SNS

Beantwoord

Staan alle geplande overboekingen in de app, ook de spaarrekeningen?

• 16 juni 2020
  • 10 Reacties
  • 5831 Keer bekeken

Alle geplande overboekingen in de app, ook de spaarrekeningen??

icon

Beste antwoord door Sanne-K SNS 17 juni 2020, 16:11

Goedemiddag @heutenik en welkom. Ook de ingeplande opdrachten van je spaarrekeningen zie je in de app. Deze opdrachten zijn alleen zichtbaar in de app als de opdracht in de app is ingevoerd: ga naar het overzicht, tik op de rekening en kies 'Gepland'. Kun je zo verder?

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3
Badge

Goedemiddag @heutenik en welkom. Ook de ingeplande opdrachten van je spaarrekeningen zie je in de app. Deze opdrachten zijn alleen zichtbaar in de app als de opdracht in de app is ingevoerd: ga naar het overzicht, tik op de rekening en kies 'Gepland'. Kun je zo verder?

Hallo Sanne,

Bij jouw antwoord bekruipt mij een angstig voorgevoel. Bedoel je echt dat een ingeplande overschrijving in MijnSNS in de app niet zichtbaar is? En dan waarschijnlijk ook andersom?

Dan is het met de financiele zelfstandigheid hiermee nog een slag slechter gesteld.

Als dit waar is, hoe zit het dan met het immer gepropageerde uitgangspunt dat “mijn” gegevens van mij zijn en ik zelf zou mogen bepalen wat ermee gebeurt?

Ik wil graag ook mijn heel lang geleden (nog steeds niet beantwoorde) gestelde vraag alsnog beantwoord zien: als het gevolg hiervan is dat een betaling dubbel is uitgevoerd - dus als gevolg van tekort schietende informatievoorziening vanuit SNS - wordt die eventuele schade dan vergoed?

Hoi Sanne,

De logica ontgaat me. Een periodieke betaling naar een bankrekening ingebracht in mijn SNS kan ik terug vinden in de app. Betreft het een periodieke betaling naar een spaarrekening ingebracht in mijn SNS is deze niet te zien in de app. Zou ik dat wel willen zien moet ik dus de periodieke betalingen verwijderen en opnieuw inbrengen in de app. Het zou me praktischer lijken dat de app en kopie is van mijn SNS is en visa versa.

Reputatie 3
Badge

Goedemorgen heren, graag geef ik meer uitleg. @Koos We willen niet dat je hier dit voorgevoel bij krijgt. Het gaat hier echt puur om een periodieke spaaropdracht die in de app is ingevoerd. Alle andere periodieke overboekingen zijn beide zichtbaar. @heutenik Dat begrijp ik, helaas is dit (nog) niet mogelijk. Als je de spaaropdracht graag in de app wil inzien, dan voer je 'm inderdaad in de app in.

Hallo Sanne,

Voor periodiek is het nu duidelijk (denk ik). Maar hoe staat het met incidentele ingeplande overschrijvingen? Die gebruik ik namelijk nogal vaak, maar kom ik in dit soort discussies nooit tegen. En die geven nu juist de meeste last omdat die langer tevoren worden gepland en eerder worden “vergeten".

Kun je dat nog toelichten?

Beste Sanne,

De uitleg is duidelijk maar onbegrijpelijk. Ik moet dus van te voren bedekken waar ik de geplande spaaropdrachten wil zien. Is de SNS bank nog van plan hier nog iets aan te passen. Het lijkt me nog al voor de hand dat mijn SNS en de app dezelfde informatie verschaffen. 

In de praktijk uitgeprobeerd.

Als je (periodieke) spaar betalingen hebt ingevoerd via de app, staan ze in de app en in mijn SNS,

als je (periodieke) spaar betalingen hebt ingevoerd via mijn SNS, staan ze uitsluitend in mijn SNS

De logica ontgaat me. Het lijkt me praktisch mijn SNS en app gelijk aan elkaar te laten zijn.

Reputatie 1

Hoi @Koos en @heutenik begrijpelijk dat jullie hier vragen over stellen. Ik ga uitzoeken of Mijn SNS en de app hierin worden gelijk getrokken. De Incidentele betaal- en spaar opdrachten kan de opdrachtgever op beide plekken bekijken. 

Dank voor je antwoord, @Marcel SNS 

hoi Marcel,

Je kunt uitsluitend alle spaaropdrachten bekijken in mijn SNS en app als deze via de app zijn ingevoerd.Bij Invoeren  in mijn SNS  zijn de spaaropdrachten niet te zien in de app

Reageer