SNS

SNS is toegevoegd aan de Grip app

• 28 augustus 2019
  • 5 Reacties
  • 5312 Keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Bijzonder nieuws:

Rabobank en SNS voegen zich bij uitgaven-app Grip van ABN Amro

Klanten met een Rabobank-betaalrekening, een SNS-betaalrekening of een ICS-creditcard kunnen vanaf vandaag de Grip-app van ABN Amro gebruiken. De app zet inkomsten en uitgaven van gebruikers in categorieën, zodat klanten een beter inzicht krijgen in hun financiën.

Bron

Hopelijk betekent dit niet dat SLIM en/of het huishoudboekje van SNS komen te vervallen.

5 reacties

Bijzonder nieuws:

Rabobank en SNS voegen zich bij uitgaven-app Grip van ABN Amro

Klanten met een Rabobank-betaalrekening, een SNS-betaalrekening of een ICS-creditcard kunnen vanaf vandaag de Grip-app van ABN Amro gebruiken. De app zet inkomsten en uitgaven van gebruikers in categorieën, zodat klanten een beter inzicht krijgen in hun financiën.

Bron
Hopelijk betekent dit niet dat SLIM en/of het huishoudboekje van SNS komen te vervallen.

Het is altijd erg fijn te weten dat je door de SNS zo vroegtijdig van nieuwe ontwikkelingen op de hoogte wordt gehouden 😁
Andere klanten vullen het daarnaast (ik heb het idee ipv) verder aan!
Dank Sanne.
Groet,
Ben 😎
Reputatie 3
Badge +3
Dag allemaal,

Dank @Sanne en @BigBen voor jullie reacties over dit actuele nieuws. De kop van het artikel is wat misleidend, daarom heb ik het onderwerp van het topic een beetje aangepast. Ik snap wel dat het voor verwarring kan zorgen. Wij voegen ons niet bij Grip, maar Grip heeft ons toegevoegd. De volgorde waarin zij banken toevoegen aan hun app bepalen zij zelf. SNS is verder geen belanghebbende of deelnemer van Grip. Als klanten ervoor kiezen, dan kunnen ze gegevens van hun SNS rekening gebruiken in de Grip app. Op onze site kun je lezen hoe dat in zijn werk gaat.

Tenslotte voeg ik er graag aan toe: maak je geen zorgen, we hebben geen plannen om onze SL!M app of het huishoudboekje af te schaffen. Sterker nog, als we mensen persoonlijk kunnen helpen met hun geldzaken, dan staan we altijd klaar.
AAHH - de eerste concrete PSD2-toepassing...
Kan natuurlijk voor de weigeraars ook andersom. Gaat SNS ook aan klanten van andere banken het huishoudboekje aanbieden?
Het wordt nu erg interessant om bij iedere rekening, waar ik een betaling aan doe, in de IBAN-naamcheck aan te geven of die open staat voor PSD2.
In dit kader vind ik de naam Grip buitengewoon goed gekozen.
Reputatie 3
Badge +3
Gaat SNS ook aan klanten van andere banken het huishoudboekje aanbieden?

Hoi @Koos, het huishoudboekje van SNS is alleen voor onze klanten. Klanten van andere banken kunnen hier geen gebruik van maken.

Reageer