SNS

Beantwoord

Spaaractie voor nieuwe klanten. En voor bestaande klanten?

• 6 september 2011
  • 7 Reacties
  • 1065 Keer bekeken

Open je nu een nieuwe SNS Spaarrekening. Dan profiteer je dubbel. Je krijgt hoge rente en een HEMA cadeaukaart van 10 Euro.Zie voorwaarden op https://www.snsbank.nl/web/file?uuid=c5c96007-30fe-4db3-9635-5675e02bad60&owner=d5fe9abf-6784-4174-8c82-bc8310dcc108&contentid=5374Helaas dus niets voor bestaande klanten. Was toch simpel geweest; stort bepaald bedrag (bijv. Euro 1000,-) op spaarrekening en ontvang ook een Hema 10 tje.Groet,Ben
icon

Beste antwoord door CharlotteB 7 september 2011, 11:06

Hi BigBen,

heerlijk, die smakelijke appeltaarten van HEMA. Je brengt me op een idee, hoewel ik me juist had voorgenomen het snoepen even te minderen 🙂...

Ik heb een antwoord ontvangen van een van onze marketeers Sparen, Marc. Hij zegt het volgende:

We proberen per actie te bedenken bij welke doelgroep die het beste aansluit (en meestal is dat maar een doepgroep, vanwege de boodschap die we overbrengen), om zo weinig mogelijk waste te hebben. Zo hebben we in mei en juni de zomer-actie voor bestaande klanten gehad 'Stort je vakantiegeld en ontvang...'. En ook waren er al bijstortacties voor SNS Jaarsparen en SNS Maxisparen.

Het hangt dus per actie af welke doelgroep we meenemen. Maar we willen zowel bestaande als nieuwe klanten aandacht geven.

Is dit een antwoord op je vraag?

Groet,

Charlotte
Bekijk origineel

7 reacties

Hi BigBen,

je hebt het al vaker aangegeven.. dat er weinig aandacht is voor de bestaande klant. En daar heb je in dit geval wel een beetje gelijk in.

Ik stuur je opmerking meteen even door naar marketing. En hoop dat ze een goed antwoord hebben.

Wat zou je kopen voor een Hema 10 tje :)

Groet,

Charlotte
"Vroeger" heb ik heel wat Hema appeltaarten gekocht!! Dus wie weet

Groet,

Ben
Hi BigBen,

heerlijk, die smakelijke appeltaarten van HEMA. Je brengt me op een idee, hoewel ik me juist had voorgenomen het snoepen even te minderen 🙂...

Ik heb een antwoord ontvangen van een van onze marketeers Sparen, Marc. Hij zegt het volgende:

We proberen per actie te bedenken bij welke doelgroep die het beste aansluit (en meestal is dat maar een doepgroep, vanwege de boodschap die we overbrengen), om zo weinig mogelijk waste te hebben. Zo hebben we in mei en juni de zomer-actie voor bestaande klanten gehad 'Stort je vakantiegeld en ontvang...'. En ook waren er al bijstortacties voor SNS Jaarsparen en SNS Maxisparen.

Het hangt dus per actie af welke doelgroep we meenemen. Maar we willen zowel bestaande als nieuwe klanten aandacht geven.

Is dit een antwoord op je vraag?

Groet,

Charlotte
ik zou voor dat tientje. lingerie kopen voor mijn vrouw en hou het dan zelf.
@CharlotteB, het is het te verwachten antwoordt, dus niets nieuws onder de (zeer weinig te ziende) zon. Het is hier op de community vaker aangegeven dat bestaande klanten soms ....(enz. Is ondertussen toch voldoende bekend, lijkt mij).

@Karltje; niet meteen zo hard van stapel lopen hier svp. Is community van de SNS! Veranderd niet zo heel snel wat (zie vorige alinia), dus; beetje rustig aan!!

Groet,

Ben
@Karltje: nu loop je al weer zo hard van stapel....

WAS BEDOELD ALS EEN GRAPJE!!!

Groet,

Ben
goed

Reageer