Vraag

SNS-Maxisparen Extra inleggen

• Aan het opstarten
  • 1 reactie
Nu de rentevergoeding van de Maxi-spaarrekening steeds lager wordt, zouden de spaarregels ook wat flexibeler kunnen. De beperkingen voor extra stortingen zou kunnen vervallen. Spaarrekeningen van andere aanbieders hebben dit veelal geregeld !!!

7 Reacties

Reputatie 3
De rente op maxisparen is 50% hoger dan die op internetsparen. Dus ik kan me goed voorstellen dat de SNS daar beperkingen aan stelt. Je moet ook rekening houden met de toekomst, als de rente mogelijk gaat stijgen, moet je dan de verruiming weer terug draaien?
Reputatie 1
Op zich herken ik wel wat Chalou stelt.

Het veranderen van het spaarbedrag van SNS maxisparen is zo moeizaam (schriftelijk, web formulier, etc.) dat ik mijzelf erop betrap dat ik met een boog om de maxispaarrekening heen ga.

Als ik veranderingen wil brengen in mijn structurele spaargedrag dan doe ik dit naar een andere spaarrekening die, in mijn geval, niet bij de SNS bank wordt beheerd. Bij deze SNS concurrent heb ik wel de mogelijkheid mijn spaarbedrag in te stellen. Dat Maxisparen iets meer rente geeft weegt voor mij blijkbaar niet voldoende op tegen het nadeel van de inflexibiliteit. Mijn advies aan SNS is dan ook dit produkt te herzien.
Goedemiddag eRik19 ,

Ik begrijp je reactie als medewerker van de SNSBank. De rente is op een vergelijkbare spaarrekening bij NIBC en Moneyou hoger en opnemen en inleggen is niet beperkt.

Vriendelijke groet,

Chalou

Ik heb mijn rekening bij SNSBank opgezegd en kan helaas niet meer inloggen jammer.
Goedemiddag Chalou, eRik19 slaat de spijker op zijn kop. Voor een spaarrekening met vrij storten hebben we SNS Internet Sparen. Doordat de voorwaarden van SNS Maxisparen anders zijn, zijn hier voor SNS ook minder kosten aan verbonden waardoor de rente hoger blijft dan op SNS Internet Sparen.
extra sparen bij maxisparen, bijv 1x per jaar is toch wel een verantwoorde geste,
NOEM HET EEN DERTIENDE MAAND EN HET LEEST ALS EEN GROTE AARDIGHEID !

SNS svp reageren, na beraad
groet
Goedenavond laptoplangenf, ik ben benieuwd waarom je dit een verantwoorde geste vindt? Zoals Sven eerder aangaf, is de rente op deze spaarrekening hoger vanwege de voorwaarden. Als je extra wil storten, dan kan dit altijd op SNS Internet Sparen. Er zijn geen plannen om SNS Maxisparen te herzien.
Sanne K schreef:

Goedenavond laptoplangenf, ik ben benieuwd waarom je dit een verantwoorde geste vindt? Zoals Sven eerder aangaf, is de rente op deze spaarrekening hoger vanwege de voorwaarden. Als je extra wil storten, dan kan dit altijd op SNS Internet Sparen. Er zijn geen plannen om SNS Maxisparen te herzien.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)