SNS

SNS Betalen, rente op je saldo op betaalrekening

• 30 mei 2011
  • 61 Reacties
  • 2487 Keer bekeken

Toon eerste bericht

61 reacties

moet me een paar duizend aandele kopen.mischien krijg ik dan wat redelijke rente.

ik spaar geen kruimels.die geef ik aan de vogeltjes in het park
Bedankt SNS Webcare voor het nuttige antwoord. Toch ga ik met kkoenen zijn mening mee. Je hebt pas wat aan de rente als je een fiks bedrag op je betaalrekening laat staan. Dit bedrag kan je beter onder een spaarrekening onderbrengen aangezien je daarmee meer rente krijgt. Het addertje is er dus wel degelijk. Net als kkoenen vermoedde ik dat al. Jammer weer! Deze nieuwe rekening is dus idd niet veel meer dan en uitbreiding op je huidige rekening. De uitbreiding is dan het SNS Kasboek waar je dus voor moet betalen. Sommige mensen noemen dit erg smerige handel.
Beste Ronald,

Bedankt voor je reactie. Vervelend dat je de nieuwe rekening SNS Betalen als een addertje onder het gras ervaart. Graag willen wij hier nog even op reageren.

SNS Betalen is een nieuw betaalpakket met verschillende voordelen, zie het bericht van Tineke hieronder. De kosten voor dit pakket zijn 2,50 euro. Het doel van SNS Bank is om heel transparant weer te geven wat een klant betaalt en wat hij of zij daarvoor krijgt. Het is afhankelijk van de situatie van de klant of het wel of niet lucratief is om over te stappen. Wanneer klanten dit voor zichzelf willen bepalen, kunnen zij zelf een vergelijking maken op onze website of bellen met onze klantenservice om hier een goed beeld van te krijgen.

Zo kan het voor een klant die maar ??n pas in gebruik heeft en zijn of haar geld altijd meteen doorsluist naar een spaarrekening, beter zijn om te blijven bij bijvoorbeeld SNS Plus betalen voor 1,95 euro per maand. Wanneer er voor een rekening twee passen in gebruik zijn, wordt SNS Plus betalen al duurder dan de 2,50 euro per maand van SNS Betalen (bij dit laatste pakket zitten namelijk twee passen inbegrepen).

Je hebt volkomen gelijk wanneer je zegt dat je meer rente krijgt voor je geld wanneer je dit op een spaarrekening zet. De praktijk leert echter dat veel klanten graag een soort 'buffer' op hun lopende rekening hebben staan. Voor hen kan het lucratief zijn om over het bedrag dat daar toch staat rente te ontvangen.

Op deze manier kan iedere klant bekijken wat voor hem of haar de meest geschikte betaalrekening is.

Met vriendelijke groet,

Marcella
SNS Bank Webcare
@SNS webcare: *****

lijkt mij een erg integer en duidelijk antwoordt.

Groet,

Ben
Tja jammer dat het niet zo aan de buitenwereld is verkocht. Het zal voor een minimaal aantal mensen dan een voordeel bieden. Die mensen zullen toch eens naar een spaarrekening moeten. Het zou veel handiger zijn als je gewoon geen rente hoeft te betalen als je bij de ene rekening in de min staat, maar op de andere rekening nog voldoende hebt staan. Want infeite leen je dan geen geld van de bank want je hebt er nog genoeg staan. Dan kan iedereen zijn spaarrekening vullen, rente vangen en hoeven we ons niet te bekommeren over een debet of credit bedrag op de betaalrekening.
Hallo iedereen,Ik ben benieuwd hoe iedereen denkt over onze nieuwste product: SNS Betalen. Je krijgt nu dus ook rente over je positieve saldo op je betaalrekening. Wel zo eerlijk toch?http://youtu.be/rVwUH1ZQnro (youtube filmpje)Voordelen:(Mocht je hem willen openen ga dan naar: https://www.snsbank.nl/particulier/betalen/sns-betalen.html,of https://www.snsbank.nl/particulier/betalen/sns-betalen/omzetten-naar-sns-betalen.html om je bestaande rekening om te zetten)

met de rente van SNS betaalrekening en de kosten ervan ,betaal je in totaal hetzelfde dan bij andere Banken, zo is dat wel berekent!
Hallo FranzWiener,

Heb je de SNS Voordeelvergelijker al geprobeerd?
Hallo FranzWiener,

Heb je de SNS Voordeelvergelijker al geprobeerd?

jullie nemen het duurste pakket van Rabo,Rabo direct koste 4,50 en SNS 7,50 in het kwaartaal
Hoi FranzWiener,

Bedankt voor je snelle reactie 🙂. Op de pagina van de voordeelvergelijker staan de betaalrekeningen van alle 'grootbanken' naast elkaar. Direct er boven kun je op de link klikken: Hoe is deze vergelijking gemaakt? Hier kun je zien op welke wijze deze vergelijking tot stand is gekomen. MoneyView heeft betaalrekeningen van Rabobank, ABN AMRO, ING en SNS Bank gezocht die het meest op elkaar lijken. Het kan dus zijn dat er andere prijzen zijn bij verschillende betaalrekeningen.
Hoi FranzWiener,

Bedankt voor je snelle reactie 🙂. Op de pagina van de voordeelvergelijker staan de betaalrekeningen van alle 'grootbanken' naast elkaar. Direct er boven kun je op de link klikken: Hoe is deze vergelijking gemaakt? Hier kun je zien op welke wijze deze vergelijking tot stand is gekomen. MoneyView heeft betaalrekeningen van Rabobank, ABN AMRO, ING en SNS Bank gezocht die het meest op elkaar lijken. Het kan dus zijn dat er andere prijzen zijn bij verschillende betaalrekeningen.

hoe lijken ???
Hi FranzWiener,

Hiermee bedoelt MoneyView dat er betaalrekeningen in de vergelijking zijn meegenomen, die ongeveer dezelfde kenmerken hebben. Je moet dan denken aan: particulier, wel of geen passen inbegrepen, kosten (gratis rekeningen voor studenten zijn bijvoorbeeld niet meegenomen). Begrijp je zo wat er bedoeld wordt?

Reageer