SNS

Beantwoord

Saldo chipknip bij verlies

  • 16 november 2014
  • 3 Reacties
  • 752 Keer bekeken

Ben sinds een week of 2 m'n pas kwijt. Waarschijnlijk verloren bij pakken mob.
Pas geblokkeerd en nieuwe aangevraagd.
Nieuwe net binnen gekregen.
Wat gebeurt er nu met m'n saldo op m'n chipknip?
icon

Beste antwoord door BigBen 16 november 2014, 23:09

Ben sinds een week of 2 m'n pas kwijt. Waarschijnlijk verloren bij pakken mob.
Pas geblokkeerd en nieuwe aangevraagd.
Nieuwe net binnen gekregen.
Wat gebeurt er nu met m'n saldo op m'n chipknip?

Hallo gjmvds,
Welkom in de community.
Even zoeken op de SNS site en je krijgt je antwoord;
Geld op je chipknip
Het saldo dat op je chipknip stond, kun je vergelijken met kleingeld in je portemonnee. Het is van je rekening geschreven en digitaal op de chipknip geladen. Ben je je betaalpas kwijt of is de pas gestolen? Dan kun je het tegoed dat nog op je chipknip staat, terug laten storten op je betaalrekening.

Klik hier voor waar het staat. Daar kun je ook een formulier voor aanvraag terugstorten invullen.
Succes,
Groet,
Ben 🆒
Bekijk origineel

3 reacties

Ben sinds een week of 2 m'n pas kwijt. Waarschijnlijk verloren bij pakken mob.
Pas geblokkeerd en nieuwe aangevraagd.
Nieuwe net binnen gekregen.
Wat gebeurt er nu met m'n saldo op m'n chipknip?

Hallo gjmvds,
Welkom in de community.
Even zoeken op de SNS site en je krijgt je antwoord;
Geld op je chipknip
Het saldo dat op je chipknip stond, kun je vergelijken met kleingeld in je portemonnee. Het is van je rekening geschreven en digitaal op de chipknip geladen. Ben je je betaalpas kwijt of is de pas gestolen? Dan kun je het tegoed dat nog op je chipknip staat, terug laten storten op je betaalrekening.

Klik hier voor waar het staat. Daar kun je ook een formulier voor aanvraag terugstorten invullen.
Succes,
Groet,
Ben 🆒
Hoi gjmvds,

Welkom op SNS Community.

Bigben heeft je al voorzien van een antwoord. Als ik nog iets voor je kan betekenen, verneem ik het graag.

Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen. We hopen je snel weer te zien. 😃
@gjmvds  Welkom en wat vervelend dat je dit is overkomen. Laat je ons weten hoe het met je saldo op de chipknip is afgelopen? Ook goede aflopen horen we graag 😃.

Reageer