SNS

Beantwoord

Probleem met betalen iDEAL

  • 6 augustus 2014
  • 2 Reacties
  • 1404 Keer bekeken

Hoi, ik heb via ideal een betaling gedaan op iets. alleen hierbij duurt het erg lang voor de betaling gebeurt. wacht al meer dan 2 uur en is nog niet overgeboekt. wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Kirsty 7 augustus 2014, 10:01

Hoi, ik heb via ideal een betaling gedaan op iets. alleen hierbij duurt het erg lang voor de betaling gebeurt. wacht al meer dan 2 uur en is nog niet overgeboekt. wat moet ik nu doen?

Hoi Keanu1997,

Allereerst welkom op SNS Community 🙂.

Vervelend dat de betaling niet verwerkt is. Je hebt je bericht gister geplaatst, is het inmiddels wel gelukt?
Wat Ben zegt klopt. Heb je een foutmelding of een andere melding gekregen? De verkopende partij kan inderdaad ook meer inzicht geven of je bestelling is aangekomen of niet. Ik hoor het graag, wanneer ik je ergens mee kan helpen.

Om een beetje wegwijs te worden is het leuk om dit topic ‘Welkom op de community’ door te lezen. Mocht je meer willen weten over andere leden en iets over jezelf willen vertellen, kun je dat doen in de Koffiekamer.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi, ik heb via ideal een betaling gedaan op iets. alleen hierbij duurt het erg lang voor de betaling gebeurt. wacht al meer dan 2 uur en is nog niet overgeboekt. wat moet ik nu doen?

Ik krijg van de verkoper dan het bericht (via doorlinken naar hun website) dat de betaling is geslaagd. De afboeking van mijn rekening vindt ook bijna meteen plaats.
Het lijkt er op dat bij jou iets is fout gegaan.
Misschien kun je dat controleren bij de verkoper (bijv. inloggen bij/met je account en kijken bij bestellingen of betalingen oid).
Suc6
Groet,
Ben 🆒
Hoi, ik heb via ideal een betaling gedaan op iets. alleen hierbij duurt het erg lang voor de betaling gebeurt. wacht al meer dan 2 uur en is nog niet overgeboekt. wat moet ik nu doen?

Hoi Keanu1997,

Allereerst welkom op SNS Community 🙂.

Vervelend dat de betaling niet verwerkt is. Je hebt je bericht gister geplaatst, is het inmiddels wel gelukt?
Wat Ben zegt klopt. Heb je een foutmelding of een andere melding gekregen? De verkopende partij kan inderdaad ook meer inzicht geven of je bestelling is aangekomen of niet. Ik hoor het graag, wanneer ik je ergens mee kan helpen.

Om een beetje wegwijs te worden is het leuk om dit topic ‘Welkom op de community’ door te lezen. Mocht je meer willen weten over andere leden en iets over jezelf willen vertellen, kun je dat doen in de Koffiekamer.

Reageer