SNS

Pop-up over nieuwe voorwaarden laat Chrome voor OSX vastlopen

• 17 maart 2017
  • 10 Reacties
  • 263 Keer bekeken

Internet bankieren zou met alle internet browsers goed moeten werken. Dat is bij mij niet het geval met Crome voor macOS Sierra. De popup over nieuwe voorwaarden is meteen het eindpunt. Browser afsluiten en een windows computer gebruiken (brrrr) lijkt de enige oplossing om te kunnen bankieren. Ben ik de enige met dit probleem?

10 reacties

Hoi Tvleeskr,

Welkom op de community. Leuk dat je direct een vraag stelt.

Je hebt gelijk dat alle browsers goed moeten werken met internetbankieren. Deze melding hebben we niet eerder gezien. Als je je postcode, huisnummer, geboortedatum en de versie van je Mac OS Sierra naar webcare@sns.nl o.v.v. ‘Tvleeskr – community - Pop-up over nieuwe voorwaarden laat Chrome voor OSX vastlopen’ stuurt, dan zoekt onze IT-afdeling uit wat er misgaat. Kun je op dit moment verder met internetbankieren?

Heb je het topic Welkom op de community gelezen? Op de community praten we ook over ‘niet bankzaken’ in de Koffiekamer en stel je jezelf voor.
Dank Jeroen, voor de snelle reactie!
Ik stuur de gegevens door. Ik kan er nu weer in omdat ik de voorwaarden via een andere browser geaccepteerd heb. (Daarom kan ik ook antwoorden).
Ter info: Tvleeskr is inmiddels geholpen.
Ter info: Tvleeskr is inmiddels geholpen.
Thanks.
Was het iets waar we allen iets van kunnen leren?
Groet,
Ben 🆒
Hoi Ben,

Het heeft waarschijnlijk te maken met een adblocker die onze bankvoorwaarden als een advertentie ziet en blokkeert. We hebben hier geen invloed op. Als je de adblocker uitschakelt voor de website van SNS, dan kun je de voorwaarden accepteren.
Hoi Dennis,
dank voor je aanvullingen.
Je bedoeld waarschijnlijk; in de adblocker de SNS website als veilige site aangeven (oid).
Het lijkt er nu een beetje op dat je bedoeld om de adblocker uit te schakelen voor de SNS site ("Als je de adblocker uitschakelt voor de website van SNS," enz.). Het staat er niet, maar toch verwarrend.
Zo´n adblocker uitschakelen is geen goed idee (alhoewel dat steeds meer websites graag zouden willen (inkomsten mislopen)).#
Groet,
Ben 🆒
Hoi Ben,

Dat is inderdaad wat we bedoelen. Dankjewel voor de verduidelijking voor de overige leden.
Het inschakelen van een adblocker is voor mij niet alleen prettig, maar ook noodzakelijk.
Mijn internetverbinding is namelijk nogal traag en niet geschikt voor een hogere snelheid. Dit betekent dat een website met reclame bij mij nogal wat tijd vergt om te worden geladen. Met als risico dat er een time-out volgt....
Gelukkig ligt het in de planning om dit najaar over glasvezel te beschikken.
Dan begrijp ik het gebruik heel goed, Koos. Het klinkt niet als een internetverbinding van deze tijd. Hopelijk surf je dit najaar vliegensvlug over de website en onze community 🙂
Ik verheug me er nu al op.
Dan kan KPN de deur uit.

Reageer