Spaarhypotheek overzetten naar banksparen

• Goed op dreef
  • 36 reacties
Vandaag was ik bij de SNS bank. Tot mijn grote verbazing kreeg ik advies van een franchisenemer/adviseur. Dat wil ik dus echt niet.... dat mensen die geen arbeidsovereenkomst hebben met SNS gewoon in mijn bankzaken kunnen snuffelen.... (!)

Ik wil mijn simpele spaarhypotheek overzetten naar banksparen.... Simpel... zou je denken. Daar hoort een complete pensioencheck, arbeidsongeschiktheidscheck, een vierdubbele inkomenscheck, een orv check bij.... Om te kijken of de bank wel aan zijn "zorgplicht" voldoet.

Nou ben ik zelf niet geheel dom en compleet ongeschoold.... ik weet binnen de marges wat ik doe.... ennnnn..... vervolgens moet ik voor 1250 !!!!!! euro compleet doorgelicht worden om erachter te komen dat ik geen gekke dingen heb gedaan op financieel gebied....

Bij de ING kost het 250 euro......

O ja.... waarom wil ik naar banksparen. SNS staat er niet gweldig voor financieel. Banksparen geeft meer zekerheid dan een spaarhypotheek. De SNS heeft lekker in het vastgoed lopen spelen en als ik van mening ben dat ik meer zekerheid moet gaan inbouwen vragen ze daarvoor de hoofdprijs!

2 Reacties

@rob2105 In het topic Wijziging in voorwaarden SNS Hypotheken hebben we je reacties gelezen en daar ook dit topic in meegenomen.
Zoals per e-mail aan je gecommuniceerd, wordt er vandaag contact met je opgenomen. We vertrouwen erop dat je naar tevredenheid te woord gestaan wordt.
Hi Rien, Allereerst welkom op de community :). Kun je een beetje wegwijs worden? We lezen dat je niet helemaal tevreden bent met SNS Bank. Kunnen we iets doen om je ontevredenheid weg te nemen? Zoals Lindsay aangeeft hebben we dit topic behandeld bij “Wijzigingen in voorwaarden SNS Hypotheken”. Hierom zullen we dit topic sluiten.