SNS

Rente op prive rekening loont!!

• 27 augustus 2011
  • 5 Reacties
  • 770 Keer bekeken

Duizenden protesteren online voor rente op hun betaalrekeningSinds kort vergoedt SNS Bank als eerste grote bank rente over het positieve saldo op een betaalrekening. Meer dan 8.000 mensen protesteerden via een vernieuwende online en social media campagne samen met SNS Bank voor rente op hun betaalrekening. Meer dan 8.000 rekeninghouders van de in totaal 40.000 nieuwe SNS Betalen klanten zijn afkomstig van andere banken.Lees hier verder;http://www.snsbank.nl/particulier/over-sns-bank/voor-journalisten/persberichten/duizenden-protesteren-online-voor-rente-op-hun-betaalrekening.html

5 reacties

?

Sorry, dit bericht vanwege nieuwe explorer probleem.

Wanneer wordt dat opgelost??
nou voor mij loont het niet ,ik sta altijd rood dus ik betaal rente ik ontvang het niet.god zij dank woon ik bij de sns.
Hi BigBen,

ik zie dat je een mooie nieuwe foto hebt! Even geen zin meer in de electriciteitsmast 🙂?

Wat bedoel je met het probleem? Ik kan je post gewoon lezen. Gelukkig, want het is een hele positieve post 🙂. Ik zie in ieder geval wel dat je het over het bekende explorerprobleem hebt. Deze vraag hebben we uitstaan bij ons externe bureau. Ik laat je weten wat de status daarvan is.

Groet,

Charlotte
Hoi Charlotte,

Nieuwe plaatje is van een ooievaar die hier met 6 andere even rond keken in de straat. Zat dus bij mij op de schoorsteen. Staat toch een beetje voor nieuw (leven)? Electriciteitsmast was er eentje bij Meeden in Groningen. Stond voor verbinden.

Probleem was dus dat ik het had geplakt en er in het geplaatste bericht geen inhoud stond. I.p.v. op bewerken te klikken, klikte ik op reageren en vulde dat in met het bericht. Fout dus. Alsnog met bewerken bericht goed geplaatst. Het verkeerde extra bericht maar "leeg" gemaakt. Je kunt niet verwijderen!! (waarom niet?)

Wat voor werktijden heb jij? (weekenddienst? )

Groet,

Ben
Hi BigBen,

wat mooi, dat er zoveel ooievaars bij je in de straat zaten. Ik vind het prachtige vogels! Ik vond de mast ook erg symbolisch, maar deze vogel is ook wel heel vrolijk.

Ik kan berichten wel verwijderen, omdat ik misschien net iets meer mogelijkheden heb. Wel weer een punt voor mijn inventarisatielijstje over de community. Neem ik dus ook mee.

En mijn werktijden zijn flexibel 🙂. Gisteravond wilde ik gewoon even weten wie en wat er allemaal gepost was. Maar heb niet alleen maar gewerkt hoor, dit weekend. Ook andere leuke dingen gedaan!

Groet,

Charlotte

Reageer