SNS

Vraag

SNS Betaalpas activeren

• 8 december 2019
  • 9 Reacties
  • 11802 Keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

ik heb me betaalpas nieuw ontvangen en moet m activeren. Alleen nu doe ik het volgens de stappenplan zoals er op de brief staat maar, er staat geen betaalpassen actief of er komt helemaal niks. Wat moet ik doen nu?

op naam  van:

Ik hoop spoedig antwoord van uw.

9 reacties

Reputatie 3
Badge

Hoi Hendrikus, 

allereerst welkom, van een mede-forumbezoeker, bij het forum!

Ik zie dat je je contactgegevens al hebt bijgevoegd. Die kan je beter niet op dit publieke forum delen. Mocht je zelf nog je bericht kunnen aanpassen, dan adviseer ik je die gegevens alsnog weg te halen.

Voor alle zekerheid heb ik de forum moderatie ook gevraagd even in te grijpen, mocht je zelf niet meer kunnen wijzigen.

Je gegevens kan je later altijd weer met een moderator delen, mocht dat voor nader onderzoek nodig zijn.

Beste heer/mevrouw,

ik heb me betaalpas nieuw ontvangen en moet m activeren. Alleen nu doe ik het volgens de stappenplan zoals er op de brief staat maar, er staat geen betaalpassen actief of er komt helemaal niks. Wat moet ik doen nu?

Ik hoop spoedig antwoord van uw.

Nee kan m niet meer veranderen

Reputatie 3
Badge

Ik zie het, maar even op SNS wachten. Je eerste bericht heb ik gerapporteerd. Zondagavond is ook eel het lastigste moment voor een vlotte response. 

Maar even afwachten, ze halen het wel weg.

Reputatie 3
Badge +1

Goedemorgen, ik heb de gegevens verwijderd. Een moderator pakt dadelijk je vraag op .

Reputatie 3

Goedemorgen @Hpvanderlinden, ook vanuit SNS van harte welkom op de community. Goed dat je al aan de slag bent gegaan met je nieuwe betaalpas. Heb je de nieuwe pas gekregen, omdat de oude stuk of verlopen was? Dan activeer je ‘m door te betalen of geld op te nemen met je pincode van de oude pas. Is dit je 1e betaalpas of is je vorige pas kwijt geraakt? Dan lees je hier hoe je de betaalpas activeert. Als je een zakelijke betaalpas wil activeren, dan doe je dit met de bijgevoegde antwoordstrook. Of kom langs een SNS Winkel met een geldig identiteitsbewijs. Mijn collega activeert je betaalpas.

Via de link wilt tie niet werken moet ik bellen ?

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @Hpvanderlinden,

Nou, het zit je niet mee. Als je aanvullend hulp nodig hebt, kun je ons bellen op 030 633 30 00 of langskomen in een SNS Winkel. Neem je in het laatste geval wel een geldig legitimatiebewijs mee? We helpen je graag.

Reageer