SNS

premie bereking inboedelverzekering weer 9 maanden later.

• 16 augustus 2020
  • 2 Reacties
  • 190 Keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Dit probleem speelt al jaren maar het vorige topic was afgesloten met het volgende bericht:

SNS bank:

Het lijkt me niet nuttig of de bedoeling om een topic van 4 jaar (geleden) te ontleden en te herhalen. Destijds is Eva uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek bij SNS. Dat kan soms heel handig en verhelderend zijn en die mogelijkheid bestaat altijd: als klanten onze hulp nodig hebben, dan helpen we graag.

Eva:

Ja ik was na heel veel heen en weer gepraat een keer uitgenodigd voor een gesprek. Niet omdat ik hulp nodig had. Maar omdat ik gewoon gelijk had. De online premie berekening van de inboedelverzekering klopt niet.  Er werd mij beloofd dat er wat aan ging gebeuren. Ik heb toen nog heel lang gewacht voordat ik weer over het onderwerp begon.  Toen bleek dat er voorrang was gegeven aan het aanpassen van de autoverzekering.

SNS bank

Daarnaast is het goed om te weten dat premies door allerlei omstandigheden worden beïnvloed. Bovendien doen we het nog niet zo slecht: hier kun je reviews lezen van klanten van Independer over de Woonverzekering van SNS. Omdat ik inhoudelijk geen verbeterpunten heb ontvangen, kunnen we dit topic afronden. Wanneer de nieuwe tool om premies te berekenen live gaat, dan laat ik het graag in een nieuw topic weten. 

Eva:

Het kan best zijn dat de premies door allerlei omstandigheden worden beïnvloed maar er is al toegegeven dat de tool stuk is. Dus inderdaad is het niet nodig om die discussie te herhalen.

In een ander topic dat ik zo gauw niet kan vinden is gezegd dat de het probleem dit voorjaar verholpen zou zijn. Maar helaas is er nog steeds niets veranderd.  Het kan best zijn dat de verzekering op zich goede reviews krijgt. Maar dit deel is aantoonbaar stuk.  En ik snap echt niet waarom het zo problematisch is om je verantwoording te nemen en het te repareren. Of gewoon om toe te geven dat je het niet belangrijk genoeg vindt.

groeten

Eva

2 reacties

Reputatie 3
Badge

Goedemiddag @Eva van Goor, het gaat je duidelijk aan het hart. We hebben je uitingen wel degelijk meegenomen, Er zijn de afgelopen tijd aanpassingen geweest in de rekentool, maar wat er precies is veranderd moet ik uitzoeken. Ik kom er bij je op terug.

Reputatie 2
Badge

Ik vind het vooral intrigerend  dat het probleem na al die jaren nog steeds bestaat.

Nog intrigerender is het hoe is iedere keer weer met een kluitje in het riet wordt gestuurd. Zie ook de antwoorden die ik quote in het vorige bericht.

op dit moment

1 rekent de rekentool nog steeds 3 euro teveel voor mijn adres, afgaande op wat ik werkelijk betaal. (3 procent korting verklaart dat niet)

2 geeft de rekentool nog steeds voor mijn adres veel meer dan een appartement verder in de straat dat precies hetzelfde is

3 geeft de rekentool meer aan dan een appartement aan de overkant van het trappenhuis dat groter is.

4 is er nog steeds geen standaard invoer voor huisnummers. 39-3 geeft een ander bedrag dan 39-III

5 er zijn nog steeds rare uitschieters voor bepaalde adressen

Enz enz. zoveel tijd wil ik er nu ook weer niet insteken.

Ik ben dus wel benieuwd naar de verbeteringen.

Reageer