SNS

Beantwoord

Stopzetten automatische storting op SNS Maxisparen

• 30 april 2020
  • 4 Reacties
  • 833 Keer bekeken

Ik heb half maart het schriftelijke verzoek gedaan om geen geld meer van mijn ING bankaccount af te schrijven als automatische incassovoor mijn SNS Maxispaarrekening. Ik heb dit verzoek aangetekend vanuit het buitenland naar de SNS-bank verstuurd. Het was een door de bank bestaand opzeggingsform dat ik dus gedownload heb,

Wat wil het geval: Op 30 april wordt weer automatisch het bedrag overgeschreven! Waarom gebeurt dit? Ik heb het inmiddels op mijn ING,rek terug laten storten!

icon

Beste antwoord door Karin SNS 8 mei 2020, 13:26

Goedemiddag @Sandt , welkom op de SNS Community. Leuk dat je ons hebt gevonden.  Het is niet de bedoeling dat we blijven incasseren als je een verzoek hebt ingediend om dit stop te zetten. Als je je naam, geboortedatum, geboorteplaats en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer stuurt naar webcare@sns.nl, dan kijken we wat er mis gaat. Graag in je mail refereren naar dit community bericht. Je krijgt binnen 2 werkdagen een reactie.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

In de voorwaarden staat dat bij drie keer storneren de rekening automatisch wordt omgezet naar Internet sparen. De huidige rentestanden van beide spaarvormen is gelijk, dus je verliest er niets mee.

Het is aardig dat je het als verzoek hebt ingediend, maar als je de machtiging intrekt wordt het een opdracht.

Reputatie 1

Goedemiddag @Sandt , welkom op de SNS Community. Leuk dat je ons hebt gevonden.  Het is niet de bedoeling dat we blijven incasseren als je een verzoek hebt ingediend om dit stop te zetten. Als je je naam, geboortedatum, geboorteplaats en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer stuurt naar webcare@sns.nl, dan kijken we wat er mis gaat. Graag in je mail refereren naar dit community bericht. Je krijgt binnen 2 werkdagen een reactie.

Dank voor de info Karin. Het is inmiddels gelukkig geregeld!

Denk er wel aan (voor wat dat waard is) eenmaal van de rekening gehaald, is voor altijd. Je kunt niet bij (terug) storten als het mogelijk weer wel aantrekkelijk is, alleen weer opnieuw beginnen met maandelijks iets storten.

Ik zou zeggen, op de rekening laten staan zolang je het niet wilt gebruiken, er is immers geen verschil in rente.

Groet,

Ben