wijzen. Misschien vind je het leuk om het topic ’Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.
Hoi Dennis,

Ook ik ben laatst tegen het probleem gelopen dat het personeel van de SNS Winkel in Amstelveen er niet van op de hoogte is hoe zij de pinlimiet kunnen verlagen.

Ook ik wordt hier doorverwezen naar de website.
Wat vreemd, dat is niet de service die je van SNS mag verwachten. Weet je nog wanneer je in de SNS Winkel in Amstelveen bent geweest? Dan geef ik je melding door.

Reageer