SNS

Vraag

Rekening geblokkeerd

  • 13 augustus 2020
  • 2 Reacties
  • 152 Keer bekeken

Hallo, 

Ik krijg een mail van de CFD dat mijn rekening geblokkeerd is ivm internet oplichting?!

Ik moet maar met bewijzen komen en dan zoeken ze het verder uit 

Maar hoe ga ik bij mijn geld komen?

Kan dit via een Sns kantoor contant eraf gehaald worden of zit ik letterlijk met 2 kinderen zonder geld? 


2 reacties

Hallo @Sylvia1990 ,

Het is al eens vaker gebeurd en besproken in dit forum.

Ik heb geen ervaring, en ben geen SNS-medewerker, maar het lijkt erop dat je beter telefonisch contact kunt zoeken (klantenservice) dan wachten tot er hier een oplossing komt.

Kijk maar in de community onder SNS Producten en Diensten > Dagelijkse bankzaken >

Wat te doen als je rekening geblokkeerd is?

Eén van de mogelijkheden is een oplichterstruc, waarvan je de dupe zou kunnen zijn. In genoemd topic wordt dat beschreven.


Sterkte...

Hoi @Sylvia1990 als je rekening geblokkeerd is kan ik me voorstellen dat dit vragen oproept. Via de community bespreken we geen persoonlijke zaken. Neem je telefonisch contact met ons op? Je bereikt ons op werkdagen van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur op het telefoonnummer: 030 - 633 30 00.

Reageer